Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-24
Kłodawa: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 632.000,00zł NA FINANSOWANIE DWÓCH INWESTYCJI POD NAZWAMI: /BUDOWA DROGI GMINNEJ DĘBINA- LESZCZE/ ORAZ /PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KŁODAWA- GŁOGOWA- ZBÓJNO/.
Numer ogłoszenia: 234253 - 2008; data zamieszczenia: 24.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie , ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 063 2730622, fax. 063 2730688.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klodawa.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU ZŁOTOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 632.000,00zł NA FINANSOWANIE DWÓCH INWESTYCJI POD NAZWAMI: /BUDOWA DROGI GMINNEJ DĘBINA- LESZCZE/ ORAZ /PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KŁODAWA- GŁOGOWA- ZBÓJNO/..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 632.000,00zł (słownie:sześćset trzydzieści dwa tysiące złotych i 00/100) na okres od 16.10.2008 do 30.09.2018r. 2. Kredyt przeznaczony jest na sfinansowanie realizacji dwóch inwestycji gminnych: a) BUDOWA DROGI GMINNEJ DĘBINA- LESZCZE b) PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ KŁODAWA- GŁOGOWA- ZBÓJNO 3. Kredyt postawiony będzie do dyspozycji Zamawiającego w dniu 20.10.2008r. 4. Karencja w spłacie kapitału do 29.06.2009r. 5. Spłata kapitału po upływie karencji w 38 ratach, w następujących okresach: W każdym roku budżetowym od roku 2010 do roku 2017, spłaty kapitału w okresach: 31 marca; 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia. W roku 2009 : 30 czerwca; 30 września; 31 grudnia; w roku 2018: 31 marca, 30 czerwca i 30 września. 6. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty uruchomionej według stanu na ostatni dzień miesiąca. Bank każdorazowo powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 3 dni robocze przed datą spłaty odsetek. 7. Forma kredytu - kredyt udostępniony poprzez przelanie na rachunek bieżący: Bank Spółdzielczy w Kłodawie, nr konta: 87854500080000028600149563 8. Oprocentowanie kredytu określone w oparciu o stopę referencyjną WIBOR 3M plus marża banku (dodatnia lub ujemna); o każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stopy referencyjnej WIBOR 3M bank powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. 9. Prowizja przygotowawcza z tytułu udzielenia kredytu płatna najpóźniej 3 dni przed uruchomieniem transzy w wysokości określonej w ofercie. 10. Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco z deklaracją wekslową. 11.Kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż wymienione w SIWZ. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu oraz niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. 13. Zamawiający informuje, że wykonawcy powinni przyjąć do obliczenia ceny udzielenia kredytu, rzeczywista liczbę dni występujących w danym roku ( 365/366 ). 14. Data zakończenia obu inwestycji, na sfinansowanie których zaciągany jest kredyt będący przedmiotem niniejszego zamówienia- 30.09.2008. 15. Zamawiający potwierdza zgodę w postaci kontrasygnaty Skarbnika Gminy pod treścią umowy kredytowej. Zamawiający oświadcza, iż na dzień ogłoszenia przetargu nie posiada opinii RIO w sprawie zaciągnięcia i spłaty przedmiotowego kredytu. Uchwała budżetowa Rady Gminy Kłodawa na rok 2008 wraz z załącznikami dostępna jest na stronie /www.bip.klodawa.wlkp.pl..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wszyscy Wykonawcy o których mowa w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę wymaganych warunków: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji. 2) Oświadczenie Wykonawcy, wyłącznie na druku stanowiącym Załącznik A do Formularza ofertowego. 3) Dokumenty potwierdzające prawdziwość spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Załącznik B): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zezwolenie lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe (jeżeli jest wymagane dla formy organizacyjnej wykonawcy), lub oświadczenie wyjaśniające, gdy takie zezwolenie nie jest wymagane. c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych. d) parafowany projekt umowy (Załącznik nr 2). e) harmonogram spłaty kredytu z wyliczoną ceną oferty (dołączony na druku banku). Zaświadczenia i informacje powinny być składane w oryginale, ewentualne odpisy lub kserokopie muszą być czytelne i potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klodawa.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17
62-650 Kłodawa, pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie ul. Dąbska 17 62-650 Kłodawa, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KŁODAWA
więcej: przetargi KŁODAWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.