Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-21
Siedlce: Budowa wodociągu w miejscowości Stok Lacki ul. Sosnowa etap I
Numer ogłoszenia: 23459 - 2009; data zamieszczenia: 21.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 633 25 40 wew. 56, faks 025 6323630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu w miejscowości Stok Lacki ul. Sosnowa etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej PE 100 o 110 mm o długości 227 mb wraz z 4 sztukami przyłączy w miejscowości Stok Lacki ul. Sosnowa etap I gmina Siedlce, województwo mazowieckie. Zakres robót obejmuje: - sieć wodociągowa z rur PE 100 o 110 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem, uzbrojeniem w armaturę i przejściami przez przeszkody - 227,0 m; - hydrant ppoż. Naziemny DN - 80; - przyłącza PE o 40 mm z robotami ziemnymi, odwodnieniem, uzbrojeniem i przejściem przez przeszkody - 58 m/szt. 4; - zakończenie przyłącz wodociągowych zestawem wodomierzowym - szt. 4; - studnie wodomierzowe - komplety 2; - obsługa geodezyjna - obiekt kpl; - zajęcie pasa drogowego drogi gminnej;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać niżej wymienione warunki: A) Wypełnić druk OFERTA (załącznik nr 1 do oferty), który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. Wykonawca powinien dołączyć do oferty wypełniona tabelę elementów zawierającą ceny jednostkowe i wartość poszczególnych elementów robót - załącznik nr 2 do oferty; B) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 3 do oferty Sporządzić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. W wykazie należy uwzględnić roboty kontynuowane z podaniem ich wartości, stopnia zaawansowania i umownego terminu zakończenia. Sporządzony wykaz musi zawierać co najmniej 3 roboty tożsame o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda. Roboty tożsame to roboty związane z budową sieci wodociągowych, kanalizacyjnych (sieć, przyłącza). Wykazane roboty tożsame powinny być poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (dołączać referencje). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie. C) Potencjał kadrowy - załącznik nr 4 do oferty Sporządzić wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - minimum 5 osób w tym jeden kierownik robót koordynujący całość robót. Wymagania stawiane kierownikowi budowy: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek dotyczący potencjału kadrowego podmioty te mogą spełniać łącznie. D) Potencjał techniczny - załącznik nr 5 do oferty Sporządzić wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykonawca powinien dysponować podanym niżej sprzętem (własnym, dzierżawionym, wynajętym) w ilości nie mniejszej niż: - koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - 1 szt., - koparko - spycharka - 1 szt., - urządzenie do zagęszczania gruntu - 1 szt., W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty te mogą spełniać łącznie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: A) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - posiadanie uprawnień w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych; - aktualna przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; C) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. D) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 (dla osób fizycznych i podmiotów zbiorowych) ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informację (Potencjał ekonomiczny - załącznik nr 6 do oferty) określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. E) Informacja banku, stwierdzającą, że Wykonawca posiada na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. F) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. G) Polisa lub inny dokument stwierdzający ubezpieczenie na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. H) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. I) Zaświadczenie (wydane w trakcje ostatnich 3 miesięcy) z właściwej Gminy, że oferent nie zalega w płaceniu podatków lokalnych. J) Wypełniony, zaparafowany i podpisany przez osobę upoważnioną druk umowy - załącznik nr 8 do oferty. K) Oświadczenie oferenta, że warunki umowy przyjmuje bez zastrzeżeń. L) Dokumenty wymienione w CZĘŚCI III pkt. 1 A - D; M) Uzupełnione przedmiary robót;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminasiedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30 zł można odebrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty proszę składać w Urzędzie Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, pok. Nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Remont drogi powiatowej nr 3626W na odcinku Paprotnia - Pluty"
- Zakup materiałów dla uczestników w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 3615W ul. Kościuszki w m. Mordy"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze wiejskim Miasta i Gminy Kikół - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Konotopie
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
- Budowa sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z wymianą hydrantów w ramach projektu "Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Piszczac- ETAP II"
- Rozbudowa skrzyżowania ulicy Żeromskiego i Zbrowskiego na skrzyżowanie o ruchu okrężnym
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.