eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkDostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w Gimnazjum Nr 2, 3 i 4 w Ełku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-28

Ełk: Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w Gimnazjum Nr 2, 3 i 4 w Ełku
Numer ogłoszenia: 235274 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087 6102059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w Gimnazjum Nr 2, 3 i 4 w Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż elektronicznego systemu monitoringu na bazie telewizji przemysłowej w trzech budynkach Gimnazjalnych w Ełku w dwóch etapach. Etap I obejmuje montaż systemu w podstawowym zakresie tj. montaż dwóch punktów kamerowych wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem urządzeń rejestrujących i wizualizujących. Drugi etap dotyczy rozbudowy systemu monitoringu o następne punkty kamerowe zgodnie z dokumentacją techniczną oraz kosztorysami ślepymi. W zakres zadania wchodzi: - wykonanie linii kablowych w listwach i na korytkach montażowych - montaż wewnętrznych punktów kamerowych - montaż zewnętrznych punktów kamerowych - montaż zasilaczy - montaż urządzeń rejestrujących i wizualizujących - oprogramowanie i uruchomienie systemu oraz przeprowadzenie testów Całość systemu należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną poszczególnych urządzeń oraz wymaganiami technicznymi dla systemu o parametrach technicznych nie gorszych jakie określa dokumentacja techniczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać warunki wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U z 2006 r. Nr 164 poz. 1163, Nr 170, poz. 1217, Nr 227, poz. 1658, Dz. U. z 2007 r. Nr 64, poz. 427, Nr 82, poz. 560). oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie wykonawstwa instalacji CCTV (systemy telewizji przemysłowej) w zakresie objętym zamówieniem, 2. zatrudniają personel posiadający licencje zabezpieczenia technicznego min. I- go stopnia 2.1 mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel 2.2 posiadają udokumentowane doświadczenie z wykonania w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) co najmniej dwóch systemów monitorowania obiektów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiadają dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości 50 000 PLN, 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej co najmniej zakresie prowadzenia działalności której dotyczy zamówienie 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na wykonanie zamówienia 2. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie dokumentacji technicznej i kosztorysów ślepych u. Dodatkowo oferent powinien przygotować zestawienie kosztorysów na montaż systemu monitoringu w rozbiciu na poszczególne szkoły z uwzględnieniem etapowania . 3. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres co najmniej do końca wymaganego terminu zakończenia robót objętych zamówieniem , a jeśli ubezpieczenie traci ważność przed końcem tego okresu wykonawca załączy zobowiązanie do odnowienia aktualnie posiadanej polisy przynajmniej na czas obejmujący wykonanie zadania. 6. Informację z banku, że wykonawca posiada środki finansowe łub zdolność kredytową w wysokości 50 000 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7.Informację personelu kierowniczym z kopiami stosownych uprawnień i zaświadczeń (tj. licencja zabezpieczenia technicznego min. II stopnia) 8. Wykaz zrealizowanych systemów monitoringu o podobnym zakresie z ostatnich 3 lat zgodnie z warunkami określonymi w opisie warunków udziału w postępowaniu 9. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 10. Parafowany projekt umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.elk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Inwestcji przy Urzędzie Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4, Pok. Nr 70.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 4 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.