Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach z destruktu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, do kontaktów: Janina Denko - w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych. Pokój nr 137, I piętro, wejście \C\, ul. Modlińska 197 lok. 232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax 022 5103189, e-mail: dbzp@bialoleka.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bialoleka.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy, Elżbieta Korkosz, ul. Modlińska 197, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 51 03 341, fax 0-22 51 03 237. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach z destruktu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: drogi gminne i wewnętrzne na terenie Dzielnicy Warszawa Białołęka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: A. \Wykonanie nakładek mineralno-bitumicznych na istniejących nawierzchniach z destruktu na drogach gminnych na terenie Dzielnicy Białołęka w Warszawie B. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać n/w roboty budowlane: 1.kosztorysie ślepym (będącym załącznikiem nr 6 do siwz), 2. wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia C. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: przedmiarze robót (będącym załącznikiem nr 6 do specyfikacji) i wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień Publicznych do CPV 45 233252-0 D.W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: 1. realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z wiedzą techniczną, siwz i umową, 1.dołożenia wszelkich starań dla zmniejszenia uciążliwości prowadzonych robót dla mieszkańców, 2.zapewnienia dojść i dojazdów mieszkańcom do okolicznych posesji, 3.wykluczenia użycia hałaśliwego sprzętu w godzinach nocnych, 4.prowadzenia robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia, zapewnienia oznakowania i wygrodzenie prowadzonych robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5.poniesienia odpowiedzialności przez Wykonawcę za szkody powstałe w toku realizacji przedmiotu umowy, 6.poniesienia odpowiedzialności przez Wykonawcę za działania podwykonawców, jak za działania własne, 7.protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: wartość zamówienia powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium 6 500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 2004.01.29 Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2006r Nr 164, poz. 1163 ze późn. zm.). - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej trzy roboty budowlane o wartości robót nie mniejszych niż 300 000,00 zł brutto każda, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Warunek, o którym mowa w pkt b) musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych robót (wg załącznika nr 3) oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; c) wykażą posiadanie - w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty złożone wraz z ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 3 1. lit a). b). c). e) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2. lit. d) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 Pzp -Dokumenty, o których mowa w ppkt 3 lit a, d), e) powinny był wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w ppkt 3 lit. b), c) powinny być wystawiane nie wcześniej niż 3 -mies. przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a), b), c), d), e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. b) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) aktualna (wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy; e) aktualna (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; f) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniej niż 100 000,00 zł g)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali co najmniej trzech robót budowlanych o wartości robót nie mniejszych niż 300 000,00zł brutto każda, o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia , z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. (wg załącznika nr 3) h)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2a. i)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2b
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 21.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.05.2007, godzina 10:30, Warszawa, ul. Modlińska 197, sala nr 121.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa zjazdu i fragmentu drogi dojazdowej na ul. Wierzbowej w m. Czernichów
- Budowa ulicy Polnej w Skokach, gm. Skoki - w zakresie przebudowy przejazdu PKP
- Poprawa warunków bytowych mieszkańców gminy Dźwierzuty poprzez budowę drogi w miejscowości Orzyny
- Modernizacja drogi gminnej nr 116368E w miejscowości Rzeczyca
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.