To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, dróg wewnętrznych, parkingów, placów i chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 234973 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217003 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania ulic, dróg wewnętrznych, parkingów, placów i chodników oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza w sezonie 2013/2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym ulic, dróg wewnętrznych, parkingów, placów, chodników i alejek w parkach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, tj.: 1) akcję czynną 2) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników od dnia podpisania umowy do 15 maja 2014 r. Ad.1. AKCJA CZYNNA Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane ze zmniejszeniem zakłóceń ruchu drogowego i pieszego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak: opady śniegu, śliskość zimowa na drogach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Została ona podzielona na trzy zadania: a/ zadanie nr 1 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni utwardzonej w standardzie IV, których obowiązek utrzymania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, b/ zadanie nr 2 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni nieutwardzonej /gruntowe oraz tłuczniowe/, w standardzie V, których obowiązek utrzymywania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, c/ zadanie nr 3 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach wewnętrznych i chodnikach gminnych w standardzie IV. W ramach czynnej akcji zimowej przewiduje się ustawienie i obsługę od 7 do 15 szt. koksowników /średnio 10 szt/ na zlecenie i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca winien dysponować 7 szt. koksowników, a dalszą liczbę koksowników, w miarę potrzeb, udostępni Zamawiający. Wykaz dróg i chodników w ramach poszczególnych zadań wraz z ich długością i kolejnością zimowego utrzymania zawierają załączniki nr 1, nr 2 i nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. Czynności związane z realizacją usług w ramach poszczególnych zadań winny być wykonywane równolegle. Dyspozytor Wykonawcy prowadzi akcję czynną i pozimowe sprzątanie oraz przyjmuje zgłoszenia mieszkańców miasta. Podejmuje decyzje o uruchomieniu usługi, każdorazowo powiadamiając o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od zakończenia opadów śniegu, a w czasie obfitych opadów winien przystąpić do jego usuwania jeszcze w trakcie opadów. Przez przystąpienie do akcji należy rozumieć faktyczne stawienie się Wykonawcy w miejscu wskazanym przez dyspozytora jak również przedstawiciela Zamawiającego w celu prawidłowego wykonywania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do składania codziennych meldunków o przebiegu akcji zimowej, również negatywnych w przypadku braku akcji czynnej: drogą e-mailową na adres: jgalamon@umz.zgierz.pl lub faksem na nr: (42) 7143223 do godziny 9.00 dnia następnego. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych prac, potwierdzonych przez pracownika Wydziału Infrastruktury Miejskiej oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMZ oraz według stawek jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac, odnotowując to w dzienniku akcji zimowej. Zgłoszenie gotowości do akcji obejmuje: podanie przez Wykonawcę dokładnie miejsca i czasu rozpoczęcia akcji. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do podjęcia akcji czynnej w zależności od istniejącej sytuacji na drogach . Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego. Funkcję koordynatora ze strony Zamawiającego pełnić będzie Zespół ds. Zarządzania Akcją Zima telefony 714-32-20, 714-32-22, 716-25-66, 714-32-23 /FAX/. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili ustania opadów lub wystąpienia obfitych opadów; b) usuwanie śliskości jezdni powinno być zgodne z przyjętymi standardami utrzymania; c) usuwanie śniegu należy prowadzić po zakończeniu opadu, a w przypadku intensywnego opadu również w jego trakcie; prace polegają na zgarnianiu pokrywy śnieżnej na część przykrawężnikową w sposób zapewniający bezkolizyjny przejazd samochodów, zwracając uwagę na nieutrudnianie wyjazdów z dróg podporządkowanych; pomiędzy pługiem a jezdnią ma być elastyczne zakończenie przylegające do jezdni, pług ma być zamocowany pod kątem ostrym do osi pojazdu, aby śnieg był odgarniany na prawą stronę. d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle / krańcówki / i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 2 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca będzie zgłaszał Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie prac przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywany zakres robót uwzględniający zakres prac na drogach gminnych: Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi: 172,7 km x 19-krotność = 3281,3 km. Przyjęto 3280 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek przy 12 krotności wynosi: 10,8 km x 12= 129,6 km. Przyjęto 130 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek przy 6 krotności wynosi: 44 154 m2 x 6 = 264 924 m2. Przyjęto: 265 000 m2. Przewidywany zakres posypywania chodników i alejek przy 7 krotności wynosi: 38 457 m2 x 7=269 119 m2. Przyjęto: 269 200 m2. Przewidywany okres ustawienia koksowników 10 szt x 10 dni x 24 godz = 2 400 godzin. Przewidywany czas wywozu śniegu: 80 godzin. UWAGI: 1. Zrealizowanie prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek winno nastąpić w ciągu 12 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tę dodatkową powierzchnię z uwzględnieniem cen wynikających ze złożonej oferty. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez Zespół ds Zarządzania Akcją Zima. 3. Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: dwa stacjonarne i dwa komórkowe przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej. 4. Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody w mieniu osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości. 5. W ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarek materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem. 6. W przypadku konieczności wywozu śniegu miejscem jego składowania na terenie miasta, będzie działka nr 102 przy ul.Obrońców Pokoju 14. O każdych problemach związanych z realizacją umowy Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiającego - Zespół ds. Zarządzania Akcją Zima. Ad.2. POZIMOWE SPRZĄTANIE: Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń wraz z ich wywozem. W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe i wszystkie inne elementy cenotwórcze. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 150.000 m2. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. Drogi utwardzone nawierzchnią bitumiczną należy posypywać odpowiednią mieszanką solno-piaskową a drogi gruntowe i tłuczniowe piaskiem: a) w zakresie temperatur do -9o C mieszanka solno-piaskowa 30%. Przewidywana długość jezdni 81,8 km x 8-krotność = 654,4km. Przyjęto 655 km b) w zakresie temperatur poniżej -9oC mieszanka solno-piaskowa 50%. Przewidywana długość jezdni 81,8 km x 8-krotność = 654,4km. Przyjęto 655 km c) do zwalczania śliskości zimowej na drogach gruntowych stosowany będzie piasek Przewidywana długość jezdni do posypywania piaskiem wynosi: 91 km x 10 krotność= 910 km. d) do zwalczania śliskości na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. UWAGA I: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień podpisania umowy przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej materiałów w ilości:piasek - 250 Mg, sól - 200 Mg. Pozostałą ilość materiału należy zabezpieczyć w miarę potrzeb. UWAGA II: Wykonawca winien dysponować bazą stacjonowania sprzętu oraz miejscem składowania materiałów do obsługi akcji zimowej: - na terenie miasta Zgierza lub w promieniu nie większym, niż 4 km od centrum miasta Zgierza, określonym przez plac Jana Pawła II w terminie podpisania umowy. Rzeczowe wypełnienie zobowiązania będzie sprawdzone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Niespełnienie tego zobowiązania będzie skutkować niepodpisaniem umowy z winy Wykonawcy. UWAGA III: Dopuszcza się zatrudnienie przez Wykonawcę Podwykonawców, działających na jego zlecenie. III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca winien zapewnić minimum czynnie uczestniczącego w akcji sprzętu w ilościach: - pługopiaskarka 5 szt. - ładowarka 1 szt. - koparko-ładowarka 1 szt. - koparko-spycharka wyposażona w pług skośny 8 szt. - równiarka 1 szt. - zamiatarka do ulic i chodników 1 szt. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w ofercie dysponowanie niezbędnym sprzętem oraz w sytuacjach ekstremalnych w ciągu 2 godzin od otrzymania zlecenia uruchomić cały w/w sprzęt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Z 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.) Pługopiaskarki winny być wyposażone w system GPS z funkcją monitorowania (wskazywania śladu przebiegu trasy pojazdu). Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek podstawienia sprzętu zastępczego w terminach i czasie wynikających z oferty i treści zawartej umowy. Załączniki: 1. Wykaz ulic gminnych do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1. 2. Wykaz chodników gminnych do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2. 3. Drogi wewnętrzne oraz chodniki przylegające do nieruchomości - załącznik Nr 3. 4. Standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Łęczycka 24, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 767489,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 833487,00
Oferta z najniższą ceną: 833487,00 / Oferta z najwyższą ceną: 833487,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- ,,Utrzymanie zieleni w pasach drogowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu w latach 2025-2026"
- Wynajem trzech sal użytkowych dla 5 osób, 15 osób, 58 osób wraz z pełnym wyposażeniem dla potrzeb projektu " Rodzina w komplecie"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych lub kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów MOPS w Zgierzu, ul. Długa 56
- USŁUGĘ SERWISOWANIA I WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH NA TERENACH KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
- "Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Zgierskiego w 2025 r."
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.