eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (SZP/380/38/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Łańcut: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (SZP/380/38/07)
Numer ogłoszenia: 234868 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH (SZP/380/38/07).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 211 000 euro, przedmiot zamówienia podzielono na 7 Pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 21.22.21.21 - Pieluszki dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.12.00 - Pieluszki dla niemowląt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych oraz Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1 od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia; nie spełnia (DRUK - ZP - 17).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenie WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełniony FORMULARZ CENOWY - PAKIET Nr - Załączniki Nr: 2, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 do oferty. 3. Wykaz osób reprezentujących prawnie WYKONAWCĘ do zawarcia Umowy - Załącznik Nr 6 do oferty. 4. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 7 do oferty. 5. Dokumenty aktualne, że oferowany przedmiot zamówienia posiada Deklarację Zgodności i Oznakowanie CE lub Wpis;Zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianami) - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania WYKONAWCY. 6. W przypadku wyrobu niemedycznego, oświadczenie Wykonawcy; oraz dokumenty dopuszczające do obrotu (np. atest, świadectwo jakości) - Załącznik Nr 9 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. 7. Dokumenty aktualne, że oferowany przedmiot zamówienia jest zarejestrowany w klasie wyrobu medycznego dotyczy; (klasa IIb reg. 4 - Pakiet II - poz. 1÷4; klasa IIa reg. 4 - Pakiet II - poz. 5, klasa IIa reg. 5 - Pakiet III - poz. 7; klasa IIa reg. 7 - Pakiet III - poz. 14÷23; klasa IIa reg. min. 6 - Pakiet V - poz. 6; klasa IIa reg. 7 - Pakiet VII - poz. 1÷13) - Załącznik Nr 10 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. 8. ZAMAWIAJĄCY wymaga dostarczenia próbek w celu porównania z opisem przedmiotu zamówienia - (próbki wyrobów, gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, opatrzone (etykietę lub ulotkę informacyjną (niezbędne informacje o produkcie) w języku polskim; niżej wymienionych pozycji; zgodnie ustawą o wyrobach medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych /Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zmianą/) dotyczy: Pakiet I - po 1 sztuce z każdej pozycji, Pakiet II - po 1 sztuce z każdej pozycji, Pakiet III - po 1 sztuce z pozycji 9÷11 oraz 14÷23, Pakiet IV - po 1 sztuce z każdej pozycji, Pakiet VI - po 2 sztuce z pozycji 6÷8, - Załącznik Nr 11 do oferty. Wykonawca sporządza podwójną listę załączonych próbek. Jedna znajdzie się w ofercie przetargowej, a druga wraz z próbkami. 9. Katalogi do zaoferowanych produktów lub ulotki informacyjne - Załącznik Nr 12 do oferty. Dokumenty te WYKONAWCA może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna/y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona;e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE NR 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - OPASKI (BANDAŻE), PODKŁADY, KOMPRESY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość powyżej 14 000 euro, ilość pozycji 23.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.13-5, 33.14.11.19-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV - OPASKI GIPSOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 17.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V - WATA, GAZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 6.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.15-9, 33.14.11.14-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI - PIELUCHOMAJTKI, CHUSTECZKI HIGIENICZNE DLA NIEMOWLĄT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość powyżej 14 000 euro, ilość pozycji 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 21.22.21.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII - ZESTAWY DO DROBNYCH ZABIEGÓW CHIRURGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość poniżej 14 000 euro, ilość pozycji 13.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.16-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres Niezmienności Cen - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.