eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przewóz i holowanie pojazdów lub części pojazdów o masie własnej nie większej niż 2,5 t., zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Wrocław: Przewóz i holowanie pojazdów lub części pojazdów o masie własnej nie większej niż 2,5 t., zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych.
Numer ogłoszenia: 234886 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz i holowanie pojazdów lub części pojazdów o masie własnej nie większej niż 2,5 t., zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz i holowanie pojazdów lub części pojazdów o masie własnej nie większej niż 2,5 t., zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych. Przedmiot zamówienia obejmuje: załadunek, transport oraz wyładunek pojazdu lub części pojazdów, wraz z wszelkimi pracami towarzyszącymi, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.80.00 - Usługi w zakresie pomocy drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj: - posiadają licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 26 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 125 poz. 1371 ze zmianami ) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum jednym w pełni sprawnym technicznie pojazdem: - pomocy drogowej ( tj. posiadający wpis w dowodzie rejestracyjnym, z którego wynika, że jest to pojazd specjalny o przeznaczeniu pomocy drogowej ), - o dopuszczalnej ładowności co najmniej 2,5 tony. W przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym przedstawionym przez wykonawcę, nie będzie określona dopuszczalna ładowność, zamawiający obliczy w/w wartość w sposób określony w art. 2 pkt 56 ustawy Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. nr 108 poz. 908 - tekst jednolity ), tj. przyjmie różnicę dopuszczalnej masy całkowitej i masy własnej pojazdu, - posiadający ważne badania techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, - oznakowany, oraz spełniający pozostałe wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. nr 32 poz. 262 z 2003 r. ). - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), istnieje możliwość sumowania potencjału, a zatem dysponowaniem wymaganym przez zamawiającego pojazdem, może się wykazać każdy z partnerów z osobna lub konsorcjum jako całość. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), 4. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 1 i 3 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednia, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt 2 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 6. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania. 7. licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego wydanej na podstawie ustawy z dnia 26 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 125 poz. 1371 ze zmianami ). II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 8. wykazu zawierającego dane min. 1 pojazdu pomocy drogowej określonego w pkt 7 ppkt 2 SIWZ - ( załącznik nr 3 ), wraz z załączeniem kserokopii dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych w wykazie - odpowiednio z aktualnymi badaniami technicznymi. UWAGA!!! W przypadku gdy z posiadanego przez wykonawcę dowodu rejestracyjnego nie wynika, czy pojazd, którym dysponuje jest pojazdem pomocy drogowej oraz posiada ładowność co najmniej 2,5 tony, należy załączyć do oferty zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym pojazdu lub inny dokument, z którego wynika, że pojazd jest pojazdem pomocy drogowej oraz posiada ładowność co najmniej 2,5 tony. 9. wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia z podaniem ich roli ( kierowca, dyspozytor ) wraz z oświadczeniem wykonawcy o niekaralności osób przewidzianych do realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 ). W przypadku zmian w/w osób w trakcie realizacji zamówienia, wykonawca powiadomi zamawiającego o osobach aktualnie świadczących usługę, z załączeniem oświadczenia o niekaralności tych osób. III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następującego dokumentu: 10. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), każdy z podmiotów występujących w konsorcjum winien przedłożyć w ofercie dokumenty określone w pkt 1, 2, 3, 7 i 10. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum decydować będzie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. IX A. Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: - zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników, pełnomocnictwa wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ( konsorcjum ), z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców ( lidera ), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ 5. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ 6. Wykaz pojazdów pomocy drogowej ( załącznik nr 3 ) 7. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ( załącznik nr 4 ) 8. Formularz ofertowy ( załącznik nr 5 ) 9. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidziany ( załącznik nr 6 ) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, brak dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożenie dokumentów zwierających błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 Ustawy. Brak jakiegokolwiek z innych wymaganych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 Ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, 50-035 Wrocław ul. Muzealna 2/4, wejście od ul. Podwale 31/33 - Punkt Obsługi Klienta, tel. wew: 138 00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, 50-035 Wrocław ul. Muzealna 2/4, wejście od ul. Podwale 31/33 - Punkt Obsługi Klienta, tel. wew: 138 00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie miasta i powiatu Jelenia Góra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 320 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 3200 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu Lubań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 140 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 1400 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu Lubin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 200 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 2000 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu Polkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 140 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 1400 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu Środa Śląska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 200 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 2000 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przewóz i holowanie pojazdów na terenie powiatu Wołów:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - orientacyjna ilość przewozów w granicach powiatu: 84 - orientacyjna ilość przejechanych kilometrów poza granicami powiatu: 840 km.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.