eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoPrzeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Brzesko: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3.
Numer ogłoszenia: 234362 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Piłsudskiego 19, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 66 305 22, faks 0-14 66 305 46.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzesku, w częściach. Wspólny słownik zamówień CPV 80000000-4 (usługi edukacyjne i szkoleniowe). Część I - Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób. Część II - Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób. Część III - Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób. Część IV - Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób. Część V - Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia / nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 63
  • 2 - Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
  • 3 - Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-brzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY 32-800 BRZESKO ul. J.PIŁSUDSKIEGO 19 POKÓJ 15, I PIĘTRO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 10:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY 32-800 BRZESKO ul. J.PIŁSUDSKIEGO 19 POKÓJ 23, SEKRETARIAT II PIĘTRO.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia dla osób bezrobotnych w ramach projektu realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku pn. AKTYWNOŚĆ KLUCZEM DO KARIERY współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Poddziałanie 6.1.3..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Kierowca - operator wózka jezdniowego z wymianą butli gazowej dla 10 osób. Zakres tematyczny: - Budowa oraz typy wózków jezdniowych. - Czynności wykonywane przez operatora przy obsłudze wózka. - Prawidłowa eksploatacja i załadunek wózka. - Zagadnienia z zakresu BHP. - Wiadomości z zakresu dozoru technicznego. - Wymiana butli gazowych. - Egzamin przed Komisją UDT. Liczba godzin: ok. 70 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % z uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 63
    • 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
    • 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Kurs podstawowy w zakresie przewozu materiałów niebezpiecznych ADR oraz specjalistyczny ADR w zakresie przewozu w cysternach dla 10 osób. Program szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie kursów dokształcających dla kierowców przewożących towary niebezpieczne. Zakres tematyczny: - Wymagania ogólne dot. przewozu towarów niebezpiecznych. - Główne rodzaje zagrożeń. - Działania zapobiegawcze. - Ochrona towarów. - Obowiązki kierowców. - Czynności, środki ostrożności, oznakowanie. - Zachowanie się pojazdów na drodze. - Napełnianie i opróżnianie cystern. Liczba godzin: ok. 40 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: wrzesień 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska . Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 63
    • 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
    • 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Pracownik remontowo - budowlany dla 10 osób. Zakres tematyczny: - BHP w zawodzie. - Podstawy materiałoznawstwa. - Technologia robót tynkarskich - suche tynki. - Technologia robót malarskich. - Technologia robót okładzinowych i posadzkowych. - Technologia montowania ścianek i sufitów. Liczba godzin: ok. 160 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: październik 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym, 100 % uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 63
    • 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
    • 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - Nowoczesne techniki fryzjerskie dla 5 osób. Zakres tematyczny: - Elementy dermatologii. - Pielęgnacja włosów. - Narzędzia i przybory służące do strzyżenia. - Rodzaje cięć (tępo, pióro, ślizg, pikowanie, degażowanie). - Podstawowe formy strzyżenia: - forma kompaktowa, - forma strzępiona - włosy długie i krótkie, - forma mieszana - włosy krótkie, - Strzyżenie męskie. - Podstawy koloryzacji i kolorymetrii. - Baleyage klasyczny i panelowy. Farbowanie całości włosów oraz odrostów. Techniki wykonania refleksów Liczba godzin: ok. 80 . Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: listopad 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 50 % z wykształceniem wyższym kierunkowym, 100% z uprawnieniami pedagogicznymi oraz z doświadczeniem w przeprowadzeniu co najmniej 3 szkoleń - zgodnie z zakresem tematycznym szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 63
    • 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
    • 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Kurs projektowania z wykorzystaniem programu AUTO-CAD - I i II stopień dla 10 osób. Zakres tematyczny: - Podstawowe narzędzia rysunkowe. - Narzędzia modyfikacyjne, rysowanie precyzyjne. - Narzędzia służące do oglądania rysunku. - Warsztaty, bloki rysunkowe, wymiarowanie. - Tworzenie przekrojów, wydruki, praca z tekstem. - Dopasowywanie AUTO-CADU. Liczba godzin: ok. 80 Orientacyjny termin rozpoczęcia szkolenia: listopad 2010 r. Miejsce szkolenia: miejscowości w obrębie do 60 km od siedziby PUP, z bezpośrednim dojazdem z Brzeska. Kwalifikacje kadry dydaktycznej: 100 % z wykształceniem wyższym, uprawnieniami pedagogicznymi oraz doświadczeniem w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń - zgodnie z tematyką zamawianej usługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 63
    • 2. Doświadczenie w organizowaniu szkoleń w okresie ostatnich trzech lat - zgodnych tematycznie z przedmiotem zamówienia - 30
    • 3. Kryteria określone w § 31 pkt 1 Rozporządzenia MPiPS (Dz.U. z 2007r., Nr 47, poz.315) - 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.