Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-10
Ogłoszenie nr 23430 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.
Pszczyna: 1. Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie
2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie
3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie
4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach
5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie
6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie
7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny
52364300000, ul.
ul. Rynek
2,
43200
Pszczyna, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 493 900, e-mail
pszczyna@pszczyna.pl, faks
324 493 955.
Adres strony internetowej (URL): www.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.pszczyna.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Urząd Miejski w Pszczynie, ul. Rynek 2 43-200 Pszczyna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie
2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie
3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie
4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach
5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie
6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie
7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta)
Numer referencyjny: ZP.271.1.00003.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
7
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie Dokumentacja powinna obejmować wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 130 mb, od skrzyżowania z ul. Studzienicką do skrzyżowania z ul. Piaskową. Podbudowa drogi została wykonana w 2016 r. 2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie. Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 123 mb, od skrzyżowania z ul. Hallera do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Szerokość jezdni ma być maksymalnie szeroka w granicach pasa drogowego. Mają zostać wykonane krawężniki najazdowe po obu stronach drogi. Odwodnienie drogi poprzez dobudowę wpustów w istniejącym odcinku kanalizacji deszczowej lub w przypadku, gdy zaistnieje taka konieczność dobudowa odcinka kanalizacji deszczowej. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. 3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 150 mb od skrzyżowania z ul. Hallera. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. 4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach. Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 200 mb od skrzyżowania z ul. Zawadzkiego przy posesjach 31-49 (działki drogowe nr 182/39, 502/48, 223/48 i 224/48). Projekt powinien obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem- korytkami ściekowymi lub budową kanalizacji deszczowej. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. 5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie. Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich do skrzyżowania z ul. Doświadczalną. Projekt ma obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,5m, z mijankami, krawężnikami najazdowymi i odwodnieniem (preferowana forma odwodnienia to kanalizacja deszczowa). 6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie. Dokumentacja powinna obejmować wykonanie przebudowy ul. Lecha w Pszczynie pomiędzy skrzyżowaniami z ulicami Sejmu Śląskiego, Brandysa i Plebiscytową. Projekt ma obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 4,5 m z krawężnikami najazdowymi. Odwodnienie drogi przez dobudowę wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej. W przypadku zaistnienia konieczności należy zaprojektować remont kanalizacji deszczowej przez jej wymianę na nową. 7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta). Dokumentacja powinna obejmować zmianę nawierzchni na chodniku na ul. Kościuszki po stronie południowej drogi, na nawierzchnię z kostki betonowej oraz wymianę podbudowy.
II.5) Główny kod CPV: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w dniach: 60
Okres w dniach: 60
Okres w dniach: 60
Okres w dniach: 60
Okres w dniach: 180
Okres w dniach: 180
Okres w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od danej części: - 60 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 1. Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie - 60 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie - 60 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie - 60 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach - 180 od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie - 180 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie - 60 dni od dnia zawarcia umowy dla zadania nr 7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
a) minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przy składaniu ofert na wykonanie zadań nr:
1. Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie
2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie
3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie
4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach
7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta)
b) minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) przy składaniu ofert na wykonanie zadań nr:
5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie
6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie
W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jedno zadanie, z ppkt a) i ppkt b), Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Doświadczenie zawodowe:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a) co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 5 000,00 zł brutto każde (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), polegające na wykonaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi publicznej (w myśl ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.), dla których uzyskano zgłoszenie robót budowlanych, pozwolenie na budowę lub decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej przy składaniu ofert częściowych na wykonanie zadań nr:
1. Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie.
2. Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie.
3. Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie.
4. Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach.
7. Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta)
b) co najmniej 2 zamówienia o wartości min. 45 000,00 zł brutto każde (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100), polegające na wykonaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi publicznej (w myśl ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1440 z późn. zm.), dla których uzyskano pozwolenie na budowę lub decyzję zezwalającą na realizację inwestycji drogowej przy składaniu ofert częściowych na wykonanie zadań nr:
5. Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie.
6. Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie.
2. Kadra techniczna:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r. poz. 1278) zrzeszonych we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2013 r. poz. 932 ) lub spełniającą warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) lub spełniającej warunki, o których mowa w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz projektów wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie - potwierdzających spełnianie warunku opisanego w rozdziale IV pkt 3.2.1SIWZ
UWAGA:
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w rozdziale IV pkt 3.1.
Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
UWAGA:
W przypadku podania wartości polisy czy zrealizowanych usług w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwa 2) Wykaz osób - Załącznik nr 6 należy złożyć wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowej | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie zdarzeń, których w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć, którym nie można było zapobiec, ani którym nie można przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zadania. Dotyczy to w szczególności: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, - wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, - niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności choroby, wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej), - przedłużającego się postępowania o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia ponad 60 dni, - przedłużającego się postępowania o uzyskanie decyzji pozwolenie wodnoprawne ponad 30 dni, - przedłużającego się postępowania o uzyskanie uzgodnień branżowych ponad 30 dni, - przedłużającego się uzgodnienia z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Katowicach ponad 60 dni. 2.Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których Wykonawca nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i tryb ich obiegu, jak również kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów. 3.Zmiana postanowień umowy z uwagi na wystąpienie powyższych lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, może nastąpić pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Termin może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności. Umotywowany wniosek wykonawcy o zmianę treści umowy w zakresie określonym niniejszym paragrafem winien być zgłoszony Zamawiającemu co najmniej 7 dni przed upływem terminu wykonania przedmiotu umowy. 4.Zmiany do umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Projekt przebudowy ulicy Kawalerzystów w Pszczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 130 mb, od skrzyżowania z ul. Studzienicką do skrzyżowania z ul. Piaskową. Podbudowa drogi została wykonana w 2016 r.
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 3 egzemplarze
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowejat | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Projekt przebudowy ul. Tulipanów w Pszczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 123 mb, od skrzyżowania z ul. Hallera do istniejącej nawierzchni bitumicznej. Szerokość jezdni ma być maksymalnie szeroka w granicach pasa drogowego. Mają zostać wykonane krawężniki najazdowe po obu stronach drogi. Odwodnienie drogi poprzez dobudowę wpustów w istniejącym odcinku kanalizacji deszczowej lub w przypadku, gdy zaistnieje taka konieczność dobudowa odcinka kanalizacji deszczowej. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych.
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi-3 egzemplarze lub
projekt budowlany spełniający wymogi projektu do uzyskania pozwolenia na budowę opisane w 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 5 egzemplarzy
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowj | 20 |
Część nr: 3
Nazwa: Projekt przebudowy ul. Zuchów w Pszczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 150 mb od skrzyżowania z ul. Hallera. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych.
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 3 egzemplarze
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowej | 20 |
Część nr: 4
Nazwa: Przebudowa drogi bocznej od ul. Zawadzkiego w Ćwiklicach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej na odcinku ok. 200 mb od skrzyżowania z ul. Zawadzkiego przy posesjach 31-49 (działki drogowe nr 182/39, 502/48, 223/48 i 224/48). Projekt powinien obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem- korytkami ściekowymi lub budową kanalizacji deszczowej. Dokumentacja ma zostać przygotowana dla dwóch etapów, podzielonych zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym w trakcie prac projektowych. Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 3 egzemplarze lub
projekt budowlany spełniający wymogi projektu do uzyskania pozwolenia na budowę opisane w 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 5 egzemplarzy
- protokół z badań geotechnicznych podłoża- 2 egzemplarze
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- protokół z badań geotechnicznych podłoża- 2 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
oświadczenie projektanta branzy drogowej | 20 |
Część nr: 5
Nazwa: Projekt przebudowy ul. Wiśniowej w Czarkowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie drogi na odcinku od skrzyżowania z ul. Powstańców Śląskich do skrzyżowania z ul. Doświadczalną. Projekt ma obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 3,5m, z mijankami, krawężnikami najazdowymi i odwodnieniem (preferowana forma odwodnienia to kanalizacja deszczowa).
Dokumentacja powinna zawierać:
- dokumentacja określona w art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2031 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej- 5 egzemplarzy
- protokół z badań geotechnicznych podłoża- 2 egzemplarze
- projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 180
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowej | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Projekt przebudowy ul. Lercha w Pszczynie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować wykonanie przebudowy ul. Lecha w Pszczynie pomiędzy skrzyżowaniami z ulicami Sejmu Śląskiego, Brandysa i Plebiscytową. Projekt ma obejmować wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej o szerokości 4,5 m z krawężnikami najazdowymi. Odwodnienie drogi przez dobudowę wpustów ulicznych do istniejącej kanalizacji deszczowej. W przypadku zaistnienia konieczności należy zaprojektować remont kanalizacji deszczowej przez jej wymianę na nową.
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 3 egzemplarze
- protokół z badań geotechnicznych podłoża- 2 egzemplarze
- projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 180
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branży drogowej | 20 |
Część nr: 7
Nazwa: Projekt przebudowy chodnika przy ul. Kościuszki- etap I (część parzysta).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokumentacja powinna obejmować zmianę nawierzchni na chodniku na ul. Kościuszki po stronie południowej drogi, na nawierzchnię z kostki betonowej oraz wymianę podbudowy.
Dokumentacja powinna zawierać:
- projekt techniczny spełniający wymogi projektu do zgłoszenia robót budowlanych opisane w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.) wraz z aktualnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi- 3 egzemplarze
- protokół z badań geotechnicznych podłoża- 2 egzemplarze
- projekt wykonawczy- 5 egzemplarzy
- projekt czasowej oraz stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami niezbędnymi do zatwierdzenia- 3 egzemplarze
- przedmiary robót- 2 egzemplarze
- kosztorysy inwestorskie- 2 egzemplarze
- tabele elementów rozliczeniowych- 2 egzemplarze
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych- 2 egzemplarze
- płyta CD lub DVD z powyższa dokumentacją w formacie plików *.pdf oraz w formacie plików edytowalnych
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Termin wykonania | 20 |
Doświadczenie projektanta branzy drogowej | 20 |
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Remont placu zabaw przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pszczynie - etap II
- "Przebudowa ul. Lotników w Pszczynie - etap I"
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem". Etap VI.
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Okręgowego Ośrodka Wychowawczego w Pszczynie Łące w 2025 r."
- Budowa boiska do koszykówki przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ćwiklicach
- Modernizacja instalacji wody basenowej basenu przy PZS nr 2 w Pszczynie.
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dok. proj. wraz z uzyskaniem ZRID w ramach zadania inwestycyjnego Wykonanie dok. proj. rozbudowy drogi powiatowej 4351W od msc. Międzyleś do msc. Dąbrowica (...)
- Wykonanie dokumentacji projektowej "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 polegająca na budowie ścieżki rowerowo-pieszej"
- "Przebudowa zbiorników wodnych o charakterze retencyjnym na terenie Gminy Gronowo Elbląskie"
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Widok - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w gminie Michów
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.