eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniabudowa II etapu stacji uzdatniania wody Wiczlino oraz budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gdyni

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-05-08

POZYCJA 23462

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdynia: budowa II etapu stacji uzdatniania wody Wiczlino oraz budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gdyni Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Tomasik, ul. Witomińska 21, 81-311 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 668 73 11, fax 058 668 72 66, e-mail: biuro@pewik.gdynia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa II etapu stacji uzdatniania wody Wiczlino oraz budowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w Gdyni. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: wg załącznika B. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Gdynia. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: w załączniku B. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium Część 1-15 000 EUR, część 2 - 80 000EUR, Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie dla każdej części zamówienia. Wykonawcy mogą dokonać stosownych przeliczeń wartości euro na złote wg średniego kursu NBP obowiązującego w dniu ogłoszenia o zamówieniu w BZP. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki Funduszu Spójności i środki własne Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum zawiązane w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część zamówienia 2) Ofertę należy przygotować ścisłe według wymagań określonych w niniejszej SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty wymienione w punktach 1,3,4, i 5 muszą być złożone dla każdego z nich Oświadczenie, o którym mowa w punkcie 6, może być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych Wykonawców, lub przez pełnomocnika upoważnionego do Ich reprezentowania w postępowaniu. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 2. Dokumenty stwierdzające, że Kierownicy Budów którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o wpisie do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Część 1 - Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychód ze sprzedaży w wysokości 2 500 000 zł, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400 000 złotych W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Część 2 - Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych przychód ze sprzedaży w wysokości co najmniej 8 000 000 zł, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 3 000 000 złotych W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna I finansowa. 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca posiadanie przez wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: cz.1 Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać przeciętne zatrudnienie w każdym z ostatnich trzech lat od daty ukazania się ogłoszenia w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie,: w wysokości min 20 pracowników, - posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w każdym z ostatnich trzech lat do dnia publikacji ogłoszenia w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości min 4 osób personelu kierowniczego, - posiadać co najmniej -rusztowanie kolumnowe stojakowe ramowe o wysokości 6-10 m i obciążeniu 300 kg -1 żuraw samojezdny kołowy do 5 ton, -koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,15 m3 - powinien wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat Ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik Budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego i w tym co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu budowami; co najmniej 1 stację uzdatniania wody o wydajności min 4 000 m3/dobę wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - wykonać w okresie ostatnich pięciu lat do dnia publikacji ogłoszenia w BZP a Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 stację uzdatniania wody o wydajności min 8 000 m3/dobę cz.2 Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: - posiadać przeciętne zatrudnienie w każdym z ostatnich trzech lat od daty ukazania się ogłoszenia w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym okresie,: w wysokości min 40 pracowników, - posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w każdym z ostatnich trzech lat do dnia publikacji ogłoszenia w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ,w wysokości min 8 osób personelu kierowniczego, - posiadać co najmniej -koparko-ładowarka o poj. łyżki min. 0,15 m3 - szt. 1 -koparka kołowa o poj. łyżki min. 0,6 m3 - szt. 1 -pompa próżniowa do odwadniania o wydajności min. 50 Igieł-szt. 2 -grodzice GZ4 na min 150 mb ścianki -zgrzewarka do rur PE O średnicy min. 110 mm- szt.1 - powinien wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z Informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownik Budowy - ma posiadać następujące kwalifikacje i doświadczenie: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96poz, 617) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego i w tym doświadczenie w kierowaniu budowami sieci kanalizacji sanitarnej średnicy min. 200 mm i łącznej długości nie mniejszej niż. 5 kilometrów o oraz 1 prefabrykowanej przepompowni ścieków o wydajności min 4 l/s - wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. - wykonać w okresie ostatnich pięciu lat do dnia publikacji ogłoszenia w BZP a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 5 kilometrów sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. 200 mm i co najmniej 3 kilometry sieci wodociągowej o średnicy min, 110 mm. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie Ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie 1. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w każdym z ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłoszenia w BZP, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy w tym okresie. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat Ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamóienia, a także zakresu wykonywanych przezs nich czynności. 4. Wykaz wykonywanych robót budowalnych w okresie ostatnich 5 lat do dnia publikacji ogłoszenia w BZP oraz dikumenty potwierdzajace, że zamówienia zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 167 - 166109 z dnia 31.08.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/58/038-9/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.06.2006, cena - 1281 PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w siedzibie firmy lub za zaliczeniem pocztowym: cena formularza + koszty przesyłki. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.06.2006, godzina 10:30, PEWIK Gdynia Sp. z o.o. Gdynia ul. Witomińska 21: świetlica-parter.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności Nr Projektu 2003/PL/16/P/PE/038. 4) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane według Warunków kontrolnych FIDIC, pierwsze wydanie 1999 r. w języku angielskim tłumaczone na język polski w 2004 Dla części 1 - 21 miesięcy (9 miesięcy czas na ukończenie + 12 miesięcy okres zgłaszania wad) Dla części 2 - 30 miesięcy (18 miesięcy czas na ukończenie + 12 miesięcy okres zgłaszania wad). 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.26. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budowa III etapu stacji uzdatniania wody. Realizacja części 1 niniejszego zamówienia polega na rozbudowie Stacji Uzdatniania Wody Wiczlino do wydajności 22 000 m sześc./dobę. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Budowa sieci wodociagowych i kanalizacyjnych w Gdyni Realizacja części 2 niniejszego zamówienia polega na budowie sieci wodociągowych z rur PE DN 90 - DN 200 o długości 15 217 m oraz sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z kamionki DN 150 - DN 300 o długości 16 303 m i tłocznej z rur PE DN 200 - DN 300 o długości 5 505 m wraz z prefabrykowanymi przepompowniami ścieków sanitarnych o łącznej wydajności 124,6 dm sześc./s szt. 4 w Gdyni w dzielnicy Chwarzno, Wiczlino. 3) Zakres lub wartość: 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.