Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lwówek Śląski: remont drogi gminnej nr 185, 24, 641, 156, 62 o dł. 2020 mb. o nawierzchni asfaltowej w miejscowościach Radłówka - Rakowice Wlk. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lwówek Śląski, do kontaktów: Piotr Kukliński, Bogusława Marcinowska tel. (075)647-78-87, e-mail inwestycje@lwowekslaski.pl, al. Wojska Polskiego 25A lok. 3, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, fax 075 6477889, e-mail: urzad@lwowek.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lwowekslaski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont drogi gminnej nr 185, 24, 641, 156, 62 o dł. 2020 mb. o nawierzchni asfaltowej w miejscowościach Radłówka - Rakowice Wlk. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Radłówka - Rakowice Wielkie gm. Lwówek Śląski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) rozbiórka istniejącej nawierzchni b) roboty ziemne c) profilowanie i zagęszczenie podłoża d) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem e) górna warstwa podbudowy z kruszyw łamanych f) skropienie asfaltem podbudowy z kruszywa g) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. warstwa wiążąca h) nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o gr. 4 cm. warstwa ścieralna i)krawężniki betonowe j)ściek z elementów betonowych k)przepusty rurowe l)bariery ochronne stalowe ł)zabezpieczenie skarp m)oczyszczenie przepustów n)oznakowanie pionowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wypełniony Formularz oferty - Część II specyfikacji, 2.Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium, 3.Podpisane przez osobę upoważnioną (osoby) do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.Wykaz i uprawnienia osób wskazanych do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownicy robót w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane (należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika budowy/kierowników robót o specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób 9.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia zamówień rozpoczętych i zakończonych ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu (por. pkt 8.1.2 lit. a) 10.Opinie dotyczące jakości wykonanych i odebranych prac 11.Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 12.Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów oraz ich cen. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10.000 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jedno zamówienie na roboty o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym zamówieniu. -Zamawiający za podobne w rozumieniu niniejszego zapisu uważać będzie roboty drogowe w zakresie budowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni co najmniej jak w przedmiocie zamówienia. -dysponują osobą / osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie prac określonych w specyfikacji istotnych warunków, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane - kierownik budowy, kierownicy robót. Kierownik budowy winien wykazać się pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż trzy lata w charakterze kierownika. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, iż zapłata za wykonany zakres robót dokonywana będzie w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji dotyczącej jakości rzeczy stanowiącej przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły \spełnia - nie spełnia\. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak w pkt. II.1.6
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/lwowek-slaski/. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w kasie Gminy lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski Al. Wojska Polskiego 12A, 59-600 Lwówek Śląski pok. nr 3b.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Przygotowanie trenu leśnego pod inwestycję drogową - Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 221 na odcinku Gdańsk - m. Nowa Karczma
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie chodnika do budynku B oraz częściowe utwardzenie terenu w siedzibie TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Remont ogrodzenia nieruchomości przy ul. Kozielskiej 16 - roboty budowlane (3)
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.