eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania4/ZP/2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-10

Gdańsk: roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania: 4/ZP/2014
Numer ogłoszenia: 234927 - 2014; data zamieszczenia: 10.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185931 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009201, faks 058 3009210.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania: 4/ZP/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu w budynku u Zamawiającego. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV (kody CPV): 45261210-9 wykonywanie pokryć dachowych, 45261900-3 naprawa i konserwacja dachów,45453000-7 prace remontowe i renowacyjne, 45262120-8 wznoszenie rusztowań, 45111300-1 roboty rozbiórkowe, 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu, 45261410-1 izolacja dachu, 45261210-9 wykonanie pokryć dachowych, 45261900-3 naprawa blacharki, 45312311-0 montaż instalacji piorunochronnej, 45421132-8 instalacja stolarki okiennej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniami w trakcie wykonywania robót; posprzątanie pomieszczeń z ewentualnych zabrudzeń po zakończeniu robót; 2) zabezpieczenie terenu robót wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku; 3) wznoszenie rusztowań, 4) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układane podwójnie, - rozbiórka łat dachu, - demontaż instalacji odgromowej, - rozbiórka płotków śniegowych, - demontaż blacharki, - demontaż okien połaciowych, 5) roboty w zakresie usuwania gruzu, - wywiezienie gruzu, - utylizacja gruzu, 6) izolacja dachu: - naprawa folii dachowej, 7) wykonanie pokryć dachowych: - montaż kontrłat, - montaż łat, - krycie dachu dachówką karpiówką w koronkę, - krycie dachu dachówką karpiówką w łuskę, - montaż dachówek wentylacyjnych, - montaż płotków przeciwśniegowych, 8) naprawa blacharki: - wymiana blacharki, - wymiana rynien i rur spustowych, 9) montaż instalacji piorunochronnej: - odtworzenie instalacji odgromowej, - wykonanie pomiarów dla instalacji odgromowej, 10) dostawa nowych kompletnych okien i instalowanie stolarki okiennej (połaciowej), 11) montaż ław kominiarskich, 12) wykonanie innych, niewymienionych powyżej, niezbędnych obróbek budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, napraw i uzupełnień związanych z realizowanymi robotami, 13) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja: 1) dokumentacja projektowa, tj.: a) projekt budowlano-wykonawczy (opracowany w sierpniu 2014r. przez mgr inż. arch. Aleksandrę Milkowską), stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ: - rysunki, - opis prac remontowych ze zdjęciami, b) przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ), c) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (załącznik nr 12 do SIWZ), 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (opracowane w sierpniu 2014r. przez mgr inż. arch. Aleksandrę Milkowską), stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. 5. Remont pokrycia dachu nastąpić ma w budynku użytkowanym przez Zamawiającego jako dom studencki (Dom Studencki nr 1, ul. Plac Wałowy 15A, 80-821 Gdańsk). Budynek jest własnością Zamawiającego. Budynek znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. 6. Wszystkie materiały, narzędzia, urządzenia i sprzęt niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia: - muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji wskazanej w punkcie III.A.4, - muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.). - muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz muszą posiadać gwarancję producenta. 7. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie w czynnym i użytkowanym obiekcie Zamawiającego. Prace mogą być wykonywane: - w godzinach między 8:00-20:00 w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki oraz soboty i niedziele. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót, aby do minimum ograniczyć utrudnienia wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca ma obowiązek do wykonania przedmiotu zamówienia: a) zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) zgodnie ze złożoną ofertą i kosztorysem ofertowym; c) zgodnie z postanowieniami umowy i dokumentacją wskazaną w punkcie III.A.4; d) zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.); - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.); - ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. 162 poz.1568 ze zm.); - przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowanym przedmiotem zamówienia; e) zgodnie z przepisami BHP i ppoż.; f) zgodnie z wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej; g) z należytą starannością; h) zgodnie z poleceniami Zamawiającego; i) zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. 9. Terminy wykonania całości przedmiotu umowy: od 07.10.2014r. do 17.11.2014r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10-9, 45.26.19.00-3, 45.45.30.00-7, 45.26.21.20-8, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.26.14.10-1, 45.26.12.10-9, 45.26.19.00-3, 45.31.23.11-0, 45.42.11.32-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DACHMISTRZ Sp. z o.o., ul.Wielkopolska 5A, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101107,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110785,83

  • Oferta z najniższą ceną: 110785,83 / Oferta z najwyższą ceną: 110785,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.