eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › poprawa jakości i efektywności oświetlenia ulicznego poprzez rozbudowę istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na Al. Wojska Polskiego w Szczecinie na odcinku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-24

POZYCJA 23512

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecin: poprawa jakości i efektywności oświetlenia ulicznego poprzez rozbudowę istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na Al. Wojska Polskiego w Szczecinie na odcinku: od Toru Kolarskiego do ul. Miodowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, do kontaktów: Małgorzata Stachurska-Poręba, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444, fax 091 4393003, e-mail: zditm@zditm.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zditm.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: poprawa jakości i efektywności oświetlenia ulicznego poprzez rozbudowę istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na Al. Wojska Polskiego w Szczecinie na odcinku: od Toru Kolarskiego do ul. Miodowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szczecin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Poprawa jakości i efektywności oświetlenia ulicznego poprzez rozbudowę istniejącej sieci oświetlenia ulicznego na Al. Wojska Polskiego w Szczecinie, na odcinku: od Toru Kolarskiego do ul. Miodowej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: : - o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 1, 2 i 3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną , - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.02.197.1661 ze zm.). W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 7) posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, b. świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, 9) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 10) Wykaz sprzętu według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 11) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz. Tylko w przypadku składania oferty wspólnej. 3) harmonogram prac rzeczowo - finansowo - czasowy uwzględniający rodzaj robót, ich wartość i termin wykonania; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót na podstawie nw. projektów opracowanych przez: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego MEDO Spółka z o.o. Szczecin, ul. Dworcowa 19: - projekt budowlano - wykonawczy - branża elektryczna, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia prac, zgodnie ze: - specyfikacją techniczną. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń innych producentów niż przyjęto w projekcie budowlanym, lecz o tych samych lub lepszych właściwościach technicznych w stosunku do projektowanych. Podstawa prawna realizacji zamówienia: 1) Ustawa z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (Dz.U.05.163.1364 ze zm.), 2) Ustawa z dnia 20.06.1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.05.108.908 ze zm.), 3) Ustawa o drogach publicznych z dnia 21.03.1985r. (Dz.U.04.204.2086 ze zm.), 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 65

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 3.000,- zł (słownie złotych: trzy tysiące) w terminie do dnia 21.05.2007 r. do godziny 8:30. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO S.A. I Oddział w Szczecinie 83124038131111000043844416, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże: a. minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym oraz wpisaną na listę właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, oraz b. minimum 1 osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń w zakresie sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV, 2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże iż w ww. okresie wykonał minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie oświetlenia zewnętrznego o wartości co najmniej 100.000 zł brutto. 3. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje następującym sprzętem: a. minimum 1 dźwig do 3,5 Mg, b. minimum 1 podnośnik samochodowy o zasięgu 12 m, c. minimum 1 urządzenie do wykonania przewiertu z głowicą do rur Ø 110. 4. Zamawiający uzna, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu nie będzie niższa 300 000,- zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przewiduje ryczałtową formę wynagrodzenia wykonawcy. 2. Cena ryczałtowa podana przez wykonawcę w formularzu oferty cenowej jest wyrażoną w pieniądzu łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, wartością wszystkich robót budowlanych i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zamówienia zgodnie z projektem, wymaganiami technicznymi określonymi w specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz postanowieniami określonymi we wzorze umowy. 3. W cenie ofertowej należy również uwzględnić koszty związane z: wykonaniem oznakowania, próbami i sprawdzeniami, warunkami bezpieczeństwa, przeciwpożarowymi, ewentualnym unieszkodliwianiem odpadów, opracowaniem dokumentacji powykonawczej, itp. a także ewentualne upusty oferowane przez Wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobrania wydruku SIWZ u Zamawiającego-Warunki i sposób płatności: - kasa zamawiającego, ( parter pok. Nr 19 ) - przelew na rachunek bankowy nr 46 1240 3813 1111 0000 4384 4403 w Banku PEKAO S.A. I O/Szczecin - za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2007 godzina 08:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.05.2007, godzina 09:00, Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 21.05.2007 r., o godz. 09:00 w siedzibie zamawiającego - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-421 Szczecin, sala konferencyjna nr 402.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.