eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDruk oraz instalacje siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Kraków: Druk oraz instalacje siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 234602 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, faks 012 6160144,6303126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk oraz instalacje siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk oraz instalacja siatek wielkoformatowych promujących efekty wdrażania Funduszy Europejskich w Małopolsce. 2. Zamówienie obejmować będzie zaprojektowanie, wydrukowanie, instalację, a także doprowadzenie do emisji 21 naściennych reklam wielkoformatowych typu siatka mesh lub frontlight o rozmiarach średnio 100 m.kw. (min. 60 m.kw - max. 130 m.kw.) w okresie maj i czerwiec 2014 r., w lokalizacji gwarantującej najwyższe nasilenie ruchu pieszego i ulicznego (okolice targowisk, centrów handlowych, dworców komunikacji samochodowej i pociągowej, ścisłe centra miast tzn. w promieniu do 1000 m w linii prostej od Rynku) w następujących miastach Małopolski: a). Olkusz - 1 reklama b). Miechów - 1 reklama c). Proszowice - 1 reklama d). Dąbrowa Tarnowska - 1 reklama e). Chrzanów - 1 reklama f). Skawina - 1 reklama g). Oświęcim - 2 reklamy h). Wadowice - 1 reklama i). Wieliczka - 1 reklama j). Bochnia - 1 reklama k). Brzesko - 1 reklama l). Tarnów - 2 reklamy m). Sucha Beskidzka - 1 reklama n). Myślenice - 1 reklama o). Limanowa - 1 reklama p). Nowy Sącz - 1 reklama q). Gorlice - 1 reklama r). Nowy Targ - 1 reklama s). Zakopane - 1 reklama.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • City Service Stopa Wróblewski Zamorski Sp. J., ul. Walerego Sławka 45, 30-633 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 367155,00

  • Oferta z najniższą ceną: 367155,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wybór trybu zamówienia wynika z faktu, iż przedmiotem zamówienia jest usługa standardowa, powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, oferowana przez wielu Wykonawców, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Reklama wielkoformatowa pozwala na doskonałą ekspozycję przekazu promocyjnego, który w ciągu miesiąca może dotrzeć do ponad 2.000.000 odbiorców. Reklamy tego rodzaju robią bardzo duże, pozytywne wrażenie na odbiorcach, są postrzegane, jako nowoczesna i estetyczna forma przekazu w przestrzeni publicznej. Reklama wielkoformatowa ma na celu umacnianie pozytywnego obrazu wdrażania funduszy europejskich oraz promocję wielokierunkowego rozwoju Małopolski.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.