Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Brzesko: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3.
Numer ogłoszenia: 234362 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 66 305 22, faks 0-14 66 305 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzesku, w częściach. Wspólny słownik zamówień CPV 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe). Część I - Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób. Część II - Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób. Część III - Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób. Część IV - Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób. Część V - Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 63
- 2 - Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3 - Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY
32-800 BRZESKO
ul. J.PIŁSUDSKIEGO 19
POKÓJ 15, I PIĘTRO.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY 32-800 BRZESKO ul. J.PIŁSUDSKIEGO 19 POKÓJ 23, SEKRETARIAT II PIĘTRO.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób. Zakres tematyczny: - Budowa oraz typy wózków jezdniowych. - Czynności wykonywane przez operatora przy obsłudze wózka. - Prawidłowa eksploatacja i załadunek wózka. - Zagadnienia z zakresu BHP. - Wiadomości z zakresu dozoru technicznego. - Wymiana butli gazowych. - Egzamin przed Komisją UDT. Liczba godzin: ok. 70 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % z uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 63
- 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób. Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne. Zakres tematyczny: - Wymagania ogólne dot. przewozu towarów niebezpiecznych. - Główne rodzaje zagrożeń. - Działania zapobiegawcze. - Ochrona towarów. - Obowiązki kierowców. - Czynności, środki ostrożności, oznakowanie. - Zachowanie się pojazdów na drodze. - Napełnianie i opróżnianie cystern. Liczba godzin: ok. 40 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska . Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 63
- 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób. Zakres tematyczny: - BHP w zawodzie. - Podstawy materiałoznawstwa. - Technologia robót tynkarskich - suche tynki. - Technologia robót malarskich. - Technologia robót okładzinowych i posadzkowych. - Technologia montowania ścianek i sufitów. Liczba godzin: ok. 160 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: październik 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 63
- 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób. Zakres tematyczny: - Elementy dermatologii. - Pielęgnacja włosów. - Narzędzia i przybory służące do strzyżenia. - Rodzaje cięć (tępo, pióro, ślizg, pikowanie, degażowanie). - Podstawowe formy strzyżenia: - forma kompaktowa, - forma strzępiona - włosy długie i krótkie, - forma mieszana - włosy krótkie, - Strzyżenie męskie. - Podstawy koloryzacji i kolorymetrii. - Baleyage klasyczny i panelowy. Farbowanie całości włosów oraz odrostów. Techniki wykonania refleksów Liczba godzin: ok. 80 . Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: listopad 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym kierunkowym, 100% z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z doświadczeniem w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń - zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 63
- 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób. Zakres tematyczny: - Podstawowe narzędzia rysunkowe. - Narzędzia modyfikacyjne, rysowanie precyzyjne. - Narzędzia służące do oglądania rysunku. - Warsztaty, bloki rysunkowe, wymiarowanie. - Tworzenie przekrojów, wydruki, praca z tekstem. - Dopasowywanie AUTO-CADU. Liczba godzin: ok. 80 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: listopad 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 100 % z wykształceniem wyższym, uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 63
- 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
- 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Myjnie do basenów i kaczek
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku.
- Dostosowanie do obowiązują modelu danych bazy EGiB w Powiecie Brzeskim dla jedn ew Borzęcin, Brzesko miasto, Brzesko obszar wiejski, Czchów miasto , Czchów obszar wiejski, Gnojnik, Iwkowa, Szczurowa
- Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko w roku 2025
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- wykonanie usług (korepetycje) w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków EFS plus
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Zarządzanie w pielęgniarstwie dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu odnawialnych źródeł energii oraz światłowodów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.