Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Międzyrzec Podlaski: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na: 1. Rozbiórkę przepustu rurowego 3 x 150 cm dł. 10,00 m przez rzekę Krzna Południowa (km 9+280) 2. Budowę most z blach falistych przez rzekę Krzna Południowa (km 9_280) w ciągu drogi gminnej nr 101498L Przychody - Grabowiec (km drogi 0+379) w m. Przychody gmina Międzyrzec Podlaski CPV:4500000-8 CPV: 45111000-8 CPV: 45200000-9 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski, do kontaktów: Waldemar Sawczuk, ul. Warszawska 20, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 083 3712496, e-mail: miedzyrzec_g@woi.lublin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM na: 1. Rozbiórkę przepustu rurowego 3 x 150 cm dł. 10,00 m przez rzekę Krzna Południowa (km 9+280) 2. Budowę most z blach falistych przez rzekę Krzna Południowa (km 9_280) w ciągu drogi gminnej nr 101498L Przychody - Grabowiec (km drogi 0+379) w m. Przychody gmina Międzyrzec Podlaski CPV:4500000-8 CPV: 45111000-8 CPV: 45200000-9. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: woj. lubelskie, powiat bialski, gmina Międzyrzec Podlaski, miejscowość Przychody. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Rozbiórka przepustu rurowego żelbetowego 3 x 150 cm długości 10,0 m przez rzekę Krzna Południowa ( km 9+280) II. Budowa mostu z blach falistych typu SUPERCOR symbol SC 38B z żebrami wzmacniającymi przez rzekę Krzna Południowa (km 9+280) w ciągu drogi gminnej nr 101498L Przychody - Grabowiec ( km drogi 0+379) w m. Przychody gmina Międzyrzec Podlaski : A. Przygotowanie terenu pod budowę - grupa 45100000-8 : - roboty pomiarowe - 0,015 km, - rozebranie poręczy z rurek stalowych o średnicy 60 mm i 30 mm - 23 m - rozebranie ścianek czołowych przepustu 3x150 cm - 17,31 m3, - rozebranie przepustu rurowego żelbetowego 3x150 cm - 10 m, - wywiezienie gruzu z rozbiórki samochodem samowyładowczym - 17,31 m3, - wywiezienie kręgów o średnicy 150 cm - 54,15 Mg , - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,25 m3 - 176 m3, - wykonanie ścianki szczelnej dla umocnienia wykopu pod fundament mostu - 128 m2, - pompowanie wody , roboty porządkowe B. Roboty budowlane w zakresie robót inżynierii lądowej - grupa 45200000-9 : - ręczne wyrównanie powierzchni wykopu pod fundament mostu z blach falistych - 39 m2, - ułożenie geowłókniny na dnie wykopu - 39 m2, - wykonanie ławy fundamentowej żwirowej grubości 40 cm - 20 m3, - zasypanie obiektu z blach falistych z zagęszczaniem - 162 m3, - ułożenie folii PEHD grubości 1mm w warstwie zasypki nad obiektem - 99 m2, - ułożenie geowłókniny (500g/m2) pod i nad folią PEHD - 198 m2, - wykonanie fundamentu betonowego 40 x 40 cm pod bariery stalowe ochronne SP-06 - 4,48 m3, - montaż barier ochronnych stalowych SP-06 w rozstawie 1,33 m 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2. Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) . 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5. Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i życiorysami zawodowymi (CV). Aktualne dokumenty powinny potwierdzać stan istniejący w dniu składania ofert. 10. Doświadczenie Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika Nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części V pkt 2.1 z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowoi wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Most z blach falistych typu SC 38B z żebrami wzmacniającymi na klasę C. Długość mostuw górnej części- 9,22 m, w czści dolnej - 12,27 m. Rozpiętość mostu - 8,635 m, wysokość pionowa- 2,7 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 7 500 zł. słownie : siedem tysięcy pięćset złotych należy wnieść do dnia 23.05.2007 do godz. 9.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej Specyfikacji tzn. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zakresie budowy lub przebudowy mostu - przepustu z blach falistych ) oraz o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać ,że dysponuje osobą zdolną do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w branży mostowej, drogowo-mostowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności. Zamawiający wymaga aby całość robót wyukonał Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych w ofercie, których załączenie jest wymagane przez Zamawiajacego zgodnie z pkt IV SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2.Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia oraz wykaz stawek i narzutów ( na załączonym druku - załącznik Nr 1a) . 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4.Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5. Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 9. Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 wraz z załączonymi kopiami uprawnień budowlanych branży drogowej, dokumentami potwierdzającymi przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa i życiorysami zawodowymi (CV). Aktualne dokumenty powinny potwierdzać stan istniejący w dniu składania ofert. 10. Doświadczenie Wykonawcy - zgodnie z treścią załącznika Nr 4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w części V pkt 2.1 z podaniem miejsca, daty i wartości wykonanych robót. Do załącznika powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane z należytą starannością.W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 11. Zaakceptowane przez Wykonawcę \ Istotne postanowienia umowy\. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Oświadczenie o udzielonej gwarancji jakośąci na wykonane roboty budowlane oraz użyte materiały budowlane. 14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3-8 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 9-12 winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania określone w części V Instrukcji dla Wykonawców; 15. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3.,5.,7. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 16.1.Zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 6. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 16.2.Dokumenty, o których mowa w pkt.15 lit. a i c oraz w pkt. 15.1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 15. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 15 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 17.Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, oświadczonym przez Wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecpodlaski.netbip.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 12 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 09:30, Urząd Gminy Międzyrzec Podlaski 21-560 Miedzyrzec Podlaski ul. Warszawska 20 pok. nr 6 / sala konferencyjna/.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- "Dostawa w formie tankowania oleju napędowego w 2025 roku"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników i rodzin Urzędu Miasta w Międzyrzecu Podlaskim oraz jednostek organizacyjnych i instytucji kultury Miasta Międzyrzec Podlaski
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rzeczyca
- Dostosowanie pomieszczeń do specjalnych potrzeb edukacyjnych w Publicznej Szkole Podstawowej w m. Rudniki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO (RETENCYJNEGO) W ramach zadania pn.: "Zwiększenie retencji wód w kanałach potorfowych w Dubecznie"
- Budowa sieci wodociągowej relacji Lisie Pole-Lisie Pola-Strzelczyn gm. Chojna.
- Budowa chodnika na drodze krajowej nr 35 w m. Mokrzeszów
- Przebudowa boiska piłkarskiego oraz stadionu lekkoatletycznego wraz z istniejąca infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Polanicy-Zdroju
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.