eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków PodhalańskiŚwiadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Maków Podhalański: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2015 roku
Numer ogłoszenia: 234781 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Maków Podhalański w okresie od dnia 01.01.2015 do dnia 31.12.2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych zgromadzonych w opisanych i nieopisanych workach koloru czarnego oraz pojemnikach z tworzywa sztucznego lub metalowych o pojemności 120 l, 1100 l, kontenerach metalowych 7000 l (typu KP7) lub innych pojemników na odpady usytuowanych w szczególności przy budynkach mieszkalnych. Odbiór segregowanych odpadów komunalnych (gromadzonych w sposób selektywny) posegregowanych na: papier - w opisanych workach koloru niebieskiego - o pojemności 110 l, tworzywa sztuczne i metal - w opisanych workach koloru żółtego - o pojemności 110 l, szkło - w opisanych workach koloru zielonego - o pojemności 55 l i 110 l, odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, odpady zielone, pozostałe odpady biodegradowalne np. odpady kuchenne, odpady tytoniowe, rośliny i ziemia kwiatowa, zużyte jednorazowe worki do odkurzaczy, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki papierowe, mokry papier i karton oraz worki i torebki papierowe, trociny, skoszona trawa, liście, pocięte gałęzie, popiół - w opisanych workach koloru fioletowego - o pojemności 110 l, pojemnikach metalowych lub kontenerach, gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach wystawianych przed wejściem na teren nieruchomości lub przed nieruchomość. Na obszarach górskich, na których dojazd samochodu odbierającego odpady jest utrudniony, właściciele nieruchomości zebrane odpady wystawiają w miejsca zwyczajowo przyjęte przy drodze głównej, którą porusza się samochód Wykonawcy. Na terenie nieruchomości zabudowanej budynkami wielolokalowymi (bloki), odpady zebrane selektywnie odbierane są przez Wykonawcę z zabezpieczonych pomieszczeń lub miejsc zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie budynków. Ponadto na terenie Gminy (osiedla wiejskie) zlokalizowane są pojemniki o pojemności 1m3 do gromadzenia zbiorowego odpadów selektywnych. Odpady wielkogabarytowe - wystawiane przed budynkiem na trasie przejazdu służb komunalnych. Odpady budowlane i rozbiórkowe. Wykonawca ma obowiązek w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odebrać wyłącznie odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe z nieruchomości zamieszkałej, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót budowlanych, remontowych lub rozbiórkowych niewymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia prowadzenia robót budowlanych. Odpady te odbierane będą na indywidualne zamówienie złożone przez właściciela nieruchomości zamieszkałej- Wykonawcy. Odpady niespełniające tego warunku Wykonawca ma obowiązek odebrać za dodatkową opłatą, którą pokrywa właściciel nieruchomości. W sytuacji gdy odpady budowlano-remontowe i rozbiórkowe, dla ich przekazania muszą zostać załadowane do większego pojemnika (kontenera), właściciel nieruchomości odpowiednio wcześniej zamawia taki pojemnik u Wykonawcy. Termin podstawienia przez Wykonawcę na teren danej nieruchomości pojemnika (kontenera):do 2 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby przez właściciela nieruchomości. Termin wywozu zgromadzonych odpadów: do 2 dni roboczych od zgłoszenia przez właściciela nieruchomości gotowości do odbioru zgromadzonych odpadów. Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania minimum jeden raz w trakcie realizacji umowy, objazdowej zbiórki od nieruchomości zamieszkałych następujących odpadów: a)zużyte baterie i akumulatory, b)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), c)przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerozolach, zużytych smarach), d)zużyte opony. Koszty organizacji zbiórki oraz utylizacji zebranych odpadów ponosi Wykonawca. Szacunkowa - maksymalnie zakładana ilość odpadów: a)Ilość odpadów niesegregowanych (w tym wielko gabaryty) w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 1800 Mg b)Ilość odpadów segregowanych w okresie realizacji zamówienia wyniesie ok. 250 Mg Dostawa i dystrybucja worków do selektywnej zbiórki odpadów. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do prowadzenia dystrybucji worków do selektywnej zbiórki odpadów wśród mieszkańców gminy Maków Podhalański (np. dostawa worek za worek - przy odbiorze śmieci, mobilny lub stacjonarny punkt wydawania worków, itp.). Wykonawca winien prowadzić ewidencję wydanych worków (nr domu, ilość wydanych worków) i przekazywać ją Zamawiającemu najpóźniej do 3 dnia następnego miesiąca. Przewidziano, że dystrybucji podlegać będzie 70% worków, pozostała ilość tj. 30% worków (kolory proporcjonalnie do całkowitej ilości) winno być dostarczone do Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim, w terminie do 30 stycznia 2015 r. Worki winny spełniać następujące wymagania: a)worki foliowe LDPE o wym. 700mm x 1050mm x 0,06 mm (folie kolorowe półprzeźroczyste, umożliwiające szybką ocenę zawartości), worki z taśmą do zawiązania (worek i taśma stanowią komplet), b)nadruk kolorowy, 1-stronny, powtarzalny, wg załączonego wykazu (Wzory nadruków na workach na odpady komunalne segregowane), c)Ilość worków: 200 000 sztuk, w tym: - żółte 130 000 szt. - zielone 50 000 szt. - niebieskie 20 000 szt. Częstotliwość i sposób odbioru odpadów: Odbiór odpadów z terenu Gminy Maków Podhalański Wykonawca prowadzić będzie od poniedziałku do piątku w następujących godzinach: a) teren miasta Maków Podhalański (Maków Centrum) w godzinach 7.00 - 13.00; b) pozostały teren Gminy Maków Podhalański - w godzinach 7.00 - 15.00. Jeżeli dzień odbioru odpadów jest dniem wolnym od pracy odbiór odpadów należy zrealizować w następnym harmonogramowym terminie (np. środa wolna - odbiór odpadów w następną środę); Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych oraz wielkogabarytowych wg załączonego harmonogramu odbioru odpadów na rok 2015 - załącznik nr 5 do SIWZ. Częstotliwość świadczenia usług odbioru i wywozu odpadów takich jak: zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (w tym np. zużyte świetlówki, żarówki), przeterminowane chemikalia (w tym opakowania po nich np. puszki po farbach, lakierach i aerolozach, zużytych smarach), zużyte opony - co najmniej jeden raz w trakcie realizacji umowy zgodnie z ustalonym między Zamawiającym i Wykonawcą harmonogramem. Wykonawca ma obowiązek odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach o poj. 7000 l typu KP-7 lub innych zestawach pojemników o podobnej pojemności, udostępnianych przez Wykonawcę w miejsca wskazane przez Zamawiającego i odbieranych na zgłoszenie mieszkańców lub Zamawiającego wg potrzeb. Kontenery te będą wynajmowane przez Zamawiającego od Wykonawcy, zatem musi je mieć on w posiadaniu (tytuł własności, umowa dzierżawy itp.). Odpady komunalne segregowane gromadzone będą w opisanych workach kolorowych (żółty, zielony, niebieski, fioletowy), które dystrybuowane będą przez Wykonawcę oraz częściowo przez Zamawiającego. Regionalna Instalacja do przetwarzania odpadów: Cały strumień odpadów komunalnych, tj. nieselektywnie zbierane odpady komunalne, odebrane od właścicieli nieruchomości w postaci zmieszanych odpadów komunalnych, odpady zielone, odpady ulegające biodegradacji, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania oraz selektywnie zbierane odpady komunalne Wykonawca przekaże do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Myślenicach, będącego Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z Uchwałą Nr XXV.398.12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego (z późn. zm.).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia Wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 15 000 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w formie przewidzianej zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 75 8799 0001 0010 0100 0114 0002

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia: zaświadczenie o nadanym numerze rejestrowym w rejestrze działalności regulowanej, prowadzonej na podstawie art. 9b i art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2012 poz. 391 ze zm.), oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 3 SIWZ), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 2 SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia na potrzeby postępowania wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim zakresem i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania - wymagane min. 1 usługa za kwotę min. 400 000,00 złotych, z potwierdzeniem należnego wykonania umowy i z należytą starannością (wg. zał. nr 4 SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenie, z którego wynikać będzie, że Wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem, posiada odpowiednią do realizacji przedmiotu zamówienia bazę magazynowo - transportową usytuowaną i wyposażoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku, w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie: posiadania wyposażenia umożliwiającego odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz zapewnienia jego odpowiedniego stanu technicznego, utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, spełnienia wymagań technicznych dotyczących wyposażenia pojazdów, zapewnienia odpowiedniego usytuowania i wyposażenia bazy magazynowo-transportowej, zgodnie z Dz. U. z 2012 r. nr 122. Zamawiający wymaga wykazu pojazdów i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu właściwej realizacji zamówienia Zamawiający wymaga: a. kontenerów na odpady komunalne (poj. 7000 l typu KP-7 lub inne zestawy o podobnej pojemności) - minimum 15 sztuk kontenerów/zestawów, Pojazdy do zbierania i transportu odpadów komunalnych powinny odpowiadać wymogom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (DZ. U. z 2012 r. Nr 122).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od sposobu dokonania oceny spełnienia warunku, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 2 SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia tego wymogu Zamawiający wymaga opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykazując, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Termin płatności - 4

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach: a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT. b.po zaktualizowaniu wykazu nieruchomości i mieszkańców dopuszczalna jest zmiana harmonogramu odbioru odpadów c.zmiana terminu płatności, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy. d.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.makow-podhalanski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim 34- 220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Urzędzie Miejskim w Makowie Podhalańskim 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (Parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.