eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KożuchówDowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku szkolnym 2010-2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Kożuchów: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku szkolnym 2010-2012
Numer ogłoszenia: 234614 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kożuchów , ul. Rynek 1A, 67-120 Kożuchów, woj. lubuskie, tel. 68 355 59 40, faks 68 355 28 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozuchow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: umkouchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku szkolnym 2010-2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przewozowe - Dowóz dzieci do szkół i ich powrót do domu wg. ustalonego rozkładu jazdy w Gminie Kożuchów w roku szkolnym 2010/12 w dni powszednie z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych , określonych na podstawie przepisów Rozp. MEN i S z dnia 18.04 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego ( Dz. U z 2002 r. nr 46 poz. 432 z póź. zm.}. W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę, Przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem Dyrektora danej placówki oświatowej o zmianie terminu dowozu. Każdy kurs powinien być wykonywany środkiem przewozowym o ustalonej dla linii pojemności /miejsca siedzące w czasie przewozu dzieci Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi. Dowóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych w roku szkolnym 2010-2012 1. Harmonogram dowozów dzieci w rozbiciu na poszczególne miejscowości: Zamówienie wstępnie zostało podzielone na 7 tras Zamawiający informuje, że podział na trasy jest opisem wstępnych wymagań i oczekiwań Zamawiającego. Podział ten nie stanowi ograniczeń dla proponowanych przez Wykonawcę koncepcji świadczenia usług przewozowych dzieci. Trasa nr 1 Dowozy: Książ Śląski - SP Mirocin Dolny - Mirocin Średni - Mirocin Górny - Mirocin Górny k/w - Kożuchów Gimnazjum Odwozy tą samą trasą z SP Mirocin Dolny do Książa Śląskiego (z możliwością uwzględnienia odwozów dzieci z miejscowości Studzieniec wracających z SP w Mirocinie Dolnym) oraz z Gimnazjum w Kożuchowie do Książa Śląskiego. Łącznie ok. 40 km Trasa nr 2 Dowozy: Studzieniec - Studzieniec - SP Mirocin Dolny - Kożuchów Gimnazjum - Mirocin Górny wieś - Mirocin Górny - Mirocin Średni - SP Mirocin Dolny - Studzieniec - Studzieniec - SP Mirocin Dolny Odwozy: SP Mirocin Dolny - Mirocin Średni - Mirocin Górny - Mirocin Górny wieś - Kożuchów Gimnazjum - SP Mirocin Dolny - Studzieniec - Studzieniec (w przypadku, gdy zostanie uwzględniony odwóz dzieci z miejscowości Studzieniec na trasie nr 1, jeśli jednak tak nie będzie, należy wówczas uwzględnić konieczność odwozu dzieci z SP w Mirocinie Dolnym do Studzieńca, a następnie jw.) Łącznie ok. 47 km Trasa nr 3 Dowozy: Radwanów - Broniszów - SP Broniszów - Broniszów - Radwanów - Mirocin Dolny - Kożuchów Gimnazjum Odwozy: SP Broniszów - Broniszów - Radwanów oraz Kożuchów Gimnazjum - Mirocin Dolny - Radwanów - Broniszów - SP Broniszów - Radwanów Łącznie ok. 40 km Trasa nr 4 Dowozy: Stypułów skrzyżowanie - Stypułów Nowa Wieś - SP Stypułów - Stypułów PKP - Stypułów (były PGR II) - Stypułów (były PGR I) - SP Stypułów - Stypułów PKP - Stypułów (były PGR II) - Stypułów (były PGR I) - Stypułów skrzyżowanie - Cisów - SP nr 1 Kożuchów - Kożuchów Gimnazjum Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - Cisów - Stypułów skrzyżowanie - SP Stypułów - Stypułów (były PGR I - Stypułów były PGR II) - Stypułów PKP - SP Stypułów - Stypułów Nowa Wieś oraz Kożuchów Gimnazjum - SP nr 1 Kożuchów - Cisów - Stypułów skrzyżowanie - Stypułów (były PGR I) - Stypułów (były PGR II) - Stypułów PKP - SP Stypułów - Stypułów Nowa Wieś Łącznie ok. 60 km Trasa nr 5 Dowozy: Solniki - Czciradz - SP nr 2 Kożuchów, Przedszkole nr 1 - SP nr 1 Kożuchów - Kożuchów Gimnazjum Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 Kożuchów. Przedszkole nr 1 - Czciradz - Solniki oraz Kożuchów Gimnazjum - SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2, przedszkole nr 1 - Czciradz - Solniki Łącznie ok. 30 km Trasa nr 6 Dowozy: Lasocin - Bielice - Dziadoszyce - Zawada - Solniki - SP 2 Kożuchów, przedszkole 1, SP nr 1 Kożuchów - Gimnazjum Kożuchów Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 Kożuchów, przedszkole 1 - Solniki - Zawada - Dziadoszyce - Bielice - Lasocin oraz Gimnazjum Kożuchów - SP nr 1 - SP nr 2, przedszkole nr 1 - Solniki - Zawada - Dziadoszyce - Bielice - Lasocin Łącznie ok. 41 km Trasa nr 7 Dowozy: Słocina - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - SP nr 1 Kożuchów - Gimnazjum Kożuchów - Drwalewice - Sokołów - SP nr 2 Kożuchów, przedszkole 1 - SP nr 1 - Gimnazjum Kożuchów Odwozy: SP nr 1 Kożuchów - SP nr 2 , przedszkole 1 - Sokołów - Drwalewice - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Słocina oraz Gimnazjum Kożuchów - SP nr 1 - SP nr 2, przedszkole nr 1 - Sokołów - Drwalewice - Podbrzezie Górne ul. Żagańska - Podbrzezie Dolne ul. Zygmuntowska - Słocina Łącznie ok. 70 km Gimnazjum Kożuchów. - rozpoczęcie zajęć o godz. 8:00; dowozy wg zał. nr 3 Szkoła Nr 1 Kożuchów - rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00; dowozy wg zał. nr 3 Szkoła Nr 2 Kożuchów - rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00; dowozy wg zał. nr 3 Przedszkole nr 1 - dzieci do przedszkola dojeżdżają i odjeżdżają autobusami dowożącymi dzieci do szkoły nr 2 w Kożuchowie. Szkoła Stypułów - - rozpoczęcie zajęć o godz. 8.00; dowozy wg zał. nr 3 Szkoła Broniszów - rozpoczęcie zajęć godz. 7.30; dowozy wg zał. nr 3 Szkoła Mirocin Dolny - rozpoczęcie zajęć o godz.8:00; dowozy wg zał. nr 3 2. Wszystkie dzieci winne być dowiezione do szkół przed rozpoczęciem zajęć. 3. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów, uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkoły, zmiany organizacji roku szkolonego, odpracowywania dni wolnych etc. 4. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Szacunkowy, łączny, dzienny kilometraż tras wynosi ok. 328 km. 6. Szczegółowa, imienna lista dowożonych (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości wykonawcy przed rozpoczęciem każdego semestru - liczba uczniów uprawnionych do korzystania z dowozów szkolnych - 575 ; ilość dowozów wg zał. nr 3 7.Organizacja roku szkolnego jest uregulowana w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.). 8.Wykonawca winien posiadać odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów zdolnych do przewiezienia 575 uczniów w jak najkrótszym czasie - dowozy i odwozy. 9.Pojazdy uczestniczące w przewozach muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. 10.Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy musza posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 11.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanych opiekunów, posiadających uprawnienia do opieki nad dziećmi w trakcie transportu. 12.Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za działania bądź zaniechania opiekunów. 13.Opiekun musi uczestniczyć w każdym przewozie dzieci. 14.Opiekun musi mieć ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy - wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia imiennego wykazu osób oraz stosownych dokumentów po podpisaniu umowy, a najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem dowozów (dyplomy, certyfikaty, świadectwa ukończenia kursów etc.). 15. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem opiekunów, uzyskaniem świadectw, dopuszczeń , ukończeniem kursów itp. ponosi wyłącznie Wykonawca 16.Rozliczenia będą dokonywane z dołu, w cyklu miesięcznym i na podstawie zestawienia miesięcznych biletów imiennych. 17.Wykonanie przedmiotu umowy winno być zgodne z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tekst jedn.: Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601), oraz ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874). 18. Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać wykonany przedmiot zamówienia, zawarte są Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca wykaże,że posiada: 1.Wykonawca winien posiadać odpowiednią ilość sprawnych technicznie autobusów zdolnych do przewiezienia 575 uczniów w jak najkrótszym czasie - dowozy i odwozy. 2.Pojazdy uczestniczące w przewozach muszą mieć ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne badania techniczne. Na potwierdzenie spełnienia warunku wykonawca sporządza wykaz posiadanego sprzętu na załączniku nr nr 5

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykwalifikowanych opiekunów, posiadających uprawnienia do opieki nad dziećmi w trakcie transportu. 3.Opiekun musi mieć ukończony kurs w zakresie udzielania pierwszej pomocy - wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia imiennego wykazu osób oraz stosownych dokumentów po podpisaniu umowy, a najpóźniej na tydzień przed rozpoczęciem dowozów (dyplomy, certyfikaty, świadectwa ukończenia kursów etc.). Na spełnienie warunku wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykaz osób które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia,.się

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia i zatwierdzenia rozkładu zajęć lekcyjnych Dyrektorzy szkół w porozumieniu z Przewoźnikiem ustalą obowiązujący harmonogram.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozuchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 67-120 Kożuchów ulica Rynek 1 a pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.