eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na codzienny monitoring mediów elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na codzienny monitoring mediów elektronicznych
Numer ogłoszenia: 234573 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6943200, fax 022 6944552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na codzienny monitoring mediów elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie codziennego monitoringu mediów elektronicznych (radia i telewizji) poprzez stronę internetową oraz na płytach CD w okresie dwudziestu czterech miesięcy, liczonego od dnia podpisania umowy. II. Wykonawca sporządza nagrania audycji: a) telewizyjnych w: TVP1, TVP2, TVPINFO, TVN, TVN24,TVN CNBC Biznes, SUPERSTACJA, POLSAT, TV4, TV Puls, Telewizja TRWAM, TV Biznes; b) radiowych w: Program I PR, Program III PR, RMF FM, Radio ZET, Radio PiN, Radio TOK FM, Radio Maryja, Radio Wawa, Antyradio. III. Nagrania, o których mowa w pkt. 2, obejmują audycje: a) dotyczące budżetu państwa, finansów publicznych, finansów samorządów, podatków, ceł, kontroli skarbowej, długu publicznego, gwarancji i poręczeń, finansowania sfery budżetowej, finansowania bezpieczeństwa państwa, gier losowych, pracy organów celnych, b) zawierające wystąpienia pracowników Ministerstwa Finansów, c) zawierające wystąpienia na tematy ekonomiczne: Prezydenta RP, Prezesa Rady Ministrów, Członków Rady Ministrów, d) zawierające wystąpienia o tematyce ekonomicznej innych osób, dotyczące: finansów państwa, Narodowego Banku Polskiego i Rady Polityki Pieniężnej, najważniejszych informacji na temat instytucji finansowych, najważniejszych informacji dotyczących banków i funduszy inwestycyjnych oraz najważniejszych wydarzeń gospodarczych. IV. Nagrania powinny być zamieszczane na stronie internetowej na bieżąco, nie później niż w ciągu trzech godzin od chwili ich emisji. Dostęp do strony będą mieć uprawnieni użytkownicy. V. Raz w tygodniu, w każdy poniedziałek, Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wszystkie nagrania udostępnione na stronie internetowej, obejmujące zakresem tematykę wskazaną w pkt. 3, na płycie CD, do godziny 09:00. Strona internetowa umieszczona jest na serwerze, gdzie gwarantowane pasmo dostępu (CIR) to minimum 2Mbit/s. VI. W przypadku awarii sieci internetowej, uniemożliwiającej korzystanie ze strony, Wykonawca zobowiązuje się do codziennego dostarczania materiałów nagranych na płycie CD do siedziby Zamawiającego, do godziny 09:00, do czasu usunięcia awarii. VII. Nagrania zamieszczane na stronie internetowej powinny mieć format pozwalający na ich pobranie przez serwery Ministerstwa Finansów, odtworzenie oraz zapisanie na komputerze PC w systemie Windows 95 i szerszym bez konieczności instalacji dodatkowego komercyjnego oprogramowania. VIII. Strona internetowa powinna zawierać spis zamieszczonych audycji, określający stację, program, datę i godzinę emisji, przybliżony temat, czas trwania. Powinna zawierać także wyszukiwarkę oraz statystyki wskazujące na ilość informacji dotyczących Ministerstwa Finansów podawanych przez poszczególne stacje radiowe i telewizyjne. IX. Nagrania zamieszczone na płytach CD powinny być nagrane w formatach, które można odtworzyć oraz zapisać na komputerze PC w systemie Windows 95 i szerszym bez konieczności instalacji dodatkowego komercyjnego oprogramowania. X. Każda płyta powinna zawierać czytelny spis nagranych audycji, określający stację, program, datę i godzinę emisji, przybliżony temat, czas trwania. XI. W przypadku pominięcia w nagraniach informacji o których mowa w §1 pkt.3 powinny zostać one niezwłocznie umieszczone na stronie internetowej Wykonawcy. XII. Wykonanie przedmiotu umowy nie może być powierzone podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych Kod CPV wg słownika 2008: 72.31.90.00 - Usługi dostarczania danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wykażą się realizacją w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usług codziennego monitoringu mediów elektronicznych o wartości co najmniej 200.000 zł. Ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 2 zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w Rozdziale 4 SIWZ. I. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, 2) Przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami odpowiednio: a) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605), b) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. II. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania - do oceny według wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w Rozdziale 2 SIWZ: I. Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 w zw. z art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wzór oświadczenia stanowi Załącznik 2 do SIWZ. II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. III. Dokumenty umożliwiające ustalenie pełnego składu organu zarządzającego Wykonawcy oraz prawnej reprezentacji Wykonawcy, o ile informacje te nie są zawarte w dokumentach wymienionych powyżej. IV. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Przedstawione dokumenty muszą spełniać wymagania określone w Rozdziale 2 w pkt 5 SIWZ. V. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - o ile dotyczy. VI. Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w pkt II.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.mf.gov.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, Biuro Ministra, pokój nr 2049, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.