Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Wałbrzych: dostawa leków
Numer ogłoszenia: 234363 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, fax 074 8877103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1- antybiotyki pakiet nr 2- narkotyki pakiet nr 3 - psychotropy pakiet nr 4 - tabletki pakiet nr 5 - ampułki pakiet nr 6 - galenika pakiet nr 7 - płyny infuzyjne pakiet nr 8 - środki dezynfekcyjne pakiet nr 9 - chemikalia pakiet nr 10 - leki różne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.14.00 - Antybiotyki i środki chemoterapeutyczne do użytku dermatologicznego Oryginalny kod CPV: 24.14.25.10 - Alkohol etylowy Kod CPV wg słownika 2008: 24.32.25.10 - Alkohol etylowy Oryginalny kod CPV: 24.10.00.00 - Chemikalia Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: pakiet nr 1 - 2.350,00 zł pakiet nr 2 - 160,00 zł pakiet nr 3 - 180,00 zł pakiet nr 4 - 720,00 zł pakiet nr 5 - 5.400,00 zł pakiet nr 6 - 740,00 zł pakiet nr 7 - 1.890,00 zł pakiet nr 8 - 410,00 zł pakiet nr 9 - 110,00 zł pakiet nr 10- 2.160,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2)nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 3)zapewnią utrzymanie ceny ofertowej przez okres 24 m-ce trwania umowy. 4)zapewnią - termin płatności minimum 30 dni od daty wystawienia faktury. 5)akceptują wzór umowy i w razie wygrania przetargu podpiszą go bez zastrzeżeń, 6)akceptują w pełni specyfikację istotnych warunków zamówienia, 7)zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w pkt. III . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -Dz.U. Nr 197 poz 1661; nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez podmioty zbiorowe). 6. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddz. ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot przetargu należy rozumieć wykonanie przez Wykonawcę usług żywienia zbiorowego. 8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2-6 składa odpowiednie dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.walbrzych.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wałbrzych Sekcja TAZ.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego ul. Paderewskiego 10 58-301 Wałbrzych SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: antybiotyki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: narkotyki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.25.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: psychotropy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.25.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tabletki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ampułki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pakiet nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: galenika.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pakiet nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płyny infuzyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pakiet nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: środki dezynfekcyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chemikalia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: pakiet nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chemikalia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: pakiet nr 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: leki różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja - fabrycznie nowego wyświetlacza wielkoformatowego LED (telebimu) wraz z systemem nagłośnienia dla Wałbrzyskiego Centrum Sportowo-Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" ....
- Świadczenie usług serwisu aparatury medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
- "Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa zbiornika retencyjno - rozsączającego przy ul. Beethovena w Wałbrzychu"
- "Remont elewacji z dociepleniem ścian budynku przy ul. Chrobrego 48B w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Jednorazowa dostawa bardzo drobnego proszku tlenku glinu o wysokiej czystości
- Jednorazowa dostawa proszku dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3% molowymi tlenku itru
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.