eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinRoboty budowlane - remont w zakresie wymiany istniejących okien konstrukcji stalowej, wymiany drzwi zewnętrznych drewnianych oraz wymiany obróbek blacharskich (parapetów) w budynku nr 52 administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie, Nr 58/12/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-07

Dęblin: Roboty budowlane - remont w zakresie wymiany istniejących okien konstrukcji stalowej, wymiany drzwi zewnętrznych drewnianych oraz wymiany obróbek blacharskich (parapetów) w budynku nr 52 administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie, Nr 58/12/N
Numer ogłoszenia: 235027 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212459 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4219, , 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 0-81 5519510, 5517818, faks 0-81 5519536.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont w zakresie wymiany istniejących okien konstrukcji stalowej, wymiany drzwi zewnętrznych drewnianych oraz wymiany obróbek blacharskich (parapetów) w budynku nr 52 administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4219 w Dęblinie, Nr 58/12/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - remont w zakresie wymiany istniejących okien konstrukcji stalowej, wymiany drzwi zewnętrznych drewnianych oraz wymiany obróbek blacharskich (parapetów) w budynku nr 52 administrowanym przez Jednostkę Wojskową Nr 4219, stanowiącym własność Skarbu Państwa. 2.Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załącznikach do siwz tj: a)przedmiarze robót - załącznik nr 2; b)specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3. 3.Na zakres robót budowlanych składają się następujące roboty: a) Parter - pomieszczenia magazynowe, wymiennikownia: - wykucie okien konstrukcji stalowej - 26 szt., - wykucie drzwi zewnętrznych drewnianych dwuskrzydłowych - 1 szt., - wykucie drzwi zewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych z naświetlem - 1 szt., - wykucie krat stalowych okiennych - 13 szt., - obsadzenie okien z PCV, - obsadzenie drzwi zewnętrznych aluminiowych, - wymiana obróbek blacharskich z blachy - parapetów zewnętrznych, b) Klatka schodowa: - wykucie okien konstrukcji stalowej - 1 szt., - obsadzenie okien z PCV, - wymiana obróbki blacharskiej zewnętrznej z blachy - parapetu zewnętrznego, - wymiana podokiennika stalowego na konglomerat, - obsadzenie balustrady w wewnątrz ościeży okna, c) Piętro: - wykucie okien konstrukcji stalowej - 2 szt., - wykucie okien konstrukcji drewnianej - 1 szt., - wykucie kraty stalowej - 1 szt., - obsadzenie okien z PCV, - wymiana obróbek blacharskich z blachy - parapetów zewnętrznych, d) Inne: - wywiezienie gruzu z terenu budowy, - dostarczenie elementów stalowych z demontażu do magazynu inwestora, - utylizacja materiałów: szkła, stolarki okiennej i drzwiowej malowanej farbami olejnymi 4.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, liczonej od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych przez strony. Na wyroby objęte gwarancją należy dostarczyć dokumenty potwierdzające gwarancję producenta lub dystrybutora. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca jest odpowiedzialny za zlecone do podwykonania części robót oraz skutki działania podwykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wpisać do formularza oferty informacje w tym zakresie. 6.W przypadku wystąpienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub w przedmiarze robót: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych o parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 7.Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (j.t. Dz. U. z 2010 roku, Nr 185, poz. 1243, z późn. zm.). Materiały pochodzące z rozbiórki, za wyjątkiem złomu - balustrady, ościeżnice, rury, grzejniki oraz materiały sanitarne Wykonawca zobowiązuje się przekazać do magazynu Zamawiającego - magazynu Wydziału Infrastruktury Jednostki Wojskowej Nr 4219 w Dęblinie na podstawie protokołu z demontażu. Ponadto Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty z utylizacji pozostałych materiałów rozbiórkowych. UWAGA! Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 10.10.2012r o godz. 10:00 do Wydziału Infrastruktury (budynek 287) Jednostki Wojskowej nr 4219 w Dęblinie, Lotnisko, do pokoju nr 110. Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Teresa PIELAK tel. (81) 551-79-19..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fabryka Okien SPECTRUM Sp. z o.o., ul. Ceramiczna 20, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95227,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34843,27

  • Oferta z najniższą ceną: 34843,27 / Oferta z najwyższą ceną: 72814,27

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.