Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-25
Płock: Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku fabrycznie nowego, gotowego do używania i nie wycofanego z rynku będącego w bieżącej produkcji sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oprogramowania, sprzętu wspomagającego oraz wykonanie usługi wdrożenia domeny Windows.
Numer ogłoszenia: 235297 - 2008; data zamieszczenia: 25.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku , ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674630, fax. 024 2674631.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Powiatowego Urzędu Pracy w Płocku fabrycznie nowego, gotowego do używania i nie wycofanego z rynku będącego w bieżącej produkcji sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oprogramowania, sprzętu wspomagającego oraz wykonanie usługi wdrożenia domeny Windows..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i oprogramowania oraz sprzętu wspomagającego niżej wymienionego; -Komputery przenośne ( laptopy ) - 15 szt, -Urządzenia wspomagające; skaner - 3szt, urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt, switch 48 portowy - 1 szt, szafa serwerowa (rackowa) - 1 szt, projektor multimedialny - 1 szt, kserokopiarka - 2 szt, -Serwer - 1 szt, -Oprogramowanie - Corel Draw Graphics Suite x 4 - 2 szt, PDF Transformer - 1 szt, Total Commander - 3 szt. -Odnowienie licencji na program antywirusowy NOD 32 na 12 miesięcy - 90 szt, ZADANIE NR 2 - kompleksowy system ochrony sieci komputerowej informacji -router - 1 szt. ZADANIE NR 3 - dostawa tablicy interaktywnej - 1 szt. ZADANIE NR 4 - dostawa oprogramowania - licencji Progress w ramach subskrypcji 70szt+1. ZADANIE NR 5 - usługa wdrożenia infrastruktury serwerowej (domeny Windows)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 30.19.50.00 - Tablice 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium: 3.160,00 zł. ( słownie: trzy tysiące sto sześćdziesiąt złotych ) dotyczy Zadania Nr 1, 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt złotych) dotyczy Zadania Nr 2, 120,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia złotych ) dotyczy Zadania Nr 3 1.100,00 zł. ( słownie: jeden tysiąc sto złotych ) dotyczy Zadania Nr 4, 600,00 zł ( słownie: sześćset złotych ) dotyczy Zadania Nr 5III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 -10 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1- 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/ nie spełnia, na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale XIV SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 ( dla każdej części ) do SIWZ; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki; 3.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub uzyskanie przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 7.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 7.1. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.2. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 2 i 3 niniejszego działu, powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,4,5 niniejszego działu - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, 09-400 Płock ul. Kostrogaj 1, pokój nr 28a - I piętro - od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Powiatowy Urząd Pracy w Płocku, ul. Kostrogaj 1, 09-400 Płock - pok. 26 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i oprogramowania oraz sprzętu wspomagającego niżej wymienionego; -komputery przenośne ( laptopy ), -Urządzenia wspomagające: skanery, urządzenia wielofunkcyjne, switch 48 portowy, szafa serwerowa (rackowa), projektor multimedialny, kserokopiarki. -serwer, -Oprogramowanie - Corel Draw Graphics Suite x 4, PDF Transformer, Total Commander. -Odnowienie licencji na program antywirusowy NOD 32 na 12 miesięcy..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa nowego sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i oprogramowania oraz sprzętu wspomagającego niżej wymienionego; -Komputery przenośne ( laptopy ) - 15 szt, -Urządzenia wspomagające; skaner - 3szt, urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt, switch 48 portowy - 1 szt, szafa serwerowa (rackowa) - 1 szt projektor multimedialny - 1 szt kserokopiarka - 2 szt -Serwer - 1 szt, -Oprogramowanie - Corel Draw Graphics Suite x 4 - 2 szt - PDF Transformer - 1 szt, - Total Commander - 3 szt. -Odnowienie licencji na program antywirusowy NOD 32 na 12 miesięcy - 90 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleksowy system ochrony sieci komputerowej informacji -router.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kompleksowy system ochrony sieci komputerowej informacji -router - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa tablicy interaktywnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tablicy interaktywnej - 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa oprogramowania - licencji Progress w ramach subskrypcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania - licencji Progress w ramach subskrypcji 70szt+1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.60.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługa wdrożenia infrastruktury serwerowej (domeny Windows).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa wdrożenia infrastruktury serwerowej ( domeny Windows ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
- Naprawa słupa konstrukcyjnego wraz z remontem klatki schodowej w budynku należącym do Akademii Mazowieckiej w Płocku przy ul. Gałczyńskiego 28.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Sieradzu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Kazimierza Jagiellończyka w Sieradzu
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.