Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-20
Więcbork: Dostawa i rozładunek materiałów budowlanych na utwardzenie dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 23493 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Więcbork , ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3897 207, faks 052 3897 212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wiecbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i rozładunek materiałów budowlanych na utwardzenie dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa i rozładunek materiałów budowlanych na utwardzenie dróg gminnych na terenie gminy Więcbork. Zakres dostawy obejmuje: 1) gruz budowlany (kruszony, frakcjonowany 0-65 mm) - 3025 ton, 2) kamień wapienny (frakcjonowany 0-31,5 mm) - 575 ton, 3) cement klasy 32,5 - 102 tony, 4) piasek przesiany o granulacji 0-2 mm - 970 ton, 5) żużel - 400 ton. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć i rozładować zamawianą partię materiałów na miejsce wskazane przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż cztery dni od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego w formie telefonicznej lub faksem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0, 44.11.12.00-3, 14.21.10.00-3, 14.63.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin płatności - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli wystąpią następujące okoliczności: - zmiana wynagrodzenia na skutek zmiany podatku od towarów i usług (VAT) w wyniku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wiecbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, I piętro pok. nr 13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Więcborku, ul. Mickiewicza 22, 89-410 Więcbork, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i rozładunek gruzu budowlanego (kruszonego, frakcjonowanego 0-65 mm).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ton: 3025. Przewiduje się dostawę gruzu budowlanego wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do ok. 150 ton dziennie. Miejscem realizacji dostaw będzie teren gminy Więcbork. Dokładna lokalizacja dostawy zostanie podana w chwili składania danego zamówienia. Transport samochodami samowyładowczymi. UWAGA: Gruz budowlany nie może zawierać substancji szkodliwych dla środowiska (tj. brak zawartości odpadów niebezpiecznych np. azbestu w dostarczanym materiale)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i rozładunek kamienia wapiennego (frakcjonowanego 0-31,5 mm).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ton: 575. Przewiduje się dostawę kamienia wapiennego wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do ok. 50 ton dziennie. Miejscem realizacji dostaw będzie teren gminy Więcbork. Dokładna lokalizacja dostawy zostanie podana w chwili składania danego zamówienia. Transport samochodami samowyładowczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i rozładunek cementu klasy 32,5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ton: 102 tony. Przewiduje się dostawę cementu klasy 32,5 wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do ok. 3 ton dziennie. Miejscem realizacji dostaw będzie teren gminy Więcbork. Dokładna lokalizacja dostawy zostanie podana w chwili składania danego zamówienia. Transport samochodami samowyładowczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.12.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i rozładunek piasku przesianego o granulacji 0-2 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ton: 970 ton. Przewiduje się dostawę piasku przesianego o granulacji 0-2 mm wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości do ok. 50 ton dziennie. Miejscem realizacji dostaw będzie teren gminy Więcbork. Dokładna lokalizacja dostawy zostanie podana w chwili składania danego zamówienia. Transport samochodami samowyładowczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i rozładunek żużla.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość ton: 400 ton. Przewiduje się dostawę żużla wg zapotrzebowania Zamawiającego w ilości od ok. 50 ton dziennie. Miejscem realizacji dostaw będzie teren gminy Więcbork. Dokładna lokalizacja dostawy zostanie podana w chwili składania danego zamówienia. Transport samochodami samowyładowczymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.63.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin płatności - 2
INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa wyrobów medycznych (kontrastów) na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.