eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczBieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.34.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-07

Rawicz: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.34.2012
Numer ogłoszenia: 234603 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228457 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące naprawy i remonty dróg i ulic Gminy Rawicz - zamówienie uzupełniające do umowy IT.2710.34.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg i ulic na terenie miasta i gminy Rawicz. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : remonty cząstkowe jezdni, chodników itp., roboty chodnikowe, ułożenie krawężnika, regulacja pionowa studzienek, odmulenie rowu, równanie dróg oraz inne prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg oraz roboty towarzyszące.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91777,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 112664,46

  • Oferta z najniższą ceną: 112664,46 / Oferta z najwyższą ceną: 112664,46

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    uzasadnienie faktyczne : przedmiotem zamówienia podstawowego (umowa nr IT.2710.34.2012 z dnia 03.01.2013 roku) są prace związane z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów, mostów oraz inne roboty towarzyszące, na terenie działania Gminy Rawicz. Zakres rzeczowy zamówienia w ramach umowy podstawowej został już wykonany i chwili obecnej zachodzi potrzeba zwiększenia wykonania zakresu rzeczowego na tym zadaniu. Wobec tego Zamawiający zamierza powierzyć wykonanie zamówienia uzupełniającego polegającego na bieżących naprawach i remontach dróg i ulic. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ogłoszeniu o zamówieniu nr 256803-2013 (data zamieszczenia 05.12.2012 r.) ze względu na specyfikę zamówienia (bieżące naprawy) przewidział zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego przy spełnieniu przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6. Powyższą informację zawarł w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone przy zachowaniu przesłanek wynikających z w/cyt. przepisu tj. udzielone zostanie w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż przewidzianej w ogłoszeniu 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wobec tego przeprowadzono negocjacje z Wykonawcą w celu ustalenia warunków zamówienia. uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.