Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-31
Bytom: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 235229 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2011 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia w zakresie dozorowania terenów i obiektów Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji w 2011 roku: Część I: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w rejonach: siedziby Zakładu w Sosnowcu, byłej KWK Niwka-Modrzejów i byłej KWK Jan Kanty. Część II: Ochrona mienia w zakresie monitoringu oraz fizycznego dozorowania obiektów:- monitoring/ochrona w rejonie: byłej KWK Siersza, ochrona siedziby Rejonu KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica. Część III: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłej KWK Powstańców Śląskich w Bytomiu. Część IV: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie KWK Wałbrzych - Nowa Ruda. Część V: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłego Zakładu KWK Katowice-Kleofas..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości w zakresie: Części I: 4 500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych), Części II: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Części III: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych), Części IV: 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), Części V: 4 900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony mienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości minimum w zakresie: Części I : 90 000,00 zł brutto, Części II: 60 000,00 zł brutto, Części III: 60 000,00 zł brutto, Części IV : 80 000,00 zł brutto, Części V: 100 000,00 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować wykwalifikowanymi pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w związku z czym Wykonawca winien wykazać w załączniku nr 3 do druku Oferta pracowników w ilości zgodnej z zakresem osobowym określonym w załączniku nr 1 do umowy odpowiednio dla danej Części zamówienia z wyszczególnieniem uprawnień jak poniżej, w tym w zakresie: Części I, Części II, Części III i Części IV: minimum 1 pracownika pełniącego funkcję szefa ochrony posiadającego licencję I lub II stopnia, Części V: minimum 3 pracowników posiadających licencję I lub II stopnia będących dowódcami każdej zmiany i minimum 1 osobę pełniącą funkcję szefa ochrony dla Części V posiadającą licencję I lub II stopnia. co należy udokumentować w formie stosownego oświadczenia Wykonawcy załączonego do oferty stwierdzającego, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane ww. uprawnienia ( licencje).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł . Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków obowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tych podmiotów, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Projekt umowy - załącznik nr 7 do druku OFERTA. 2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które powodują obiektywną i uzasadnioną konieczność zmiany treści zawartej umowy, w tym także przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom - 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w rejonach: siedziby Zakładu w Sosnowcu, byłej KWK Niwka-Modrzejów i byłej KWK Jan Kanty..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w rejonach: siedziby Zakładu w Sosnowcu, byłej KWK Niwka-Modrzejów i byłej KWK Jan Kanty Posterunek I - Teren i budynek siedziby Zakładu Kopalnie Węgla Kamiennego w całkowitej likwidacji przy ul. Kosynierów 44 w Sosnowcu. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku, - kontrola ruchu osobowego, - prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, - kontrola terenu przynależnego do budynku. Posterunek II - Teren i obiekty Ruchu I Modrzejów b. KWK Niwka Modrzejów przy ul. Wojska Polskiego w Sosnowcu. Zakres ochrony: - budynek administracyjny (inwestycje), - budynek stacji ratownictwa, - część budynku bazy transportu, biur i pomieszczeń oddz. p.poż., - budynek administracyjny (Gł. Mechanik), - budynek magazynu, - budynek administracyjny (Związki Zawodowe), - kontrola terenu przyległego do obiektów. Posterunek III- Teren i obiekty b. KWK Jan Kanty przy ul. Grunwaldzkiej 275 w Jaworznie. Zakres ochrony: - budynek straży pożarnej - budynek cechowni - budynek administracji działu inwestycji, - budynek hydroforni, - budynek stacji filtrów, - budynek straży przemysłowej i markowni, - place, drogi, ogrodzenie zakładu, - kontrola terenu przyległego do obiektów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Ochrona mienia w zakresie monitoringu oraz fizycznego dozorowania obiektów: - monitoring/ochrona w rejonie: byłej KWK Siersza - ochrona siedziby Rejonu KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Ochrona mienia w zakresie monitoringu oraz fizycznego dozorowania obiektów: - monitoring/ochrona w rejonie: byłej KWK Siersza - ochrona siedziby Rejonu KWK 1 Maja - Morcinek - Moszczenica Posterunek I - monitoring/ochrona terenu i obiektów b. KWK Siersza przy ul. Kopalnianej w Trzebini - budynek administracji gospodarczej, - budynek byłego warsztatu ślusarskiego, - budynek byłego warsztatu szklarskiego. Posterunek II - ochrona budynku biurowego i terenu przynależnego do tego budynku usytuowanego w Wodzisławiu Śląskim - Osiedle 1 Maja 16a - budynek biurowy (w dni robocze w godzinach 1500-700, w dni wolne od pracy całą dobę)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłej KWK Powstańców Śląskich w Bytomiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłej KWK Powstańców Śląskich w Bytomiu: całodobowa ochrona obiektów i terenu przynależnego do tych obiektów: Posterunek I - ochrona obiektu i terenu przynależnego do tego obiektu usytuowanego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 127. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku, - kontrola ruchu osobowego, - prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, - kontrola terenu przynależnego do budynku. Posterunek II - ochrona budynku administracyjnego i terenu przynależnego do tego budynku usytuowanego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku, - kontrola ruchu osobowego, - prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, - kontrola terenu przynależnego do budynku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie KWK Wałbrzych - Nowa Ruda..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie KWK Wałbrzych - Nowa Ruda. Posterunek I - Teren i budynki biurowe siedziby Rejonu KWK Wałbrzych - Nowa Ruda przy ul. Wysockiego 26, 28 i 30 w Wałbrzychu. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynków, - prowadzenie ewidencji wydawania kluczy, - kontrola terenu przyległego do budynków. Czas ochrony : - w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - od godz. 1500 do 700. - w niedziele, święta i dni wolne od pracy - całodobowo Posterunek II - Teren i budynek biurowy Rejonu KWK Wałbrzych - Nowa Ruda przy ul. 1 Maja 1A w Wałbrzychu. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku, - kontrola terenu przynależnego do budynku. - okresowe włączanie i wyłączanie pompy odwadniającej zabudowanej w rząpiu w piwnicy budynku, zabezpieczającej budynek przed zalewaniem przez wody podskórne Czas ochrony : - całodobowo - 1 osoba na każdej zmianie. Posterunek III - budynek garażowo-warsztatowy posadowiony na działce nr 687/2 przy ul. Stara Droga 8 w Nowej Rudzie. Zakres ochrony: - ochrona wewnątrz budynku garażowo-warsztatowego o pow. użytkowej 468 m2, - kontrola terenu działki nr 687/2 o powierzchni 2.429 m2, w tym budynku magazynu smarów i paliw (działka jest z trzech stron ogrodzona siatką z bramą wjazdową od strony ulicy Stara Droga) oraz terenu przyległego, - ochrona infrastruktury tj. doprowadzonych do nieruchomości mediów (energia elektryczna i woda) Czas ochrony : - całodobowo - 1 osoba na każdej zmianie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłego Zakładu KWK Katowice-Kleofas..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V: Ochrona mienia w zakresie fizycznego dozorowania terenów i obiektów, która prowadzona będzie w Rejonie byłego Zakładu KWK Katowice-Kleofas. Posterunek I - Zakład Główny KWK Katowice - Kleofas 40-833 Katowice ul. Obroki 77: całodobowa ochrona obiektów, kontrola ruchu osobowo-materiałowego, kontrola przepustek osobowych, pełna kontrola ruchu materiałowego, prowadzenie ewidencji przepustek materiałowych. a)Patrol obchodowy całodobowy - obiekty i urządzenia na trasie patrolu: - budynek dyrekcji i starej cechowni + budynek biurowy dobudowany do budynku dyrekcji (budynek centrali telefonicznej), - budynek nadszybia szybu Fortuna III, - budynek rozdzielni głównej, - budynek TM i TI, - budynek stolarni, - budynek maszyny wyciągowej szybu Fortuna I Zachód, - urządzenia pompowni głębinowej Fortuna II na wygrodzonym terenie, - budynek jadłodajni, - budynek portierni, - budynek kondensacji, oraz urządzenia będące wyposażeniem w/w obiektów, a także uzbrojenie terenu, które szczegółowo zostaną określone w załączniku do protokołu przekazania posterunku do ochrony (załącznik - mapka terenu Zakładu Głównego z granicą terenu podlegającego ochronie). b) Posterunek stały całodobowy - kontrola ruchu osobowego, - kontrola ruchu materiałowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Dostawa żywności na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 29 w Bytomiu w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Integracyjnego nr 8 w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 44 im. UNICEF w Bytomiu na rok 2025
- Dostawa artykułów spożywczych
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.