Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: RENOWACJA ELEWACJI ZABYTKOWEGO BUDYNKU USC PRZY UL. PABIANICKIEJ 2 W ŁODZI Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Łodzi Wydział Urbanistyki i Architektury Oddział Ochrony Zabytków, do kontaktów: Jolanta Trela Oddział Ochrony Zabytków UMŁ, 90-365 Łódź, ul. Tymienieckiego 5, ul. Piotrkowska 104, 90-004 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384384, 6384330, fax 042 6384279, e-mail: j.trela@uml.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uml.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RENOWACJA ELEWACJI ZABYTKOWEGO BUDYNKU USC PRZY UL. PABIANICKIEJ 2 W ŁODZI. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: łÓDŹ, UL. PABIANICKA 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: wYKONANIE RMONTU ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI I REMONTEM SCHODÓW ZEW. PAŁACYKU USC PRZY UL. PABIANICKIEJ 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: w okresie ostatnich pięciu lat wykonał, co najmniej dwie roboty o podobnym zakresie i charakterze w tym co najmniej jedna w budynku zabytkowym. Wartość wszystkich prac powinna wynosić łącznie minimum 1.500.000 zł.(brutto).Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć końcowe protokoły odbioru robót (bezusterkowe lub ewentualne protokoły usunięcia usterek) oraz referencje wystawione przez zamawiającego lub użytkownika . 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: remont elewacji obejmuje: - naprawę gzymsów i opaski drewnianej, - wykonanie remontu tarasu, - remont półokrągłej absydy - wymianę stolarki okiennej - renowacja stolarki drzwiowej - naprawę tynków, profili ciągnionych, detali sztukatorskich i malowanie elewacji. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10000,- zł. (słownie dziesięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 21.05.2007r. do godz. 10:00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1 O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat wykonał, co najmniej dwie roboty o podobnym zakresie i charakterze w tym co najmniej jedna w budynku zabytkowym. Wartość wszystkich prac powinna wynosić łącznie minimum 1.500.000 zł.(brutto). Należy wypełnić załącznik nr 5. Do każdej wymienionej pracy należy dołączyć końcowe protokoły odbioru robót (bezusterkowe lub ewentualne protokoły usunięcia usterek) oraz referencje wystawione przez zamawiającego lub użytkownika . 5.2 załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 500.000 ,- złotych. 5.3 osoby wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia budowlane w tym do kierowania r. bud przy obiektach zabytkowych i muszą przynależeć do samorządu zawodowego: jeden kierownik budowy, upr. bud. bez ograniczeń. 5.4 spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OCENA WARUNKÓW DOKONYWANA BĘDZIE NA ZASADZIE SPEŁNIA /NIESPEŁNIA Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: - formularz oferty załącznik nr 1, - pisemne oświadczenie , że spełnia następujące warunki załącznik nr 2, - jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawy, - posiada niezbędne uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów oraz aktualne akty rejestracji firmy dla każdego podmiotu - pełnomocnictwo Wykonawcy do podpisania umowy , o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty , - oświadczenia lub aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego , - oświadczenia lub aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia publicznego, - oświadczenia lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla każdego podmiotu), - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do wysokości co najmniej 500.000,- złotych (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy dołączyć polisę dla każdego podmiotu ), - zawartość załącznika nr 3 opisana w pkt. 5 niniejszej specyfikacji (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać doświadczenie łącznie) , - wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (załączyć odpowiednie uprawnienia i wpis do izby samorządu zawodowego ) załącznik nr4 (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie należy wykazać osoby łącznie) - akceptowane warunki umowy załącznik nr 5 - kosztorys 6.2 Dokumenty wymienione mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np., jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości, co do ich prawdziwości). UWAGA Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; zamiast dokumentu nr 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. CENA 90 2. OKRES RĘKOJMI 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: HTTP://BIP.UML.LODZ.PL. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 12:00, UMŁ, ODDZIAŁ OCHRONY ZABYTKÓW, ŁÓDŹ UL. TYMIENIECKIEGO 5, POK 6.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Dostawa materiałów reklamowych dla jednostek Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Wykonanie przeglądów okresowych i napraw pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na 5 części"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.