eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkZakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej. Numer sprawy14/2012-DZP/PNO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Ełk: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej. Numer sprawy: 14/2012-DZP/PNO.
Numer ogłoszenia: 234963 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 130841 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ, ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i uruchomienie urządzeń medycznych wraz ze szkoleniem personelu medycznego i technicznego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń w ramach Planu Modernizacji Technicznej. Numer sprawy: 14/2012-DZP/PNO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i szkoleniem personelu medycznego i technicznego Szpitala. Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera Załącznik Nr 3 do SIWZ - Arkusz Techniczny. Wykonawca gwarantuje, ze zaoferowany przedmiot umowy jest fabrycznie nowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu wraz z urządzeniami medycznymi: a. Instrukcje obsługi w języku polskim, b. Wszelkie wymagane obowiązującymi przepisami dokumenty tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) W ramach sprzedaży urządzeń medycznych i w ramach ustalonej ceny, wykonawca będzie zobowiązany do: c. Dostawy, montażu oraz uruchomienia Urządzeń Medycznych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w 108 Szpitalu Wojskowym w Ełku. d. integracji dostarczonych ze sprzętem programów ze szpitalnymi systemami informatycznymi. Dodatkowo Wykonawca zobowiązuje się w ramach ustalonej ceny do: e. Przeszkolenia w zakresie obsługi Urządzeń Medycznych osób wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Urządzenia Medyczne do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w Szpitalu w Ełku, własnymi siłami i środkami, na koszt własnym. Zadanie Nr 1 - Ssak centralny - kpl 1 Zadanie Nr 2 - Zestaw instrumentarium do operacji ortopedycznych - kpl 1 Zadanie Nr 3 - Lampa RTG do tomografu komputerowego - kpl 1 Zadanie Nr 4 - Aparat typu Holter ciśnieniowy - kpl 1 Zadanie Nr 5 - Lampa operacyjna sufitowa - kpl 2 Zadanie Nr 6 - Defibrylator - kpl 2 Zadanie Nr 7 - Aparat do znieczulenia ogólnego - kpl 1 Zadanie Nr 8 - Aparat EKG - kpl 2 Zadanie Nr 9 - Pompa infuzyjna - kpl 31 Zadanie Nr 10 - Monitor funkcji życiowych- kpl 3 Zadanie Nr 11 - Ssak elektryczny - kpl 2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1 - Ssak centralny - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMED Sp. z o.o., Brukowa 6,, 91-341 Lodź, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58613,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67284,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2 - Zestaw instrumentarium do operacji ortopedycznych - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95240,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101012,69

  • Oferta z najniższą ceną: 101012,69 / Oferta z najwyższą ceną: 101012,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3 - Lampa RTG do tomografu komputerowego - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., Bielska 49,, 43-190 Mikołów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312736,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 318600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr 4 - Aparat typu Holter ciśnieniowy - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARGOT MEDICAL Sp. z o.o., Wąwozowa 18 lok. 154/155, 02-796 Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9007,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13779,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5 - Lampa operacyjna sufitowa - kpl 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEHAND Sp. z o.o., Herbowa 4,, 20-551 Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 143672,40

  • Oferta z najniższą ceną: 143672,40 / Oferta z najwyższą ceną: 192240,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie Nr 6 - Defibrylator - kpl 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIAMEDITEK Sp. z o.o., Składowa 12,, 15-399 Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46435,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46653,84

  • Oferta z najniższą ceną: 46653,84 / Oferta z najwyższą ceną: 151368,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie Nr 7 - Aparat do znieczulenia ogólnego - kpl 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZAKŁAD URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH UNIMED Adam Andruszczak, Trawnik 26A-28,, 85-376 Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151751,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie Nr 8 - Aparat EKG - kpl 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIMED Sp. z o.o., Radzikowskiego 126/14,, 31-315 Kraków, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18953,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22680,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie Nr 9 - Pompa infuzyjna - kpl 31

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIAMEDITEK Sp. z o.o. 149379,12, Składowa 12,, 15-399 Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140808,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149379,12

  • Oferta z najniższą ceną: 149379,12 / Oferta z najwyższą ceną: 149379,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Zadanie Nr 10 - Monitor funkcji życiowych- kpl 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIAMEDITEK Sp. z o.o., Składowa 12,, 15-399 Białystok, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45490,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23486,76

  • Oferta z najniższą ceną: 23486,76 / Oferta z najwyższą ceną: 73872,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Zadanie Nr 11 - Ssak elektryczny - kpl 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TEHAND Sp. z o.o., Herbowa 4,, 20-551 Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26062,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9957,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5913,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.