To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-08
Krotoszyn: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU:MEDYCYNA OGÓLNA DLA SPZOZ W KROTOSZYNIE.
Numer ogłoszenia: 234410 - 2011; data zamieszczenia: 08.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 155676 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU:MEDYCYNA OGÓLNA DLA SPZOZ W KROTOSZYNIE..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU:MEDYCYNA OGÓLNA DLA SPZOZ W KROTOSZYNIE PAKIET NR 1-11..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET 1 -RĘKAWICZKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCATOR MEDICAL S.A., UL. H. MODRZEJEWSKIEJ 30, 31-327 KRAKÓW, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246378,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 249911,40
Oferta z najniższą ceną: 249911,40 / Oferta z najwyższą ceną: 249911,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET 2 - STRZYKAWKI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED SP. Z O.O., UL. KONOPNICKIEJ 11A, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45026,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45715,86
Oferta z najniższą ceną: 45715,86 / Oferta z najwyższą ceną: 49199,94
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET 3 - IGŁY INIEKCYJNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED SP. Z O.O., UL. KONOPNICKIEJ 11, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11352,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10369,08
Oferta z najniższą ceną: 10369,08 / Oferta z najwyższą ceną: 14824,62
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: PAKIET 4-IGŁY DO NAKŁUĆ JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SONDA W.MAKOWSCY I WSPÓLNICY SP.J., UL. POZNAŃSKA 82B, 62-080 TARNOWO PODGÓRNE, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20431,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23508,90
Oferta z najniższą ceną: 23508,90 / Oferta z najwyższą ceną: 23508,90
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: PAKIET 5-IGŁY MOTYLEK, VENFLONY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX SP. Z O.O., UL. CZĘSTOCHOWSKA 38/52, 93-121 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95000,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100294,20
Oferta z najniższą ceną: 100294,20 / Oferta z najwyższą ceną: 100294,20
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: PAKIET 6-PRZYRZĄDY DO PŁYNÓW I KRWI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDICA SP. JAWNA, UL. PRZEMYSŁOWA 4A, 59-300 LUBIN, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40880,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41634,00
Oferta z najniższą ceną: 41634,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55790,64
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: PAKIET 7 - DRENY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SONDA W.MAKOWSCY I WSPÓLNICY SP.JAWNA, UL. POZNAŃSKA 82B, 62-080 TARNOWO PODGÓRNE, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41589,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45680,44
Oferta z najniższą ceną: 45680,44 / Oferta z najwyższą ceną: 47014,94
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: PAKIET 8- SPRZĘT MEDYCZNY JEDNORAZOWY (RÓŻNY)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PYRAMED SP. Z O.O., UL. PASIEKA 13A, 61-657 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45433,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41498,46
Oferta z najniższą ceną: 41498,46 / Oferta z najwyższą ceną: 48326,27
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: PAKIET 9-WKŁADY, KANISTRY DO SYSTEMU DO ODSYSANIA VACSAX
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JTA INVESTMENT SP. Z O.O., UL. BYTOMSKA 8, 61-403 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18618,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19677,60
Oferta z najniższą ceną: 19677,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19677,60
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: PAKIET 10-POJEMNIKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU-RÓŻNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIALMED SP. Z O.O., UL. KONOPNICKIEJ 11A, 12-230 BIAŁA PISKA, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13995,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19923,08
Oferta z najniższą ceną: 17844,57 / Oferta z najwyższą ceną: 19923,08
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: PAKIET 11-WOREK STOMIJNY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU I FABRYKACJI ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH POFAM-POZNAŃ SP. Z O.O., UL. LINDEGO 6, 60-573 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1970,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2080,08
Oferta z najniższą ceną: 2080,08 / Oferta z najwyższą ceną: 2080,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Przebudowa, zmiana sposobu użytkowania budynku wielofunkcyjnego położonego przy ulicy Młyńskiej 2d w Krotoszynie na użytkowy i biurowy - Warsztaty Terapii Zajęciowej oraz na cele mieszkalne
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Krotoszynie oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
- Odśnieżanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2024 / 2025 - teren Gminy Kobylin.
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.