To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Lublin: Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-33/14
Numer ogłoszenia: 234406 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143462 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-33/14.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa na podstawie umowy sprzedaży materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwanego dalej także produktami) na podstawie zakresu ilościowo-asortymentowego określonego w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy). 2. Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe 30199230-1 Koperty 22815000-6 Notatniki 22816000-3 Bloki papierowe 30197300-9 Otwieracze do listów, zszywacze i dziurkacze 30195920-7 Tablice magnetyczne 4. W ramach niniejszego zamówienia będą realizowane dostawy produktów współfinansowanych w ramach następujących projektów a) projektu Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów wychowawców realizowanego na podstawie umowy nr 6SPPWKIK33 z dn. 05.07.2012r współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia przewiduje się zakup na kwotę nie większą niż 5 308,02 PLN; b) projektu Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej realizowanego w ramach umowy numer ZF 03-2011 z dn. 05.08.2011; współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej oraz Ministra Zdrowia na kwotę nie większą niż 3 793,29 PLN; c) projektu Zdrowie Priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego, realizowanego na podstawie umowy o dofinansowanie nr IPBU.03.01.00-06-369 11-00 w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska-Białoruś-Ukraina 2007-2013, na kwotę nie większą niż 6 295,20 PLN; Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 5. Ilości zamawianych produktów podane w załączniku nr 6 do SIWZ są ilościami przewidywanymi i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wartości umowy. W przypadku zmniejszenia zamawianych ilości Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości do 20% łącznej wartości zamawianych produktów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (zmiana będzie polegać na zwiększeniu ilości danego produktu z jednoczesnym zmniejszeniem ilości innego produktu lub tylko na zmniejszeniu ilości danego produktu). Obowiązki Wykonawcy przed podpisaniem umowy: 7. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (nie krótszym niż 5 dni roboczych): a) wzorcowe egzemplarze oferowanych produktów (do celów porównywania produktów dostarczanych w ramach składanych zamówień do umowy w zakresie zgodności z produktami zaoferowanymi w ofercie Wykonawcy); b) wzorniki zaoferowanych papierów ozdobnych i kolorowych papierów ksero; c) wykaz zaoferowanych produktów w formie pisemnej oraz zapisany na nośniku pamięci (np. na płycie CD/DVD) w wersji edytowalnej (format *.xlsx, *.xls); - zgodnie z zasadami opisanymi w roz. XXI SIWZ. 8. Niedopełnienie obowiązków dostarczenia egzemplarzy wzorcowych, wykazów lub wzorników w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uznane zostanie za uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy, o którym mowa w pkt 12 roz. XXI SIWZ. Rozwiązania równoważne: 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 10. Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Za rozwiązanie równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są identyczne lub nie gorsze od wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy) oraz które spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy). 12. W przypadku wątpliwości Zamawiającego związanych, że stwierdzeniem równoważności złożonej oferty - wszelkie obowiązki związane z potwierdzeniem równoważności spoczywają na Wykonawcy (w tym także koszty ewentualnych ekspertyz).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.92.30-1, 22.81.50.00-6, 22.81.60.00-9, 30.19.59.20-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: a) projekt Edukacja, promocja i profilaktyka w kierunku zdrowia jamy ustnej skierowana do małych dzieci, ich rodziców, opiekunów wychowawców b) projekt Jakościowa ocena ryzyka zakażenia HCV w świetle stosowanych procedur medycznych w wybranych zakładach opieki zdrowotnej c) projekt Zdrowie Priorytetem. Partnerstwo Uniwersytetów Medycznych Polski i Ukrainy na rzecz podniesienia jakości opieki medycznej pogranicza polsko-ukraińskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Annex Sp. z o. o., Ul. Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 404125,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 428006,74
Oferta z najniższą ceną: 428006,74 / Oferta z najwyższą ceną: 458673,29
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie sześciu abonenckich central telefonicznych
- Dostawa produktów mleczarskich i nabiałowych
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Świadczenie kompleksowych usług ubezpieczenia dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części.
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Dostawa i montaż pełnopostaciowego symulatora urazowego (2 kpl.) (DZP.25.36.2024)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostarczenie dla Urzędu Statystycznego materiałów promocyjnych, na potrzeby promocji badań ankietowych
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.