eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZP/PN/9/2008 - ROBOTY BUDOWLANE / IV ETAP/ , ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ I PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ KONDYGNACJI PARTERU W BUDYNKU GŁÓWNYM WOJEWÓDZKIEJ I MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOSEPHA CONRADA KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU, TARG RAKOWY 5/6 - ROBOTY WYKOŃCZEN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-25

Gdańsk: ZP/PN/9/2008 - ROBOTY BUDOWLANE / IV ETAP/ , ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ I PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ KONDYGNACJI PARTERU W BUDYNKU GŁÓWNYM WOJEWÓDZKIEJ I MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOSEPHA CONRADA KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU, TARG RAKOWY 5/6 - ROBOTY WYKOŃCZENIOWE tj: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW BIBLIOTECZNYCH I WIESZAKÓW O KONSTRUKCJI STALOWEJ , WYKONANIE OZNAKOWANIA PRZY WINDZIE, OZNAKOWANIA HOLU, GABLOTY NA KLUCZE, RAM WYSTAWIENNICZYCH, WYKONANIE REPREZENTACYJNEGO NAPISU NAD WEJSCIEM GLOWNYM ORAZ SZYLDÓW ZEWNĘTRZNYCH
Numer ogłoszenia: 234925 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada Korzeniowskiego , ul. Targ Rakowy 5/6, 80-806 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3019618, fax. 058 3019618.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/PN/9/2008 - ROBOTY BUDOWLANE / IV ETAP/ , ZWIĄZANE ZE ZMIANĄ I PRZEBUDOWĄ POMIESZCZEŃ KONDYGNACJI PARTERU W BUDYNKU GŁÓWNYM WOJEWÓDZKIEJ I MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ IM. JOSEPHA CONRADA KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU, TARG RAKOWY 5/6 - ROBOTY WYKOŃCZENIOWE tj: DOSTAWA I MONTAŻ REGAŁÓW BIBLIOTECZNYCH I WIESZAKÓW O KONSTRUKCJI STALOWEJ , WYKONANIE OZNAKOWANIA PRZY WINDZIE, OZNAKOWANIA HOLU, GABLOTY NA KLUCZE, RAM WYSTAWIENNICZYCH, WYKONANIE REPREZENTACYJNEGO NAPISU NAD WEJSCIEM GLOWNYM ORAZ SZYLDÓW ZEWNĘTRZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót wyrażony w dokumentacji projektowej uwzględnia konieczność dostosowania wnętrza kondygnacji parteru biblioteki do aktualnych potrzeb i funkcji użyteczności publicznej, jak również wynikających z tego faktu wymagań, określonych warunkami technicznymi i przepisami Prawa Budowlanego w zakresie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji. Przedmiar robót obejmuje: 1.Dostawę i montaż regałów bibliotecznych o konstrukcji stalowej z półkami z materiału drewnopodobnego - szt. 85 2.Oznakowanie - informacja przy windzie z plansz wykonanych z płyty - dostawę i montaż szt.3 3.Oznakowanie holu - dostawę i montaż zestawów informacyjnych o konstrukcji ram aluminiowych i lameli wykonanych z plexi - szt. 2 kpl 4.Wieszaki obrotowe ze stali nierdzewnej na płaszcze do szatni - dostawa i montaż szt. 6 kpl z numerami szt. 48 oraz gablota na klucze o poj. 50 kluczy -szt. 1 5.Ramy wystawiennicze o konstrukcji ram aluminiowych z wypełnieniem - dostawa i montaż szt.4 6.Reprezentacyjny napis z nazwą biblioteki nad wejściem głównym od strony holu- litery ze stali nierdzewnej o powierzchni szlifowanej, montowane z dystansem na sztyfty zgrzewane do liter w wklejane w otwory wywiercone w licu ściany 7.Tabliczki informacyjne 3 rodzaje łącznie szt. 25 - dostawa i montaż, w tym tabliczki z wymiennym polem, tabliczki z napisami z folii samoprzylepnej 8.Oznakowanie - szyldy zewnętrzne - dostawa i montaż szt.2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się w wysokości 2.500 złotych (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 16 października 2008 r. do godziny 10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp; 2)W okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali należycie co najmniej jedną robotę budowlaną , odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , a wartość tej roboty nie może być mniejsza niż 150.000 zł brutto. 3)dysponują personelem kierowniczym (kierownikiem budowy), posiadającym uprawnienia budowlane z zakresu robót konstrukcyjno-budowlanych i posiadającym doświadczenie zawodowe w prowadzeniu robót budowlanych na stanowisku kierownika budowy; 4)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 50.000 zł. 5)udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia-nie spełnia), na podstawie dokumentów wymienionych w § 6 siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków zgodności oferty z SIWZ są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz); 2)wypełniony formularz cenowy - tabela elementów scalonych (załącznik nr 2 do siwz ) 3)oświadczenie Wykonawcy, że złożył ofertę na warunkach określonych przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia i w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją Zamawiającego (załącznik Nr 7 do siwz) 4) pełnomocnictwo do składania oferty zg.z KC (jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy) 2. Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków o których mowa w § 4 tj, jak niżej, są zobowiązani załączyć do oferty dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy (załącznik nr 3 do siwz.); 7)aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub innych opłat publicznoprawnych, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia warunków posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym 9) wykaz robót(roboty) budowlanych(ej) obejmujących(ej) roboty wykończeniowe budynku, wykonanych w ciągu pięciu lat przed wszczęciem niniejszego Postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 150.000 zł brutto każda robota oraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do siwz); 10)wykaz personelu kierowniczego (tj. kierownika budowy,), który ma uczestniczyć ze strony Wykonawcy w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji i doświadczenia zawodowego (załącznik nr 5 do siwz), 11)kopia uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 12) wykaz części zamówienia, przewidzianej do wykonania przez podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części Zamówienia, wraz z podaniem zakresu robót przewidzianych do wykonania przez tych podwykonawców (załącznik nr 6 od siwz);. W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego 13)kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 zł;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wbpg.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. J.C. Korzeniowskiego , 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 p. 320 III piętro.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. J.C. Korzeniowskiego , 80-806 Gdańsk, Targ Rakowy 5/6 p. 320 III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.