eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin¦wiadczenie us³ug doradztwa podatkowego w zakresie optymalizacji podatku VAT

Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2014-11-07

Wolin: ¦wiadczenie us³ug doradztwa podatkowego w zakresie optymalizacji podatku VAT
Numer og³oszenia: 234539 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 156271 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug doradztwa podatkowego w zakresie optymalizacji podatku VAT.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga doradztwa podatkowego, polegaj±ca na optymalizacji w zakresie rozliczeñ podatku VAT Gminy Wolin, w tym reprezentacja gminy przed organami podatkowymi i s±dami w zakresie objêtym optymalizacj±. 1)Przez optymalizacjê podatkow± strony niniejszej umowy rozumiej± wskazanie zgodnych z prawem podatkowym metod zmniejszenia zobowi±zañ podatkowych Gminy Wolin, z tytu³u podatku VAT wraz z ich wdro¿eniem. 2) Przedmiot zamówienia nie obejmuje zdarzeñ w przedmiocie odzyskania podatku VAT, których finansowanie lub wspó³finansowanie nast±pi³o z bezzwrotnych ¼róde³ zewnêtrznych (np. m.in. projekty wspó³finansowane ze ¼róde³ unijnych). 3) Optymalizacja podatku VAT dotyczy wydatków bie¿±cych i maj±tkowych Gminy Wolin, których niezbêdne dane znajduj± siê na linku www.bip.wolin.pl w zak³adce finanse/bud¿et. 4) Wykonanie zamówienia obejmowaæ bêdzie dwa etapy: a) sporz±dzenie raportu, którego zawarto¶ci± bêdzie analiza stanu prawnego i faktycznego rozliczeñ podatkowych w podatku od towarów i us³ug VAT dokonywanych przez gminê oraz wskazanie metod obni¿ania podatku, b) podjêcie czynno¶ci prawnych zmierzaj±cych do zrealizowania wniosków wynikaj±cych z powy¿szego raportu w zakresie uzgodnionym i zleconym przez Zamawiaj±cego 6) Zlecenie obejmuje rozliczenia w podatku VAT przez : 7) Zlecenie optymalizacji opodatkowania obejmuje wszystkie rozliczenia nieobjête przedawnieniem z uwzglêdnieniem art. 86 ust. 13 ustawy o podatku od towarów i us³ug. 8) Zlecenie obejmuje tak¿e bie¿±ce doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji rozliczeñ podatkowych w podatku od towarów i us³ug VAT. 9) Raport winien obejmowaæ: a) prezentacjê mo¿liwych obszarów odzyskania nadp³at podatku VAT dokonanych przez Zamawiaj±cego, b) b)wstêpne oszacowanie mo¿liwej do odzyskania przez Zamawiaj±cego kwoty podatku VAT, c) oszacowanie prawdopodobieñstwa skutecznego odzyskania nadp³at podatku VAT w poszczególnych obszarach (zadaniach), d) oszacowanie poziomu ryzyka zakwestionowania przez organy podatkowe zaprezentowanych rozwi±zañ optymalizacyjnych, wskazanie metod odzyskania podatku, c) doradztwo w zakresie praktycznych dzia³añ. 10) Wykonawca opieraj±c siê na tre¶ci raportu po jego zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego podejmie na zlecenie Zamawiaj±cego czynno¶ci prawne zmierzaj±ce do realizacji wniosków raportu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci opracuje i z³o¿y koryguj±ce deklaracje podatkowe VAT, bêdzie reprezentowa³ Zamawiaj±cego w postêpowaniu podatkowym wszczêtym na skutek z³o¿enia w/w deklaracji w sprawach, w których wystêpowaæ bêdzie w±tpliwo¶æ prawna co do kwestii podatkowych objêtych zleceniem wyst±pi do organów podatkowych o udzielenie interpretacji podatkowej w tym¿e zakresie w³±cznie z postêpowaniem przez s±dami administracyjnymi, w tym NSA o ile uzyskana interpretacja budziæ bêdzie dalsze w±tpliwo¶ci, po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym. 11)Uzgodnienie skargi na tre¶æ interpretacji winna poprzedziæ pisemna analiza stanowiska organu podatkowego uwzglêdniaj±ca zasady polskiego i europejskiego systemu podatkowego w podatku od towarów i us³ug VAT (dyrektywy i orzecznictwo UE). 12) Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania zamówienia w sposób nastêpuj±cy: a) sporz±dzi raport w terminie 30 dni roboczych od daty potwierdzenia uzyskania dokumentacji niezbêdnej do jego wykonania wskazanej uprzednio przez Wykonawcê, b) zakres ¿±danej dokumentacji wykonawca przed³o¿y na pi¶mie Zamawiaj±cemu w terminie 5 dni roboczych od daty podpisania umowy, c) Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu raport w formie pisemnej oraz w wersji elektronicznej z wykorzystaniem formatów plików MS Word, Excel lub OPEN OFFICE lub podobny oraz dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF (Acrobat Reader), d) Zamawiaj±cy przed³o¿y Wykonawcy swoje uwagi do raportu w terminie do 14 dni roboczych, e) Wykonawca odniesie siê na pi¶mie do tre¶ci uwag i wyja¶ni w±tpliwo¶ci wskazane przez Zamawiaj±cego w ci±gu kolejnych 10 dni roboczych, f) Zamawiaj±cy jest uprawniony do odrzucenia raportu w ca³o¶ci w przypadku stwierdzenia, ¿e przyjête rozwi±zania naruszaj± prawo podatkowe albo szanse odzyskania podatku VAT s± znikome, odrzucenie raportu nastêpuje w formie pisemnej wraz z merytorycznym uzasadnieniem. 13) Zamawiaj±cy po dokonaniu analizy wskazanych rozwi±zañ optymalizacyjnych podejmuje decyzjê o ich wdro¿eniu i okre¶li zakres wdro¿enia raportu. Przez wykonanie zamówienia strony uznaj± prawomocne zakoñczenie wszystkich postêpowañ podatkowych objêtych powy¿szym zakresem zlecenia..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.22.10.00 - Us³ugi w zakresie doradztwa podatkowego 79.22.20.00 - Us³ugi przygotowawcze do zwrotu podatku 79.11.99.99 - 79.11.99.99 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Accounting Audyt Partner Sp. z o.o Spó³ka Komandytowa, ul. A. S³onimskiego 6, 50-304 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 77800,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 77800,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 332200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.