eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łososina DolnaZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY ŁOSOSINA DOLNA W SEZONACH ZIMOWYCH 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-20

Łososina Dolna: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY ŁOSOSINA DOLNA W SEZONACH ZIMOWYCH 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011
Numer ogłoszenia: 235044 - 2008; data zamieszczenia: 20.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łososina Dolna , 300, 33-314 Łososina Dolna, woj. małopolskie, tel. 018 4448002, fax. 018 4448002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lososina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY ŁOSOSINA DOLNA W SEZONACH ZIMOWYCH 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w sezonach zimowych - 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011 związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych o łącznej długości 75 km, z podziałem na trzy częsći : 1. Zadanie nr 1 określa załącznik nr 1 - 12,9 km 2. Zadanie nr 2 określa załącznik nr 2 - 17,8 km 3. Zadanie nr 3 określa załącznik nr 3 - 44,3 km Zakresem przedmiotu zamówienia jest : odśnieżanie dróg i zwalczanie sliskości na drogach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i specyfikacji w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności : pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. 2.3 W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia : pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano przynajmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze . Wykazane zamówienia należy udokumentować referencjami wystawionymi przez odbiorców usługi. 2.4 W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty, w których wykonawca wystawi oświadczenie, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie oferenta do wyjaśnienia wszelkich spraw dotyczących złożonych. dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty cenowej : (wzór -Zadanie nr 1 - zał. nr 1, Zadanie nr 2 - zał. nr 2, Zadanie nr 3 - zał. Nr 3 do specyfikacji). 2. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę ( co najmniej jedno) w okresie ostatnich trzech lat o podobnym charakterze (wzór - zał. nr 4 do specyfikacji) wraz z załączonymi referencjami. 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 , nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - zał. nr 5 do specyfikacji) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla wykonawcy, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 5. Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych, 6. Oświadczenie Wykonawcy o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne. 7. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z ich kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia ( uprawnienia kierowania ) (wzór zał. nr 6 do specyfikacji) 8. Wykaz posiadanego sprzętu i środków transportu (wzór - zał. nr 7 do specyfikacji) o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie niezbędnego do właściwego i terminowego wykonania zamówienia. 9. Kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie sprzętu i środków transportowych do eksploatacji ( dowody rejestracji , ubezpieczenie OC) 10. Oświadczenie Wykonawcy, że jego firma jest stabilna finansowo w stopniu zapewniającym ciągłość realizacji zamówienia, 11. Wypełniony i parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę wzór umowy (wzór - zał. nr 8 do specyfikacji). 12. Wykaz ewentualnych podwykonawców , oraz części zamówienia za które będą odpowiedzialni podwykonawcy. 13. Kopię umowy regulującej współpracę wykonawcy z podwykonawcami. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawców i opieczętowane pieczęcią firmy. * W przypadku gdyby według wykonawcy, oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lososina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łososina Dolna, 33-314 Łososina Dolna 300, pok nr 38.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 09:15, miejsce: Urząd Gminy Łososina Dolna, dziennik podawczy pokój nr 26.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.