Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-04
Myszków: 1)Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Myszkowie.
2)Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła
na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Myszkowie.
Numer ogłoszenia: 234620 - 2012; data zamieszczenia: 04.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Myszków , ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. (34) 313 26 82 w. 145, faks (34) 313 50 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miastomyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1)Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Myszkowie. 2)Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Myszkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 1 w Myszkowie. Zakres rzeczowy w/w zadania obejmuje: a) uporządkowanie i plantowanie terenu, b) oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni, korzeni, itp., c) wymiana gruntu znajdującego się pod podbudową, d) wykonanie odpowiednich warstw pod nawierzchnie syntetyczne - 173,30m2, e) wykonanie fundamentów oraz kotew montażowych pod urządzenia zabawowe, f) ułożenie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze pomarańczowym -154,3m2, g) ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze niebieskim - 19,0m2, h) wykonanie nawierzchni trawiastych - 67,1m2, i) ułożenie krawężników z gumowymi nakładkami na styku nawierzchni bezpiecznej i trawiastej - 64,69m, j) wykonanie nowego odcinka chodnika o powierzchni 43,5m2, k) zamontowanie: ławek (4 szt.), koszy na śmieci (2 szt.) oraz tablicy (1 szt.), l) montaż urządzeń zabawowych (6 kpl.), m) montaż ogrodzenia (dł. 69,12m) i furtki (1szt.). 2. Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu Radosna Szkoła na terenie Zespołu Szkół Publicznych nr 2 w Myszkowie. Zakres rzeczowy w/w zadania obejmuje: a) uporządkowanie i plantowanie terenu, b) oczyszczenie terenu przeznaczonego na plac zabaw z kamieni, korzeni, itp., c) wymiana gruntu znajdującego się pod podbudową, d) wykonanie odpowiednich warstw pod nawierzchnie syntetyczne - 174,8m2, e) wykonanie fundamentów oraz kotew montażowych pod urządzenia zabawowe, f) ułożenie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia zabawowe w kolorze pomarańczowym -158,2m2, g) ułożenie nawierzchni bezpiecznej w kolorze niebieskim - 16,6m2, h) wykonanie nawierzchni trawiastych - 67,3m2, i) wykonanie nowych nasadzeń - 4szt. (brzoza zwisła), j) ułożenie krawężników z gumowymi nakładkami na styku nawierzchni bezpiecznej i trawiastej - 57,92m, k) wykonanie nowego odcinka chodnika o powierzchni 21,6m2 l) zamontowanie: ławek (5 szt.), stołów drewnianych (2 szt.), kosza na śmieci (1 szt.) oraz tablicy (1 szt.), m) montaż urządzeń zabawowych (6 kpl.), n) montaż ogrodzenia (dł. 60,65m) i furtki (1 szt.). 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez firmę BRUS, LACHOWICZ - ARCHITEKCI mającej siedzibę w Zabrzu przy ul. Wolności 345a) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) szczegółowa specyfikacja techniczna; 2) projekt architektoniczno - budowlany; 3) przedmiary robót. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie . zamówienia. W przypadku, gdy w SIWZ, dokumentacji projektowej lub przedmiarach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art.30 ust. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiajacy dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze zgłoszeniem wykonania robót budowlanych oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww dokumentach określających przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres robót wskazany w swojej ofercie. 7. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje: 1) Składania ofert częściowych; 2) Składania ofert wariantowych; 3) Udzielania zamówień uzupełniających; 4) Zawarcia umowy ramowej; 5) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 6) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 7) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.3.2012 - Radosne szkoły - Gmina Myszków. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) w wykazie wykonanych robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykaże przynajmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej (amortyzującej), o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000,00zł każda. W w/w wykazie dla wyszczególnionego zadania Wykonawca winien określić wartość brutto zadania oraz datę i miejsce jego wykonania. Wykazaną robotę budowlaną winien potwierdzać dokument, z którego treści wynika, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, b) z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca potwierdzi, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 80 000,00zł; c) z aktualnie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku z innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, winno wynikać, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie w zamówieniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy i zmiany terminu zakończenia robot będących przedmiotem umowy w związku z: 1) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, lub 2) brakiem technologicznej możliwości prowadzenia robót na skutek udokumentowanych niekorzystnych warunków atmosferycznych, lub 3) wystąpieniem konieczności lub potrzeby wykonania robót zamiennych, lub 4) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, lub 5) wstrzymaniem prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków, Referat Zamówień Publicznych, pokój 57..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Urząd Miasta Myszkowa, ul. Kościuszki 26, 42-300 Myszków w pokoju 109 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
- Dostawa urządzeń medycznych stanowiących wyposażenie Bloku Operacyjnego w SP ZOZ w Myszkowie - z podziałem na 2 części
- ROZBIÓRKA BUDYNKU DWORCA PKS W RAMACH ZADANIA PN. REWITALIZACJA CENTRUM MYSZKOWA - BIBLIOTEKA (ETAP 2, ZADANIE 1)
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi o długości 1000 mb na dz. 221, obręb Prusice
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Radków"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.