eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-DziedziceZakup, dostawa podnośnika słupowego śrubowego składającego się z czterech kolumn wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi na terenie zajezdni PKM Czechowice-Dziedzice.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Czechowice-Dziedzice: Zakup, dostawa podnośnika słupowego śrubowego składającego się z czterech kolumn wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi na terenie zajezdni PKM Czechowice-Dziedzice.
Numer ogłoszenia: 235174 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej, ul. Drzymały 16, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. (032) 2154313, 2159178, fax (032) 2154313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkmczechowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa podnośnika słupowego śrubowego składającego się z czterech kolumn wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi na terenie zajezdni PKM Czechowice-Dziedzice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podnośnik słupowy śrubowy składający się z czterech kolumn. Odpowiadający parametrom określonych SIWZ w załączniku nr. 4

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone - w pieniądzu, najpóźniej do dnia 11.12.2007r. na konto zamawiającego ING Bank Śląski nr rachunku: 05 1050 1256 1000 0001 0265 2708. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wyżej wskazany rachunek bankowy. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie PKM Czechowice-Dz do dnia 12.12.2007r do godz. 10:00, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Dokumenty te muszą być ważne do dnia związania ofertą. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) upoważnione (ą) lub upełnomocnione (ą) do reprezentowania wykonawcy formularz oferty - ( załącznik nr 1 do SIWZ) 1.1. Aktualny odpis z właściwego Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów podanych w pkt 1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Dokumenty, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 1.3. umowa spółki cywilnej ( jeżeli dotyczy) 1.4. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( jeżeli ofertę składa konsorcjum), 1.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych,(zgodnie z ustawą z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; Dz. U. Nr. 197, poz. 1661) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.7. zaświadczenia: a/ z urzędu skarbowego o nie zaleganiu z płaceniem podatków i opłat b/ z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca będący spółką jawną lub cywilną przedstawia w/w zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków i opłat przez spółkę. 2.Wykaz wykonanego przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat w okresie (od 2004, 2005, 2006 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykaz ten winien zawierać załącznik nr 3 do SIWZ. a) nazwę Zamawiającego, b) zakres przedmiotu zamówienia, c) termin realizacji. 3. Referencje dotyczące przedmiotu zamówienia w ilości 5. 4. Dowód wniesienia wadium (wadium w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną - konsorcjum). 5. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywali część przedmiotu zamówienia załączyć, jeżeli wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia przy pomocy podwykonawców). Wykaz powinien zawierać: a/ nazwę i adres podwykonawców b/ podanie zakresu prac (z procentowym udziałem, które dany podwykonawca będzie realizował), 6. Podpisane oświadczenie załącznik nr 2 do SIWZ 7. Parafowane wszystkie załączniki stanowiące integralną część SIWZ. (Wzór umowy,) 8. DTR, instrukcję obsługi oraz dokumenty wymagane do odbioru podnośnika przez Urząd Dozoru Technicznego. Wyżej wymienione dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkmczechowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej ul. Drzymały 16 43-502 Czechowice-Dziedzice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej ul. Drzymały 16 43-502 Czechowice-Dziedzice SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.