Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Gostyń: Dostawa sprzętu ratownictwa technicznego - zestaw uniwersalnych narzędzi hydraulicznych
Numer ogłoszenia: 234602 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu, ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5729530, 5729538, fax 065 5729540.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://gostyn.psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu ratownictwa technicznego - zestaw uniwersalnych narzędzi hydraulicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę zestawu uniwersalnych narzędzi hydraulicznych ratownictwa technicznego: nożycorozpieracz hydrauliczny, rozpieracz teleskopowy, spalinowa pompa hydrauliczna, zestaw węży hydraulicznych oraz przedłużka do rozpieracza teleskopowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.90.00 - Zestawy sprzętu Kod CPV wg słownika 2008: 43.32.90.00 - Zestawy sprzętu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych. oraz : 1) wykonali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 3 dostawy do jednostek ppoż. 2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana poprzez analizę złożonych dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji oraz zakres działalności oferenta wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - informacja na temat zrealizowanych w zakresie przedmiotu zamówienia co najmniej 3 dostaw w ostatnich trzech latach do jednostek ochrony ppoż. potwierdzone przez zamawiających. 3) parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 5) deklaracja zgodności na wszystkie elementy wymienione w specyfikacji technicznej, 6) świadectwo dopuszczenia do użytkowania wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochrony zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczania tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. Nr 143, poz.1002) na dzień dostawy na pozycje od 1 - 2 specyfikacji technicznej. Załączniki znajdują się przy SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gostyn.psp.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu. ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu. ul. Wrocławska 247, 63-800 Gostyń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Modernizacja hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 2 w Gostyniu
- Ulepszenie nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4936P Żychlewo -Wymysłowo
- Przebudowa oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Daleszynie
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych dla SPZOZ w Gostyniu
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa łącznika od ul. Leszczyńskiej do ul. Górnej wraz z włączeniem do ronda im. J. Zeidlera
więcej: przetargi w Gostyniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.