Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Tychy: Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Tychy
w roku 2008
Numer ogłoszenia: 234914 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja sieci oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Tychy w roku 2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Utrzymywanie w należytym stanie technicznym sieci oświetlenia ulicznego składającego się z 5155 szt. pkt. świetlnych, oświetlenia tuneli przy pomocy 130 szt. pkt. świetlnych, oraz podświetlenia obiektów architektonicznych przy pomocy 53 pkt. świetlnych. Bieżąca konserwacja urządzeń obejmować będzie następujące czynności: - bieżące przeglądy w zakresie sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa - wymianę zużytych źródeł światła - konserwację połączeń elektrycznych - mycie zabrudzonych kloszy przy wymianie źródeł światła - wykonywanie nastawień urządzeń sterujących (dopuszczalna odchyłka wynosi 5min) - obsługa sieci związana z czasowym przyłączeniem odbiorników oraz podświetleniem reklam - pełnienie nadzorów specjalistycznych. Prace wymienione w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium - 3730,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu konserwacji 5000 szt. punktów świetlnych) oraz dysponują potencjałem technicznym (wymagane dysponowaniem: podnośnikiem montażowym na podwoziu samochodowym, wozem pomiarowym z możliwością lokalizacji uszkodzeń kabli) i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane dysponowaniem osobą - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej elektrycznej do kierowania robotami. Ponadto zamawiający wymaga dysponowaniem: 6 pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, 3 pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, 4 pracowników posiadających uprawnienia PPN (E) do prac pod napięciem, 2 pracownik posiadający uprawnienia PPD (D) do prac pod napięciem, 1 pracownik posiadający uprawnienia do obsługi podestów ruchomych), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 100 000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp): a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS lub KRUS, zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą - osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej elektrycznej do kierowania robotami. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto zamawiający wymaga dysponowaniem: 6 pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, 3 pracowników posiadających świadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, 4 pracowników posiadających uprawnienia PPN (E) do prac pod napięciem, 2 pracownik posiadający uprawnienia PPD (D) do prac pod napięciem, 1 pracownik posiadający uprawnienia do obsługi podestów ruchomych. Kserokopie w/w uprawnień należy dołączyć do oferty. b) Wykaz wykonanych usług - załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz, co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu konserwacji 5000 szt. punktów świetlnych, wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług. c) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia - załącznik nr 6 do SWIZ - wymagane dysponowaniem: podnośnikiem montażowym na podwoziu samochodowym, wozem pomiarowym z możliwością lokalizacji uszkodzeń kabli. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 100 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. 4. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - pok. 803 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Rolnictwa - pok. 803 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1A do SIWZ - kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót c) załącznik nr 3 do SIWZ - zaakceptowany na każdej stronie wzór umowy, d) dowód wniesienia wadium, e) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2008 r. do 31.12.2008 r. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 28/11/2007
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa medycznego transportu krwi, jej składników, próbek krwi oraz innych materiałów wykorzystywanych do świadczeń zdrowotnych (...) do Szpitala Megrez Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych oraz dostarczenie pojemników do gromadzenia odpadów medycznych
- OCHRONA IMPREZ MASOWYCH
- Świadczenie usługi stałej ochrony mienia Stadionu Miejskiego
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dąbrowskiego 23/11 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Dostawa węgla aktywnego wraz z usługą wymiany
więcej: przetargi w Tychach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.