Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Wołów: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009 na terenie Powiatu wołowskiego w rozbiciu na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 235275 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Piłsudskiego 10, 56-100 Wołów, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 389 47 25, fax. 0-71 389 47 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolowski.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2008/2009 na terenie Powiatu wołowskiego w rozbiciu na 5 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w rozbiciu na zadania: 1. - odśniezanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych z terenu bazy w Wińsku, ilość km dróg - 99 km 2 - odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych z terenu bazy w Wołowie wraz z zabezpieczeniem składowiska materiałów, ilość km dróg - 90 km 3 - odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach powiatowych w m. Brzeg Dolny wraz z materiałem uszorstniajacym, ilośc km dróg - 15 km 4 - dostawa piasku do zud na teren bazy w Wińsku - 1.110 t 5 - dostawa piasku do zud na teren bazy w Wołowie - 1.110 t.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 14.21.10.00 - Piasek .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Doświadczenie: wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom objętym zamówieniem, wykonawca musi załączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi, Potencjał techniczny posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnego sprzętu: dla zadań I i II - piaskarka - 1 szt., pług średni - 1 szt., pług ciężki - 1 szt. ładowarka - 1 szt., równiarka lub spycharka - 1 szt. dla zadania III - piaskarka - 1 szt., pług średni - 1 szt., ładowarka - 1 szt., posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprawnych środków transportowych, zapewniających możliwość montażu pługów oraz piaskarek, oraz dostaw piasku i soli: dla zadań I i II - min. 3 szt. dla zadania III - min. 1 szt. dla zadania IV i V - min. 2 szt. o ładowności powyżej 12,0 t Potencjał kadrowy mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, przeszkolony w zakresie obsługi sprzętu do zimowego utrzymania dróg, mogący wykazać się kwalifikacjami odpowiednimi do powierzonych im stanowisk, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1.jest niezgodna z ustawą Pzp lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3.zawiera rażąco nisko cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4.wykonawca został wykluczony z udziału o postępowanie, 5.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, 6.Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 7.nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B)W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego postępowaniem, Wykonawca składa następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) zawierającą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom objętym zamówieniem. Do informacji należy dołączyć dokumenty stwierdzające należyte wykonanie usługi, 2.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportowych (Potencjał techniczny) zawierającą wykaz niezbędnego wyposażenia do wykonania zamówienia. 3.Informację o osobach (Potencjał kadrowy) zawierającą wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, jeżeli wykonywane czynności tego wymagają. C)W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca składa następujące dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych
56-100 Wołów
ul. Piłsudskiego 10.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych 56-100 Wołów, ul. Piłsudskiego 10 pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawa uprzywilejowanego lekkiego samochodu operacyjnego typu SLOp z napędem 4x4 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wołowie
- Przebudowa dróg w obrębie ul. Stawowej, Glinianej i Słonecznej w Wołowie wraz ze zmianą organizacji ruchu
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego wraz z jego transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
więcej: Piasek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.