eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeTransport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Brzeszcze: Transport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach
Numer ogłoszenia: 23518 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 2980 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Komunalna Sp. z o.o., ul. Kościelna 7, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 32 2111247, faks 32 2111543.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednoosobowa jednostka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport odpadów komunalnych z Gminy Skawina do Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ilość transportowanych odpadów: 9.000 - 12.000 Mg/rok, tj. 750 - 1.000 Mg/m-c. Do kalkulacji ceny należy przyjąć 12.000 Mg/rok. Transport odpadów wykonywany będzie samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu kontenerów o pojemności 36-40 m3, typu hakowiec z przyczepą - zestaw. Odpady odbierane będą z bazy MZU sp. z o.o. w Skawinie ul. Piłsudskiego 23 oraz przewożone i rozładowywane na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami w Brzeszczach ul. Graniczna 48. Wykonawca, w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany do: - dziennego odbioru odpadów w ilości minimum. 18 - 80 Mg , tj. 2 -8 szt. kontenerów oraz na każde zgłoszenie telefoniczne, - utrzymywania gotowości odbioru przez 24 godz/dobę. - dysponowania minimum 3 samochodami (samochód + przyczepa) spełniających normy emisji spalin minimum EURO-4. - przewozu odpadów w ilości 2 kontenery - jednym środkiem transportowym przy obciążeniu minimum 90% dopuszczalnej masy całkowitej pojazdu, - podstawiania umówionej każdorazowo ilości kontenerów w bazie MZU sp. z o.o. w Skawinie przy ul. Piłsudskiego 23, - dysponowania minimum 10 (dziesięcioma) kontenerami o poj. od 36 m3 do 40 m3 do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych wyposażonych w plandeki okrywające rolowane, - dysponowania minimum 2 ( dwoma) szt. kontenerów o poj. od 18 m3 do 32 m3 do gromadzenia odpadów zielonych, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posadowienie w miejscu załadunku jednorazowo minimum 4 pustych kontenerów na odpady o kodzie 200301 na godzinę 7.00 każdego dnia roboczego. O wielkości kontenera Wykonawca zostanie poinformowany z trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca zapewnia transport odpadów do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK), w Brzeszczach zapewniając, że: - zmieszane odpady komunalne nie będą gromadzone w kontenerach dłużej niż 12 godzin w dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy), - odpady zielone nie będą gromadzone w kontenerach dłużej niż 12 godzin w dni robocze (tj. z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy), Wykonawca zobowiązany jest do ścisłego przestrzegania znanych mu wewnętrznych regulaminów obowiązujących na terenie bazy MZU w Skawinie i ZGO w Brzeszczach. Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy powyższe regulaminy oraz informować o wszelkich ich zmianach z odpowiednim wyprzedzeniem. Rozliczenie wielkości dostaw następować będzie na podstawie kwitów wagowych z legalizowanej wagi na terenie ZGO w Brzeszczach. Ponadto, na poczet każdego transportu wystawiane będą również listy przewozowe. Wszystkie pojazdy przeznaczone do wykonywania przez Wykonawcę transportu odpadów winny być wyposażone w urządzenie zapewniające bieżący monitoring pracy, tj. odbiornik GPS, odpowiedni moduł komunikacyjny oraz nadajnik, który przesyłać będzie dane drogą internetową do komputera Gminy Skawina. Urządzenie powinno rejestrować następujące dane związane z pracą pojazdów: aktualne położenie pojazdu na e-mapie z lokalizacją punktu, w którym jest świadczona usługa (aktualizacja położenia winna być zarejestrowana z częstotliwością odświeżania nie dłużej niż 1 min.). Wykonawca jest zobowiązany udzielić Gminie Skawina niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na korzystanie z oprogramowania do obsługi systemu rejestrującego pracę pojazdów przez okres trwania umowy w celu uzyskania kompatybilności systemu użytkowanego przez Wykonawcę z systemem Gminy Skawina, w szczególności oprogramowania zgodnego z systemem Windows 7 (32 i 64 bit), aplikacją posiadającą możliwość eksportu danych w formacie bazodanowym lub tekstowym. Wykonawca dostarczy oprogramowanie Gminie Skawina najpóźniej w terminie 7 dni od podpisania umowy wraz z e-mapą z siecią dróg. Program winien umożliwić Gminie Skawina pozyskanie na bieżąco (on-line) informacji dotyczących pracy pojazdów w zakresie podanym wyżej. Program winien również umożliwić: wizualizację pokonanych tras na e-mapie, sporządzanie raportów określających ilość punktów pokonanych na trasach przez pojazdy, czas pracy pojazdów oraz ilość pojazdów wraz z nr rejestracyjnym w ujęciu tygodniowym i miesięcznym. Wykonawca jest zobowiązany posiadać aktualne pozwolenie na transport odpadów 200301 oraz 200201, a także zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Kraków Sp. z o.o., ul. Półłanki 64, 30-740 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 462000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 568080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 568080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 568080,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.