eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPromocja Projektu pn.Modernizacja oczyszczalni ścieków w Chełmie wraz z rozbudową systemu wodnokanalizacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-04

Chełm: Promocja Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Chełmie wraz z rozbudową systemu wodnokanalizacyjnego
Numer ogłoszenia: 234412 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 110360 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Komunalne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Chełmie wraz z rozbudową systemu wodnokanalizacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych związanych z realizacją Projektu współfinansowanego z Funduszu Spójności realizowanego w ramach POIiŚ pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Chełmie wraz z rozbudową systemu wodno-kanalizacyjnego. Wszystkie materiały promocyjne winny zostać sporządzone zgodnie z: - Strategią komunikacji Funduszy Europejskich na lata 2007-2013 (dokument zmodyfikowany, zatwierdzony 16 stycznia 2012 r.), - Załącznikiem do Strategii Komunikacji: Księga identyfikacji wizualnej NSS, - Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji, - Planem komunikacji POIiŚ na lata 2007-2013 (wersja z dnia 31.03 2009 r.), - Zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ 2007-2013, - Załącznikiem nr 1 - zasady stosowania znaku, budowania ciągu znaków oraz projektowania tablic i naklejek w promocji projektów POIiŚ, - Oraz wszelkimi dokumentami opublikowanymi na stronie www.pois.gov.pl Beneficjent zastrzega, że wyżej wymienione dokumenty mogą ulec zmianie w trakcie realizacji projektu. W związku z powyższym wykonawca działań promocyjnych winien na bieżąco śledzić zmiany w ww. dokumentach i dostosować opracowane materiały do aktualnych zasad. Szczegółowy zakres działań: Część I Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż tablic informacyjnych i pamiątkowych 1. TABLICE INFORMACYJNE - 7 szt. 2. TABLICE PAMIĄTKOWE - 7 szt. 3. TABLICZKI I NAKLEJKI INFORMACYJNE (2 wymiary)- 65 szt. Część II serwis fotograficzny 1.Serwis fotograficzny - 10 serwisów 2. KSIĄśKA PAMIĄTKOWA (komplet stanowi 200 egzemplarzy) - 1 kpl. 3. ZDJĘCIA NA WYSTAWĘ (komplet stanowi 24 szt. zdjęć) - 1 kpl. 4. WYKONANIE REPORTAŻU NA ZAKOŃCZENIE PROJEKTU (reportaż dostarczony będzie w ilości 50 szt. płyt CD) - 1 reportaż Część III Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie publikacji drukowanych i elektronicznych (ulotki informacyjne, foldery, książeczki edukacyjne, kartki świąteczne, prezentacje multimedialne, strona internetowa). 1.ULOTKA INFORMACYJNA (3 wzory) - 7 500 szt. 2. FOLDERY - 50 szt. 3. KSIĄŻECZKA EDUKACYJNA -500 szt. 4. KARTKI ŚWIĄTECZNE - 500 szt. 5. WIZYTÓWKI - 1000 szt. 6. PREZENTACJE MULTIMEDIALNE (40 egzemplarzy na płytach CD na każdą prezentację) - 5 prezentacji 7. STRONA INTERNETOWA - 1 kpl. Część IV współpraca z mediami (radio, prasa) 1. SPOT RADIOWY - 3 spoty 2.WYWIAD - 2 wywiady 3. ARTYKUŁ PRASOWY - 5 artykułów 4. REKLAMA W PRASIE - 20 reklam 5. WKŁADKA DO GAZETY - 28 000 szt. 6. KONKURS RADIOWO - PRASOWY - 1 konkurs Część V Organizacja konferencji i spotkań z mieszkańcami 1. KONFERENCJE INFORMACYJNE- 5 konferencji 2. SPOTKANIA Z MIESZKAŃCAMI - 2 spotkania Część VI Zorganizowanie imprez plenerowych, spotkania promocyjno - informacyjne dla pracowników MPGK i partnerów oraz imprezy na zakończenie projektu 1. SPOTKANIA PROMOCYJNO - INFORMACYJNE DLA PRACOWNIKÓW MPGK I PARTNERÓW - 3 spotkania 2. IMPREZA NA ZAKOŃCZENIE PROJEKTU - 1 impreza Część VII Dostawa gadżetów do siedziby Zamawiającego reklamowych z logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej, odwołaniem słownym do Funduszu Spójności, z logo MPGK: 1. Długopis metalowy - 200 szt. 2. Długopis plastikowy - 2000 szt. 3. Długopis ze wskaźnikiem laserowym - 80 szt. 4. Komplet piśmienny - 40 kpl. 5. Ołówek z gumką - 850 szt. 6. Cienkopisy - 750 szt. 7. Zakreślacze - 650 szt. 8. Bloki karteczek firmowych klejonych (kostka) - 720 kpl. 9. Zestaw kartek samoprzylepnych - 60 zestawów 10. Bloczek reklamowy - 200 szt. 11. Papier firmowy - 1500 szt. 12. Notatnik biurowy A5 - 120 szt. 13. Kołonotatnik A5 - 120 szt. 14. Teczka z gumką - 400 szt. 15. Teczka ofertowa - 120 szt. 16. Kalendarz trójdzielny ścienny - 220 szt. 17. Kalendarz książkowy - 330 szt. 18. Kalendarz biurkowy LeSący (planer) - 150 szt. 19. Brelok do kluczy - 40 szt. 20. Pendrive - 40 szt. 21. Smycz poliestrowa - 300 szt. 22. Kubek szroniony - 340 szt. 23. Parasol - 20 szt. 24. Kredki - 200 kpl. 25. Magnesy na lodówkę - 500 szt. 26. Komplet kolorowej kredy - 18 szt. 27. Opaski odblaskowe - 200 szt. 28. Czapka z daszkiem - 150 szt. 29. Koszulki T-shirt - 150 szt. 30. Koszulki Polo - 50 szt. 31. Bluza z polaru damska - 20 szt. 32. Bluza z polaru męska - 20 szt. 33. Kredki do malowania twarzy - 7 szt. 34. Wiatraczki reklamowe z logiem - 500 szt. 35. Balony reklamowe - 600 szt. 36. Torba ekologiczna - 60 szt. 37. Torba na materiały laminowana (wym: 22x32x10cm) - 150 szt. 38. Torba na materiały laminowana (wym: 15x18x8cm) - 200 szt. 39. Torba na materiały papierowa (wym: 15x18x8cm) - 500 szt. 40. Torba na materiały papierowa (wym: 22x32x10cm) - 290 szt. 41. Roll-up - 1 szt. 42. Stojak flagowy srebrny trójramienny - 1 szt. 43. Flaga Polski - 1 szt. 44. Flaga UE - 1 szt. 45. Flaga Chełma - 1 szt. 46. Namiot eventowo-reklamowy - 1 szt. 47. Identyfikatory - 100 szt. 48. Stojak na ulotki - 2 szt. 49. Eleganckie pióro - 10 szt. 50. Teczka konferencyjna A4 - 4 szt. 51. Plecak sportowy - 20 szt. 52. MP3 - 3szt. 53. Aparat fotograficzny - 1 szt. 54. Papier ozdobny - 400 arkuszy. Część VIII Opracowanie systemu identyfikacji wizualnej - 1 komplet Wykonawca będzie sporządzał raporty: 1. Raport wstępny 2.Raporty kwartalne 3. Raporty roczne 4. Raport końcowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.97.92 - Kalendarze 18.93.11.00 - Plecaki 30.23.46.00 - Pamięć flash 39.29.52.00 - Parasole 18.30.00.00 - Części garderoby 18.93.00.00 - Worki i torby 37.52.50.00 - Balony i piłki do zabawy 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 35.82.10.00 - Flagi 39.52.25.30 - Namioty 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE WSPÓŁFINANSOWANE PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU SPÓJNOŚCI W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA MEDIALNA ITM Sp. z o.o., ul. Świętoduska 10, 20-082 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 710351,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 221802,86

  • Oferta z najniższą ceną: 209920,41 / Oferta z najwyższą ceną: 677421,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.