eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSpecjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem. Nr postępowania1/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Warszawa: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem. Nr postępowania: 1/2016
Numer ogłoszenia: 23502 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11820 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy, ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem. Nr postępowania: 1/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest - świadczenie Specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem - 6 306 godzin usług, dla średnio 40 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie, 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod : 85312120-6 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób oraz godzin usług podanych w ust 1. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 5. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 6. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze zm.); b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.); c) ustawą z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 231, poz. 1375 ze zm.); d) Uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 września 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz warunków zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę 8. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach poza miejscem zamieszkania, na terenie m.st. Warszawy, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych wspólnie przez terapeutę i usługobiorcę. Wykonawca musi zapewnić realizację usług w godzinach od 700 do 2100. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontakt telefoniczny z wyznaczonym przez niego pracownikiem (np. koordynatorem usług), w trakcie wykonywania dyżurów u usługobiorców. 10. Rozliczenie usług : do dnia 7 każdego miesiąca w obecności pracownika socjalnego pełniącego nadzór nad realizacją usług wraz z kopiami indywidualnych kart pracy terapeutów (oryginały do wglądu), comiesięcznymi sprawozdaniami z realizacji usług oraz indywidualnym planem terapeutycznym wypełnianym nie później niż miesiąc od momentu rozpoczęcia usług, aktualizowanym po 6 miesiącach- na załącznikach zgodnych z umową. Kontrola jakości usług- średnio raz na 3 miesiące. 11. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umów stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 12. Usługi będą świadczone od 10 lutego 2016 roku do 16 grudnia 2016 roku. 13. Jeżeli umowa nie zostanie podpisana przed terminem początkowym wskazanym w ust. 12, rozpoczęcie realizacji usług nastąpi w terminie późniejszym, uzgodnionym między stronami. 14. Działając na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była co najmniej 1 osoba zatrudniona w wymiarze co najmniej 1/4 etatu na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Wymóg zatrudnienia 1 osoby na zasadach, o których mowa w ust. 14 dotyczy Koordynatora usług. 16. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia tj. co najmniej od 10.02.2016 r. do 16.12.2016 r. (ust. 13 stosowany odpowiednio) z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. 17. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania osób, o których mowa w ust. 14. 18. Wykonawca przed upływem pierwszego miesiąca realizacji zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, w szczególności przedkładając Zamawiającemu imienne umowy, wraz z zakresem obowiązków jakie te osoby będą pełnić przy realizacji zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, dowodów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne od umów, o których mowa w ust. 18 wraz z Imiennym raportem miesięcznym o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RCA. 20. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 21. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 15, lub zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości 1/4 kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za miesiąc którego dotyczy. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona i na zwolnionym stanowisku nie została niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni, zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 14 22. Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 1 osoby do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ewa Lechowska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą VITAL PLUS Ewa Lechowska, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 227488,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174045,60

  • Oferta z najniższą ceną: 174045,60 / Oferta z najwyższą ceną: 174045,60

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.