Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-08-02
Micha³owice: Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynku remizy OSP Ksi±¿niczki
Numer og³oszenia: 234458 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Gminy Micha³owice , Pl. Józefa Pi³sudskiego 1, 32-091 Micha³owice, woj. ma³opolskie, tel. 012 3885740, faks 012 3885035.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.malopolska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynku remizy OSP Ksi±¿niczki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegaj±cego na wykonaniu prac remontowo-budowlanych w budynku remizy OSP Ksi±¿niczki, tj.: 1. wykonanie podk³adów murarskich; 2. wykonanie izolacji przeciwwilgociowych; 3. wykonanie posadzek; 4. tynkowanie pomieszczeñ; 5. wykonanie balustrad schodowych; 6. obróbki blacharskie; 7. malowanie pomieszczeñ; 8. wykonanie schodów zewnêtrznych; 9. wykonanie/uzupe³nienie instalacji elektrycznej. Opis sposobu wykonania i odbioru robót zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - ( za³. Nr 6 do SIWZ). Zakres rzeczowy i ilo¶ciowy robót okre¶la przedmiar robót - (za³. Nr 7 do SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e w okresie 3 lat od zawarcia umowy na wykonanie niniejszego zamówienia (zamówienia podstawowego) wybranemu wykonawcy mog± zostaæ udzielone zamówienia uzupe³niaj±ce o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, dotycz±ce przedmiotu zamówienia podstawowego, stanowi±ce nie wiêcej ni¿ 50 % warto¶ci niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 11.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postêpowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia - tj.: legitymuj± siê legitymuj± siê wykonaniem minimum 1 (jednego) zamówienia obejmuj±cego roboty remontowo-budowlane to¿same z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci pojedynczego zamówienia co najmniej 50% ceny ofertowej brutto
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej, przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne), Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo/upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z partnerów - winno byæ do³±czone do oferty. Pe³nomocnictwo mo¿e byæ przed³o¿one wy³±cznie w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej przez notariusza (kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez ustanowionego pe³nomocnika). Oferta powinna byæ podpisana przez ustanowionego Pe³nomocnika.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany tre¶ci zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zosta³y okre¶lone w § 9 wzoru umowy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalowice.malopolska.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Micha³owice, Plac Józefa Pi³sudskiego 1, 32-091 Micha³owice, I piêtro, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.08.2010 godzina 13:00, miejsce: Urz±d Gminy Micha³owice, Plac Józefa Pi³sudskiego 1, 32-091 Micha³owice, parter, Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeñ szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przysz³o¶ci"
- KMP/KPP - bie¿±ce remonty obiektów niezbêdne do utrzymania nale¿ytego stanu technicznego lub wynikaj±ce z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
wiêcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.