Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-07
Ostrołęka: Realizacja bonów towarowych dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 235217 - 2013; data zamieszczenia: 07.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce , ul. Gen. J. Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7644130, faks 29 7643628.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja bonów towarowych dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja bonów towarowych dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce. 2. Zamawiający wymaga aby realizacja bonów towarowych odbywała się w sieciach handlowych posiadających placówki handlowe na terenie miasta Ostrołęki. 3. Bony towarowe (w formie papierowej) o nominałach 10,00 złotych i 20,00 złotych, będą wykonywane i dostarczane przez Wykonawcę do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, w terminie 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 4. Termin ważności bonów towarowych ustala się na jeden miesiąc od daty wydania bonów towarowych klientowi MOPR w Ostrołęce. 5. Ilość i wartość nominałów bonów towarowych będzie wynikała ze zgłaszanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. 6. Bony towarowe dostarczane przez Wykonawcę, będą opieczętowane pieczęcią MOPR w Ostrołęce, rejestrowane i wydawane przez Zamawiającego. 7. Bony towarowe mogą służyć wyłącznie do nabycia artykułów spożywczych, higienicznych i chemii gospodarczej. 8. Bony towarowe nie upoważniają klientów MOPR do nabywania produktów alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych. 9. Bony towarowe nie podlegają wymianie na gotówkę. 10. Przewidywana szacunkowa łączna wartość zamówienia w okresie obowiązywania umowy wynosi 200 000,00 złotych (słownie dwieście tysięcy złotych). 11. Zamawiający zastrzega, iż ze względu na trudną do oszacowania liczbę świadczeniobiorców, którzy mogą zostać objęci tą formą pomocy, końcowa wartość zamówienia może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. 12. Rozliczenie za zrealizowane bony towarowe będzie odbywało się miesięcznie - fakturami wystawionymi przez Wykonawcę, wraz z dołączonymi bonami towarowymi zrealizowanymi przez klientów MOPR, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia realizacji. 13. Przykładowy, wymagany asortyment towarów (koszyk podstawowych produktów) będących w ciągłej sprzedaży znajduje się w załączniku nr 8 do SIWZ. 14. Artykuły podane w koszyku podstawowych produktów są produktami podstawowymi, służącymi wyłącznie do skalkulowania ceny oferty. 15. Nazwy własne podane w niektórych artykułach (np. olej rzepakowy i inne) są tylko przykładowe. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, ze posiadać on będzie te same walory smakowe i właściwości, co towary podane przykładowo. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.90.00.00 - Usługi handlu detalicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony Formularz ofertowy - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, 3) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ, 4) wykaz placówek handlowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ, 5) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, zgodnie z ust. 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Hallera 12 07-410 Ostrołęka, pokój 19..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Hallera 12 07-410 Ostrołęka, pokój 21 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Ostrołęce w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów 19 12 12 powstałych z odpadów wielkogabarytowych w ZUK w Ostrołęce, ul. Komunalna 8
- Dostawa żywności dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa i realizacja kart zakupowych w formie papierowej dla osób uprawnionych - klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Ostrołęce
- Dostawa mięsa i świeżego drobiu.
więcej: przetargi w Ostrołęce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.