Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Dąbrowa: Budowa świetlicy wiejskiej z kontenerów wraz z zakupem wyposażenia do świetlicy w miejscowości Mierucin
Numer ogłoszenia: 234250 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa , ul. Kasztanowa 16, 88-306 Dąbrowa, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 315-32-15, faks 0-52 315-32-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-dabrowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa świetlicy wiejskiej z kontenerów wraz z zakupem wyposażenia do świetlicy w miejscowości Mierucin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Realizacja zadania będzie polegała na: 1. Usunięciu warstwy ziemi roślinnej na powierzchni, na której będzie usytuowana świetlica z kontenerów do głębokości 15 cm. 2. Wykonaniu płyty żelbetowej z betonu B-15 grubości 12 cm na powierzchni 76,25m2 na której będzie ustawiona świetlica z kontenerów. 3. Montażu budynku świetlicy z typowych kontenerów (5 szt) - kontenery świetlicowe wykonane są: a) konstrukcja wykonana jest z profili metalowych spawanych b) obudowana płytami warstwowymi grubości 10 cm (dwustronnie blacha stalowa trapezowa T-10, wypełnione styropianem T-20, grubości 10 cm) c) attyka budynku wykonana z blachy trapezowej T-10 na konstrukcji stalowej zmontowana na zewnątrz budynku. d) rynny i rury spustowe PVC O 125mm i 110 mm e) posadzka z wykładziny PVC grubości 3 mm klejona do płyt wiórowych grubości 12 mm. f) stolarka okienna PCV. g) stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana zewnętrzna drewniana lub stalowa h) ścianki działowe z płyt warstwowych grubości 8 cm 4. Budynek winien być wyposażony w instalację elektryczną , wodociągową i sanitarną lampy jarzeniowe i żarowe, ogrzewany będzie grzejnikami elektrycznymi o mocy 2000 W, wyposażenie sanitarne - umywalki i muszle ustępowe ceramiczne, pomieszczenie pomocnicze -kuchnia wyposażona będzie w zlewozmywak metalowy na szafce, baterie z mieszaczem wody. 5. Przebudowa przyłącza wodociągowe polegała będzie na przebudowie z rury PE O 25 mm 6. Przebudowa przyłącza kanalizacyjnego do istniejącego zbiornik na nieczystości płynne z kręgów betonowych, polegała będzie na przebudowie z rur PVC O 110 mm 7. Przebudowa przyłącza energetycznego będzie polegała na przebudowie przewodu zasilającego w gruncie. II. Wyposażenie świetlicy 1. Fajansowy zestaw obiadowo kawowy w kolorze białym lub kremowym na 48 osób komplet sztućcy ze stali nierdzewnej na 48 osób 2. Zestaw kina domowego ( telewizor od 40 do 50 cali, przystosowany do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej, rozdzielczości FULL HD, częstotliwości 100HZ, odtwarzacz, głośniki o mocy całkowitej od 1000 do 1200 W, złącze USB, wejście HDMI. 3. Komplet mebli kuchennych- wykonanych z płyty wiórowej grub. 18 mm , okleinowanych okleiną sztuczna w kolorze ciemnym , uchwyty i zamki metalowe. 4. Garnki ze stali nierdzewnej: o pojemności 14 litrów 2 szt, 20 litrów- 1 szt 5 litrów 1 szt i brytfanna metalowa ze stali nierdzewnej średnicy 36 cm- 1 szt 5. Zlewozmywak dwu komorowy ze stali nierdzewnej o wym. 60 x 80 cm wraz z syfonem, bateria zlewozmywakowa metalowa z mieszaczem wody 6. Kosze do koszykówki z podstawą: - konstrukcja stalowa typowa, obetonowana w gruncie betonem B-20 na istniejącym boisku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.11.11.10 - 28.11.11.10 39.22.31.00 - Łyżki 39.22.32.00 - Widelce 37.45.00.00 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 39.22.12.10 - Talerze 39.22.12.20 - Półmiski 39.22.12.30 - Spodki 30.22.12.40 - 30.22.12.40 39.22.12.50 - Dekantery 39.22.12.60 - Menażki 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 30.22.11.21 - 30.22.11.21 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium o wartości 2.000,00 zł słownie: dwatysiące złotych. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesionego wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrowie, ul. Kasztanowa 16, 88-306 Dąbrowa, I piętro, kasa, pokój 13.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy załącznik Nr-5 (upzp) tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 upzp.- załącznik nr 6 1.2. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie 3 roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie i budowie budynków o wartości każdej z robót co najmniej 125.000,00 zł (brutto)- załącznik nr 4 1.3. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VII SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów, kserokopii potwierdzonych za zgodność z orginałem przez właściciela firmy - załącznik Nr-8. 1.1.Oświadczenie lub aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenia właściwego braku podstaw do wykluczenia właściwego postępowania właściwego udzielenie zamówienia. 1.2.Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji urzędu skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na remoncie, przebudowie i budowie budynków z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 4. Doświadczenie Zawodowe. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2.Informację o osobie, która w wykonywanym zadaniu będzie pełnić funkcję kierownika budowy . Potencjał Kadrowy - załącznik Nr-8. 3.W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty: 3.1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Wypełniony harmonogram rzeczowo-finansowy wg załącznika nr 7.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: a) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń; b) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu robót wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowaniu pierwotnego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-dabrowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie, 88-306 Dąbrowa, ul. Kasztanowa 16 - pokój Nr-13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 11:00, miejsce: w Urzędzie Gminy w Dąbrowie, 88-306 Dąbrowa, ul. Kasztanowa 16 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI DĄBROWA
- Remont dróg gminnych nr 140168C od km 0+000,00 do km 0+948,70 o długości 94,87 m oraz nr 140169C od km 0+000,00 do km 0+181,43 o długości 181,43 m w miejscowości Słaboszewko, gm. Dąbrowa
- Przebudowa drogi transportu rolnego Ciepielowice-Zorgi
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część II
- Modernizacja boiska sportowego wielofunkcyjnego w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej Nr 5 w Zgorzelcu"
- Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju - Część I
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.