eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › adaptacji zabytkowego budynku Domu Nauczyciela dla potrzeb Malbork Welcome Center w Malborku - stworzenie Centrum Obsługi Turysty w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23474

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Malbork: adaptacji zabytkowego budynku Domu Nauczyciela dla potrzeb Malbork Welcome Center w Malborku - stworzenie Centrum Obsługi Turysty w Malborku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta Malborka, do kontaktów: Roman Milanowski, pl. Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6473325, fax 055 6473324, e-mail: aig@um.malbork.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.malbork.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacji zabytkowego budynku Domu Nauczyciela dla potrzeb Malbork Welcome Center w Malborku - stworzenie Centrum Obsługi Turysty w Malborku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Miasto Malbork. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo - budowlane i instalacyjne przy adaptacji zabytkowego budynku Domu Nauczyciela dla potrzeb Malbork Welcome Center w Malborku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Opinia Konserwatora Zabytków dotycząca jakości wykonanych robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: W zakres zamówienia wchodzą roboty : I. Roboty budowlane 1.Roboty ziemne wykopy wąskoprzestrzenne wraz z zasypaniem- 183,08m3 rozbiórka elementów betonowych - 33,4 m3 pogłębienie piwnic wraz z usunięciem ziemi i gruzu -225 m3 2.Roboty izolacyjne piwnic odbicie tynków wraz z oczyszczeniem ścian, trzywarstwową izolacją pionową dysperbitem, wyprawa cementowa- 138,26 m2 izolacja z płyt -124,43 m2 opaska betonowa - 46,75 m2 wykonanie izolacji metodą iniekcji krystalicznej 3.Ściany oporowe i schody wykonanie ścian oporowych z betonu wraz z izolacją styropianem - 11,87 m3 wykonanie ścian z pustaków szalunkowych wypełnionych betonem B15 i wkładkami ze stali AIII 34GS - 47,55m3 wykonanie otworów w ścianach murowanych wraz z przesklepieniem wykonanie schodów żelbetowych wraz z przygotowaniem zbrojenia - 19,88m2 4.Roboty murowe rozebranie ścian i filarów - 8,97 m3 j.w. lecz ścianek i stropów wraz z stemplowaniem - 243,56 m2 wykucie ościeżnic drewnianych- 29 szt. Wykucie otworów w ścianach wraz z wykonaniem przesklepień - 13,3m3 5.Dach i pokrycie rozebranie podsufitek zasypek i ślepych pułapów- 102,m2 rozebranie belek stropowych - 95 mb wymiana krokwi i kleszczy- 328,7mb wymiana krokwi koszowych- 56,79 mb jw. Lecz płatwi - 65,52mb jw. Lecz łacenia - 431,53m2 impregnacja drewna 184,10m2 izolacja z folii zbrojonej 431,53 przełożenie dachówki karpiówki układanej podwójnie w koronkę ( 50% nowej)- 431,53m2 przełożenie gąsiorów ( 50% nowe)-89,75mb rozebranie i wykonanie nowych rynien z blachy - 61mb różne obróbki blacharskie rozebranie i wykonanie nowych 72,59m2 rozebranie rur spustowych z blachy - 57 mb rury spustowe z PCV - 57mb 6.Ścianki działowe i sufity podwieszone ścianki działowe z płytek gazobetonowych gr. 12, 10, 8 cm na zaprawie c.w - 157,79m2 ścianki GR z płyt karton- gips gr. 12,5 mm na ruszcie metalowym z pokruciem obustronnym jednowarstwowo - 352,68m2 jw. Lecz pokrycie jednostronne - 84,83m2 okładziny z płyt karton- gips gr. 12,5mm ognioochronnych stropów na ruszcie metalowym wraz z izolacją folią paro przepuszczalną- 164,8m2 okładziny jw. Na ruszcie drewnianym wraz z izolacją folią izolacyjną i paro przepuszczalną - 149,57m2 izolacja wełną mineralną gr 18cma na sucho - 314,37m2 7.Stolarka otworowa dopasowanie skrzydeł okiennych ościeżnicowych, pół skrzynkowych i skrzynkowych- 339szt wymiana okapników i listew przymykowych - 144szt rozszklenie i szklenie otworów szkłem termicznym -107,08m2 montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych - 69szt. Montaż drzwi drewnianych szklonych wraz z ościeżnicą - 21,21m2 ścianki, drzwi i okna z kształtowników z PCV - 38,66m2 8.Tynki odbicie tynków wew. - 1467,83m2 - mocowanie siatki - 148,43m2 uzupełnienie tynków wew. - 634,01m2 zmycie i zeskrobanie farby - 1479,26m2 paroizolacje, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe, osiatkowanie - 44,37m2 oczyszczenie, miniowanie stopek dźwigarów wraz z umocowanie siatki Rabitza i otynkowanie - 264mb trzykrotna powłoka izolacyjna piwnic preparatami izolującymi - 559,75m2 tynki wewnętrzne - 875,33m2 licowanie ścian płytkami - 277,87m2 gładzie gipsowe ścian i sufitów - 3089,91m2 9.Posadzki izolacje przeciwwilgociowe z papy termozgrzewalnej - 266,1m2 jw. Lecz cieplne ze styropianu M-30 gr. 10 cm - 255,21m2 warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej zatarte na gładko gr. 20mm wraz z pogrubieniem o 4 cm- 285,05m2 posadzki z płytek 30x30 na klej, metoda zwykła wraz z cokolikami - 178,12m2 ( cokoliki 159,7mb) jw. Lecz tarket - 313,43 jw. Lecz z tworzyw sztucznych bez warstwy izolacyjnej- rulonowe PCV - 75,92m2 jw. Lecz z paneli podłogowych - 236,92m2 jw. Lecz tekstylne klejone do podkładu - 172,46m2 listwy przyścienne drewniane i z tworzyw sztucznych - 635mb 10.Malowanie opalenie farby ze stolarki okiennej wraz z dwukrotnym malowaniem - 395,72m2 jw. Lecz podokienników i innych elementów - 144szt. Dwukrotne malowanie farbą akrylową suchych tynków i podłoży gipsowych z gruntowaniem - 4080,41m2 11.Elewacja i roboty zewnętrzne odbicie i uzupełnienie tynków zewnętrznych 361,14m2 reperacje tralek - 70mb przygotowanie podłoża z naniesieniem membran termicznych na różne podłoża - 868,63m2 tynkowanie i malowanie kominów - 10,32m2 obróbki blacharskie - 40,02m2 zerwanie posadzek cementowych z tarasu wraz z wykonaniem izolacji i warstw wyrównawczych oraz ułożeniem płytek mrozoodpornych na klej - 131,6m2 licowanie ścian płytkami klinkierowymi - 60,83m2 wywóz ziemi i gruzu na odległość 3km- 459,54m3 12.Roboty montażowe montaż platformy hydraulicznej do piwnicy -1szt. Montaż platformy schodowej - 1szt. II.Roboty elektryczne 1.Instalacja oświetleniowa montaż kompletnych rozdzielnic elektrycznych -7szt instalacje ochronne -21,6mb instalacje odbiorcze przewody kabelkowe różnych rodzajów wraz z osprzętem instalacyjnym - 3206,88mb moduły oświetlenia awaryjnego 1h - 32szt. Oprawy różnych typów wraz źródłem światła - 219szt. Zestaw reflektorów halogenowych -2szt. Transformator ochronny - 10 szt. 2.Instalacja komputerowa gniazda komputerowe - 87szt. Przewody kabelkowe - 208mb Przewód UPT - 343 Listwy elektroinstalacyjne - 169mb Łączniki -110szt. III. Instalacja wewnętrzna c.o. Budowa nowej instalacji c.o. z rur miedzianych o śr. od Dn 12 do Dn54 wraz grzejnikami: stalowymi jednopłytowymi - 15 szt. stalowymi 2- 3- płytowymi - 52 szt. stalowymi 2- płytowymi - 9szt. wyposażonymi w zawory grzejnikowe termostatyczne -76 szt. IV. Instalacja wodociągowa, kanalizacyjna Wykonanie instalacji wodociągowych zimnej i ciepłej wody, przeciwpozarowej i instalacji kanalizacyjnych wbudynku na czterech kondygnacjach o łącznej powierzchni użytkowej 903,13 m2 . Przedmiotowe roboty wycenić należy w oparciu o opis zawarty w projekcie architektoniczno budowlanym oraz rysunki rzutów poszczególnych kondygnacji projektu budowlanego w zakresie: - zimnej i ciepłej wody użytkowej wraz z osprzętem - instalacji kanalizacyjnej wraz z urządzeniami - instalacji przeciwpożarowej Uwaga: Usytuowanie wyjść pionów z piwnicy należy przyjąć jak w projekcie Rys 2 Instalacja wod- kan - rzut piwnicy V. Instalacja wentylacyjna Wykonanie w części pomieszczeń na poziomie piwnic mechanicznej instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z wstępnym podgrzewaniem powietrza dolotowego w nagrzewnicy zlokalizowanej w węźle cieplnym. Rozprowadzenie świerzego powietrza przewodami FLEXIT podwieszonymi do stropu w obudowie lekkiej z płyt GKF. Regulacja intensywności wymiany powietrza za pośrednictwem anemostatów i regulatorów ciągu wentylacji wywiewnej. Wykonanie w części pomieszczeń mechanicznych i grawitacyjnych wentylacji poziomych i pionowych wyprowadzonych przewodami z rur typu FLEXIT d-150mm w pilastrach obudowanych płytami GKF z przebiciami przez stropy w polach między belkami, zakończonymi wywietrzakami dachowymi w kolorze dachówki ceramicznej. Uzupełnienie projektu instalacji wewnętrznych o projekt wykonawczy w zakresie: - instalacji mechanicznej nawiewnej z nagrzewnicą powietrza - instalacji mechanicznej wywiewnej - instalacji grawitacyjnej wywiewnej - instalacji klimatyzacji pomieszczenia serwerowni wraz z wyceną i wykonaniem, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdziesci tysięcy złotych 00/100) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców. 1.5Posiadają uprawnienia do wykonywania robót na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską i wykonywali w okresie ostatnich 5 lat min. 2 roboty o porównywalnej wielkości i charakterze na tych obiektach, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Druk oferty - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1. A.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. A.7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2 A.8) Wykaz osób (dotyczy to także podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji o ich kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzonych niezbędnymi w realizacji niniejszego zamówienia uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (kserokopie uprawnień odpowiednich do zakresu w tym do prowadzenia robót na obiektach zabytkowych) oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 4 .(wykonanie w okresie ostatnich 5 lat min. 2 robót o porównywalnej wielkości i charakterze na obiektach zabytkowych objętych ochroną konserwatorską), B.2) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykazać w druku załącznik nr 3 B.5) Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,(zgodnie z opisem punktu VI.A. A8) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 5. B.6) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonymi istotnymi postanowieniami do umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 6 B.7) podpisane istotne postanowienia, które wprowadzone będą do zawieranej umowy - załącznik nr 7 B.8) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o opis przedmiotu zamówienia ( przedmiar robót i projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót) B.9) harmonogram rzeczowo-finansowy określający propozycję zakresu i wartości prac do wykonania w poszczególnych miesiącach . C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. C.2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. C.3) -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 200.000,00 zł. UWAGA!!! W przypadku uznania za najkorzystniejszą ofertę danego Wykonawcy, Wykonawca ten przed dniem podpisania umowy zobowiązany będzie do dostarczenia odrębnej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej zakres przedmiotowego zamówienia publicznego na kwotę 100.000,00 zł. D.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. A.2), A.4), A.6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu D.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. A.5) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A1;A3:A4;A5;A6; C1;C2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malbork.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Pełna SIWZ zwierająca załączniki do odbioru w siedzibie Zamawiającego. Opłata płatna w kasie Urzędu, przelewem bankowym w oparciu o wystawioną fakturę lub na konto Nr 03 2030 0045 1110 0000 0039 8430. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Malborka pok. 218.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Ośrodki Welcome Centre w Malborku i Mosedis 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.