Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Maków Podhalański: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2015 roku
Numer ogłoszenia: 234781 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w opisanych i nieopisanych workach koloru czarnego oraz pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalowych o pojemności 120 l, 1100 l, kontenerach metalowych 7000 l (typu KP7) lub innych pojemników na odpady usytuowanych w szczególności przy budynkach mieszkalnych. Odbiór segregowanych odpadów komunalnych (gromadzonych w sposób selektywny) posegregowanych na: papier - w opisanych workach koloru niebieskiego - o pojemności 110 l, tworzywa sztuczne i metal - w opisanych workach koloru żółtego - o pojemności 110 l, szkło - w opisanych workach koloru zielonego - o pojemności 55 l i 110 l, odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone, pozostałe odpady biodegradowalne np. odpady kuchenne, odpady tytoniowe, rośliny i ziemia kwiatowa, zużyte jednorazowe worki do odkurzaczy, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki papierowe, mokry papier i karton oraz worki i torebki papierowe, trociny, skoszona trawa, liście, pocięte gałęzie, popiół - w opisanych workach koloru fioletowego - o pojemności 110 l, pojemnikach metalowych lub kontenerach, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawianych przed wejściem na teren nieruchomości lub przed nieruchomość. Na obszarach górskich, na których dojazd samochodu odbierającego odpady jest utrudniony, właściciele nieruchomości zebrane odpady wystawiają w miejsca zwyczajowo przyjęte przy drodze głównej, którą porusza się samochód Wykonawcy. Na terenie nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi (bloki), odpady zebrane selektywnie odbierane są przez Wykonawcę z zabezpieczonych pomieszczeń lub miejsc zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie budynków. Ponadto na terenie Gminy (osiedla wiejskie) zlokalizowane są pojemniki o pojemności 1m3 do gromadzenia zbiorowego odpadów selektywnych. Odpady wielkogabarytowe - wystawiane przed budynkiem na trasie przejazdu służb komunalnych. Odpady budowlane i rozbiórkowe. Wykonawca ma obowiązek w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odebrać wyłącznie odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe z nieruchomości zamieszkałej, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych, remontowych lub rozbiórkowych niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych. Odpady te odbierane będą na indywidualne zamówienie złożone przez właściciela nieruchomości zamieszkałej- Wykonawcy. Odpady niespełniające tego warunku Wykonawca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą, którą pokrywa właściciel nieruchomości. W sytuacji gdy odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, dla ich przekazania muszą zostać załadowane do większego pojemnika (kontenera), właściciel nieruchomości odpowiednio wcześniej zamawia taki pojemnik u Wykonawcy. Termin podstawienia przez Wykonawcę na teren danej nieruchomości pojemnika (kontenera):do 2 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez właściciela nieruchomości. Termin wywozu zgromadzonych odpadów: do 2 dni roboczych od zgłoszenia przez właściciela nieruchomości gotowości do odbioru zgromadzonych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum jeden raz w trakcie realizacji umowy, objazdowej zbiórki od nieruchomości zamieszkałych następujących odpadów: a)zużyte baterie i akumulatory, b)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), c)przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużytych smarach), d)zużyte opony. Koszty organizacji zbiórki oraz utylizacji zebranych odpadów ponosi Wykonawca. Szacunkowa - maksymalnie zakładana ilość odpadów: a)Ilość odpadów niesegregowanych (w tym wielko gabaryty) w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 1800 Mg b)Ilość odpadów segregowanych w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 250 Mg Dostawa i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do prowadzenia dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów wśród mieszkańców gminy Maków Podhalański (np. dostawa worek za worek - przy odbiorze śmieci, mobilny lub stacjonarny punkt wydawania worków, itp.). Wykonawca winien prowadzić ewidencję wydanych worków (nr domu, ilość wydanych worków) i przekazywać ją Zamawiającemu najpóźniej do 3 dnia następnego miesiąca. Przewidziano, że dystrybucji podlegać będzie 70% worków, pozostała ilość tj. 30% worków (kolory proporcjonalnie do całkowitej ilości) winno być dostarczone do Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, w terminie do 30 stycznia 2015 r. Worki winny spełniać następujące wymagania: a)worki foliowe LDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,06 mm (folie kolorowe półprzeźroczyste, umożliwiające szybką ocenę zawartości), worki z taśmą do zawiązania (worek i taśma stanowią komplet), b)nadruk kolorowy, 1-stronny, powtarzalny, wg załączonego wykazu (Wzory nadruków na workach na odpady komunalne segregowane), c)Ilość worków: 200 000 sztuk, w tym: - żółte 130 000 szt. - zielone 50 000 szt. - niebieskie 20 000 szt. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów: Odbiór odpadów z terenu Gminy Maków Podhalański Wykonawca prowadzić będzie od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: a) teren miasta Maków Podhalański (Maków Centrum) w godzinach 7.00 - 13.00; b) pozostały teren Gminy Maków Podhalański - w godzinach 7.00 - 15.00. Jeżeli dzień odbioru odpadów jest dniem wolnym od pracy odbiór odpadów należy zrealizować w następnym harmonogramowym terminie (np. środa wolna - odbiór odpadów w następną środę); Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz wielkogabarytowych wg załączonego harmonogramu odbioru odpadów na rok 2015 - załącznik nr 5 do SIWZ. Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów takich jak: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerolozach, zużytych smarach), zużyte opony - co najmniej jeden raz w trakcie realizacji umowy zgodnie z ustalonym między Zamawiającym i Wykonawcą harmonogramem. Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o poj. 7000 l typu KP-7 lub innych zestawach pojemników o podobnej pojemności, udostępnianych przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego i odbieranych na zgłoszenie mieszkańców lub Zamawiającego wg potrzeb. Kontenery te będą wynajmowane przez Zamawiającego od Wykonawcy, zatem musi je mieć on w posiadaniu (tytuł własności, umowa dzierżawy itp.). Odpady komunalne segregowane gromadzone będą w opisanych workach kolorowych (żółty, zielony, niebieski, fioletowy), które dystrybuowane będą przez Wykonawcę oraz częściowo przez Zamawiającego. Regionalna Instalacja do przetwarzania odpadów: Cały strumień odpadów komunalnych, tj. nieselektywnie zbierane odpady komunalne, odebrane od właścicieli nieruchomości w postaci zmieszanych odpadów komunalnych, odpady zielone, odpady ulegające biodegradacji, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz selektywnie zbierane odpady komunalne Wykonawca przekaże do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach, będącego Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z Uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego (z późn. zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia Wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w formie przewidzianej zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia: zaświadczenie o nadanym numerze rejestrowym w rejestrze działalności regulowanej, prowadzonej na podstawie art. 9b i art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 poz. 391 ze zm.), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 3 SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 2 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia na potrzeby postępowania wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania - wymagane min. 1 usługa za kwotę min. 400 000,00 złotych, z potwierdzeniem należnego wykonania umowy i z należytą starannością (wg. zał. nr 4 SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenie, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, posiada odpowiednią do realizacji przedmiotu zamówienia bazę magazynowo - transportową usytuowaną i wyposażoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie: posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, zgodnie z Dz. U. z 2012 r. nr 122. Zamawiający wymaga wykazu pojazdów i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu właściwej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga: a. kontenerów na odpady komunalne (poj. 7000 l typu KP-7 lub inne zestawy o podobnej pojemności) - minimum 15 sztuk kontenerów/zestawów, Pojazdy do zbierania i transportu odpadów komunalnych powinny odpowiadać wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ. U. z 2012 r. Nr 122).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od sposobu dokonania oceny spełnienia warunku, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykazując, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin płatności - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT. b.po zaktualizowaniu wykazu nieruchomości i mieszkańców dopuszczalna jest zmiana harmonogramu odbioru odpadów c.zmiana terminu płatności, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy. d.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim 34- 220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Odbiór i termiczna utylizacja odpadów niebezpiecznych pochodzących z działalności służb medycznych oraz związanych z nimi badań działów Szpitala Powiatowego w Więcborku NOVUM-MED Sp. z o. o.
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.