Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-02
Wrocław: Napisanie, wydanie i dostawa gotowych skryptów podręczników do nauczania następujących przedmiotów: Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska i Marketing, przeznaczonych do wykorzystania w toku studiów Zarządzanie i inżynieria produkcji realizowanych w ramach Projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00) -sprawa RAP/120/2011
Numer ogłoszenia: 234985 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu , ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Napisanie, wydanie i dostawa gotowych skryptów podręczników do nauczania następujących przedmiotów: Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska i Marketing, przeznaczonych do wykorzystania w toku studiów Zarządzanie i inżynieria produkcji realizowanych w ramach Projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-198/09-00) -sprawa RAP/120/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Skrypt 1 Napisanie, wydanie i dostawa gotowego skryptu/podręcznika do nauczania przedmiotu Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska o następujących właściwościach: Temat: Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska Sugerowany tytuł: Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska Zakres tematyczny: Praca ma być przeznaczona przede wszystkim dla studentów pierwszych lat studiów z przedmiotów: Rysunek techniczny i Grafika inżynierska. Przedstawione w skrypcie przykładowe wzory typowych opracowań powinny ułatwić studentom pracę i pozwolić na utrzymanie zajęć na właściwym poziomie. Opanowanie przedstawionych zagadnień powinno pozwalać na zdobywanie wiedzy z przedmiotów obejmujących różne aspekty projektowania maszyn, urządzeń i ciągów technologicznych. Część I - Podstawy rysunku technicznego maszynowego 1. Znormalizowane elementy rysunku technicznego maszynowego 2. Konstrukcje geometryczne A. Krzywe płaskie - zadania 3. Graficzny zapis konstrukcji - podstawy B. Rzuty prostokątne - zadania 4. Widoki i przekroje brył C. Widoki i przekroje brył - zadania 5. Wymiarowanie D. Wymiarowanie - zadania 6. Podstawy tolerowania wymiarów, kształtu i położenia 7. Oznaczanie chropowatości powierzchni E. Tolerowanie wymiarów, kształtu i położenia oraz oznaczanie chropowatości powierzchni - zadania Część II - Komputerowe wspomaganie tworzenia dokumentacji graficznej 1. Interfejs programu - zarządzanie i dostosowywanie 2. Tworzenie warstw rysunkowych 3. Techniki wprowadzania danych długości w oparciu o polecenie linia 4. Wykorzystanie funkcji śledzenie biegunowe 5. Śledzenie względem obiektu - lokalizacja 6. Odmierzanie odległości od punktów charakterystycznych, polecenie odsunięcia 7. Wymiarowanie 8. Kreskowanie 9. Obiekty tekstowe Treść skryptu ma być zgodna ze standardami kształcenia na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji. Objętość: 110-130 stron, do 9 arkuszy drukarskich Ilustracje: Kolorowe lub czarno-białe Liczba stron z ilustracjami kolorowymi Do 30 stron Format B5 Nakład 120 + 16 egz. Oprawa Miękka Okładka 4+0 foliowana Papier Offsetowy 80 g Strony kolorowe Rozrzucone w tekście Recenzje Tak - Jedna Opracowanie redakcyjne Tak - Jedno Korekty Tak. I, II, III Korekta autorska Tak Łamanie Tak Okładka - projekt i przygotowanie do druku Tak Wydruki robocze Od 3 do 5 wydruków całości Dostawa Tak Rozładunek Tak 1.2 . Skrypt 2 Napisanie, wydanie i dostawa gotowego skryptu/podręcznika do nauczania przedmiotu Marketing o następujących właściwościach: Temat: Marketing Sugerowany tytuł: Marketing Zakres tematyczny: Praca ma być przeznaczona przede wszystkim dla studentów pierwszych lat studiów wyższych szkół ekonomicznych i technicznych oraz osób związanych ze sferą produkcji z przedmiotu: Marketing. Powinna zawierać następujące zagadnienia: 1) Pojęcia wstępne - potrzeby, produkty, rynki i ich klasyfikacja 2) Otoczenie rynkowe i jego wpływ na orientację przedsiębiorstwa 3) Potencjalny i rzeczywisty popyt na produkty. Czynniki określające poziom i strukturę popytu 4) Teoria zachowań konsumenta. Konsument racjonalny i nieracjonalny 5) Typy decyzji konsumenckich. Kryteria segmentacji rynków 6) Zarządzanie marketingowe - cele i etapy 7) System informacji marketingowej. Wtórne i pierwotne źródła informacji marketingowej 8) Metody badań marketingowych 9) Analiza marketingowa - cykl życia produktu, analiza SWOT, macierz BCG, pozycjonowanie produktów 10) Zasady tworzenia prognoz i planów marketingowych 11) Strategie marketingowe przedsiębiorstwa: rozwoju, wobec konkurencji, wobec rynków docelowych 12) Strategia marketingu mix - produkt, cena, dystrybucja, promocja 13) Ceny produktów - metody ustalania, zmienne kształtujące poziom cen 14) Zasady dystrybucji i promocji. Dystrybucja mix i promocja mix produktów 15) Repetytorium Treść skryptu ma być zgodna ze standardami kształcenia na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji. Objętość: Około 100-120 stron (do 8 arkuszy drukarskich) Ilustracje: Kolorowe lub czarno-białe Liczba stron z ilustracjami kolorowymi Do 10 stron Format B5 Nakład 120 + 16 egz. Oprawa Miękka Okładka 4+0 foliowana Papier Offsetowy 80 g Strony kolorowe Rozrzucone w tekście Recenzje Tak - Jedna Opracowanie redakcyjne Tak - Jedno Korekty Tak. I, II, III Korekta autorska Tak Łamanie Tak Okładka - projekt i przygotowanie do druku Tak Wydruki Od 3 do 5 wydruków całości Dostawa Tak Rozładunek Tak.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu sposobu tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu sposobu tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) w zakresie spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami: do napisania skryptu Projektowanie inżynierskie i grafika inżynierska: - 1 autor legitymujący się posiadaniem tytułu naukowego lub stopnia naukowego co najmniej doktora z dziedziny nauk inżynieryjnych, - 1 recenzent legitymujący się posiadaniem stopnia naukowego co najmniej doktora habilitowanego z dziedziny nauk inżynieryjnych. do napisania skryptu Marketing: - 1 autor legitymujący się posiadaniem tytułu naukowego lub stopnia naukowego co najmniej doktora z dziedziny nauk ekonomicznych, - 1 recenzent legitymujący się posiadaniem stopnia naukowego co najmniej doktora habilitowanego z dziedziny nauk ekonomicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia warunków szczególnych w tym zakresie, nie dokonuje opisu sposobu tego warunku. Wykonawca powinien złożyć stosowne oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ: Ewentualne pełnomocnictwo Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt Roz. IV pkt. 2 lit. a SIWZ powołuje się na doświadczenie podmiotu trzeciego (podwykonawcy) i przedstawia posiadane przez ten podmiot referencje, wymagany jest udział tego podmiotu w realizacji zamówienia (co do zasady jako podwykonawcy). W takim przypadku w ofercie należy przedstawić oświadczenie lub inny dokument tego podmiotu z którego wynika, że będzie on brał udział w realizacji zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz określa warunki tych zmian poprzez dopuszczenie możliwości zmian umowy w formie pisemnego aneksu dotyczącego w szczególności: a) przedłużenia terminu realizacji w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania umowy przez Zamawiającego - z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej b) inne zmiany: - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT - możliwa jest zmiana w zakresie kluczowego personelu który zapewnia Wykonawca za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie -możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego oraz możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ c) Warunki dokonywania zmian: -inicjowanie zmian na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy - forma pisemna aneksu do umowy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 50-345 Wrocław, Mikulicza-Radeckego 6, pok. 109 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 11:30, miejsce: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, 50-345 Wrocław, Mikulicza-Radeckego 6, pok. 102 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy PZP może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej. Pytanie należy skierować na piśmie na adres: Biuro Zamówień Publicznych i Umów Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, ul. Mikulicza-Radeckego 6, 50-345 Wrocław z dopiskiem: usługa napisania i wydania skryptów w ramach Projektu Zarządzanie i inżynieria produkcji - nowa oferta edukacyjna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, nr sprawy RAP 120 2011 lub faxem na numer: (071) 320 53 86. Zamawiający przekaże Wykonawcom faxem odpowiedzi na zadane przez nich pytania, nie ujawniając ich źródła oraz zamieści je na stronie internetowej: www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi). Wykonawcy mają obowiązek stałego śledzenia ww. strony internetowej Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Dokonana zmiana zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.up.wroc.pl (zakładka: przetargi) i jest wiążąca dla Wykonawców. BZPiU jest czynne od poniedziałku do piątku od 7:30-15.30. W przypadku, gdy Wykonawca otrzymał SIWZ w wersji papierowej, odpowiedzi na pytania oraz wszelkie informacje dotyczące zmiany treści SIWZ zostaną mu przesłane faxem i pocztą. 14. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi druku wraz z dostawą na potrzeby Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa druków medycznych, akcydensowych i recept na potrzeby jednostek UCK
- Dodruk publikacji z serii Biblioteka Narodowa: I.B. Singer "Trzydzieści sześć opowiadań" dla Wydawnictwa Ossolineum
- Druk i dostawa książek oraz czasopism specjalistycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.