Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Starachowice: Naprawa, odnowienie istniejących oraz wykonanie nowych znaków drogowych pionowych, odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w mieście Starachowice
Numer ogłoszenia: 234982 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, fax 041 2743057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa, odnowienie istniejących oraz wykonanie nowych znaków drogowych pionowych, odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w mieście Starachowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa, odnowienie istniejących oraz wykonanie nowych znaków drogowych pionowych, odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w mieście Starachowice. Część I - naprawa , odnowienie istniejących oraz wykonanie nowych znaków drogowych pionowych na drogach gminnych miasta Starachowice o dł 116 km, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w Załączniku nr 1.Zamówienie realizowane będzie w etapach, w miarę potrzeb w ciągu 2008 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zleceń /w całym okresie realizacji umowy / zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Część II - odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w mieście Starachowice w ilości minimum 2700 m² , maksimum 3070 m² . Zamówienie realizowane będzie w etapach, w miarę potrzeb w ciągu 2008 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zleceń /w całym okresie realizacji umowy/ zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.82.47.20 - Oznakowanie Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.72 - Oznakowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna wykonanie lub naprawę oznakowania pionowego i poziomego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2.Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a)wykazu robót zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej 1 zamówienia na jedną robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna wykonanie lub naprawianie oznakowania pionowego i poziomego, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70 % ceny ofertowej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/?k=186
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 119 ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 119 ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oznakowanie pionowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa, odnowienie istniejących oraz wykonanie nowych znaków drogowych pionowych na drogach gminnych miasta Starachowice o dł 116 km, zgodnie z zakresem rzeczowym określonym w Załączniku nr 1.Zamówienie realizowane będzie w etapach, w miarę potrzeb w ciągu 2008 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zleceń /w całym okresie realizacji umowy / zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.47.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oznakowanie poziome.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w mieście Starachowice w ilości minimum 2700 m², maksimum 3070 m² . Zamówienie realizowane będzie w etapach , w miarę potrzeb w ciągu 2008 r. Termin rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zleceń /w całym okresie realizacji umowy/ zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.82.47.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
- Przebudowa pomieszczeń na I piętrze w budynku A i C w celu dostosowania i modernizacji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego do aktualnych wymagań i przepisów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1795T Lubienia - Budy Brodzkie - Młynek na odcinku od km 0+000 do km 1+685
- Wykonanie remontów bieżących nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Starachowickiego
więcej: przetargi w Starachowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.