Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-17
Chodzież: Zakup dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży samochodu pożarniczego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych posiadającym napęd terenowy 4x4, wyposażonego m.in. w dwa ubrania gazoszczelne
Numer ogłoszenia: 234544 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Marcinkowskiego 6, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 067 2827747, fax. 067 2827748.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodziez.psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży samochodu pożarniczego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych posiadającym napęd terenowy 4x4, wyposażonego m.in. w dwa ubrania gazoszczelne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży samochodu pożarniczego rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych posiadającym napęd terenowy 4x4, wyposażonego m.in. w dwa ubrania gazoszczelne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.33.00 - Pojazdy terenowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj.: prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomiczniej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wypełnić i podpisać). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do wystąpienia w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 4.2, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.3, zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. / Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę /..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/chodziezp/bip/powiatowe-sluzby-inspekcje-i-straze.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży, ul. Marcinkowskiego 6 pan kpt. Mariusz Kowalski pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży, ul. Marcinkowskiego 6, w sekretariacie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Przebudowa najbardziej zdegradowanych odcinków dróg powiatowych na terenie miasta Chodzież"
- Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Chodzież
- "Termomodernizacja budynku głównego Chodzieskiego Domu Kultury".
- "Modernizacja dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13" - montaż instalacji odgromowej (powtórka postępowania)
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno"
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu typu pickup dla Uzdrowiska Rymanów S.A. - znak sprawy EEZ -02/24
- Zakup samochodu specjalnego lekkiego rozpoznawczo- ratowniczego (SLRr) dla OSP w Osielcu Górnym
- "KPN/19/2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu terenowego z napędem 4x4 typu pickup z agregatem wodno-pianowym zamontowanym na skrzyni ładunkowej"
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.