Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-04
Wisła: Modernizacja dróg gminnych (RGŚ.3410-7/08)
Numer ogłoszenia: 23476 - 2008; data zamieszczenia: 04.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Wisła, Plac Bogumiła Hoffa 3, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 855-24-25, fax 033 855-29-95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wisla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych (RGŚ.3410-7/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje trzy zadania: 1.1.ZADANIE 1 modernizacja fragmentów 4 dróg gminnych (ul. Bukowa, ul. Cieńków, ul. Milkowska, ul. Sarnia) o łącznej długości ponad 2 km; 1.2.ZADANIE 2 modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Świerkowa o długości ponad 0,3 km; 1.3.ZADANIE 3 modernizacja fragmentu drogi gminnej ul. Mrózków o długości niespełna 0,4 km; 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku SIWZ-5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wysokość wadium przetargowego: 1.dla zadania nr 1 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100), 2.dla zadania nr 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 3.dla zadania nr 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.1.1.prowadzą działalność gospodarczą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie umożliwiającym wykonanie zamówienia, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1.2.1.dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: 1.3.1.zrealizują zamówienie przy uwzględnieniu płatności przejściowych dla każdej z dróg niezależnie, 1.3.2.udzielą 30-dniowego terminu zapłaty faktury, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Przy dokonywaniu oceny spełniania warunków Zamawiający będzie się kierował regułą zero-jedynkową, tzn. Wykonawca będzie spełniał dany warunek albo nie będzie go spełniał. 3.Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym załącznik SIWZ-2. 2.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 2.1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Zamawiający żąda następujących dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1.wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; UWAGA: w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom w wykazie należy wskazać osoby, które z ramienia podwykonawców będą odpowiadały za te czynności. 3.2.stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; UWAGA: w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy załączyć uprawnienia osób, które z ramienia podwykonawców będą odpowiadały za czynności, dla których konieczne jest posiadanie stosownych uprawnień. 4.Zamawiający nie żąda dokumentów w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji jakości - 5
- 3. Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.wisla.pl/SIWZ/drogi_gminne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, biuro podawcze (pok. 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych: ul. Bukowa, ul. Cieńków, ul. Milkowska, ul. Sarnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja fragmentów 4 dróg gminnych o łącznej długości ponad 2 km;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8, 45.23.21.30-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji jakości - 5
- 3. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych: ul. Świerkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja fragmentu drogi gminnej o długości ponad 0,3 km;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji jakości - 5
- 3. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja dróg gminnych: ul. Mrózków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja fragmentu drogi gminnej o długości niespełna 0,4 km;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji jakości - 5
- 3. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Przebudowa przyziemia Szkoły Podstawowej nr 2 w Wiśle Czarne, w celu dostosowania pomieszczeń dla potrzeb oddziału przedszkolnego.
- Modernizacja boisk - Budowa trybun wraz z zadaszeniem na boisku w Wiśle Jonidło - etap I.
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Budowa drogi gminnej - ulicy Alibaby w Ostrowi Mazowieckiej, wraz z infrastrukturą techniczną na dz. nr ew. 849/14
- "Roboty remontowe i usuwanie awarii kanalizacji deszczowej" - na terenie miasta Giżycka.
- Budowa drogi w m. Śliwice od km 0+024 do km 0+295,53
- Przebudowa dróg gminnych - ulicy Granicznej i ulicy Cmentarnej w Ozorkowie
- Budowa ul. Lipowej w Toruniu
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.