Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-28
Maków Mazowiecki: Ambulans Sanitarny Typu C
Numer ogłoszenia: 235307 - 2007; data zamieszczenia: 28.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Zespół Zakładów Lecznictwa Otwartego i Zamkniętego, ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 029 7142301, 7142335, fax 029 7142299.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-makow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ambulans Sanitarny Typu C.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Ambulansu Sanitarnego Typu C z wyposażeniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.21.20.00 - Nadwozia ambulansów Kod CPV wg słownika 2008: 34.21.12.00 - Nadwozia ambulansów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie, b) spełniają wymagania art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - oświadczenie, c) spełnią warunki minimalne oraz dołączą dokładny opis danych technicznych oferowanej karetki i wyposażenia, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z poniższym opisem, prospekt itp. 2. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 3.Spełnią wszystkie wymagania zawarte w SIWZ. 4. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadomi wykluczonego dostawcę podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami ściśle według wzoru zamawiającego (załącznik nr 1, 2, 3,4). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - załączyć oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika. 4. Deklaracja zgodności oraz oznaczenie znakiem zgodności CE lub posiadające świadectwo rejestracji, świadectwo dopuszczenia do obrotu, świadectwo jakości, świadectwo dopuszczenia do stosowania lub pozytywną opinię o wyrobie medycznym a dla wyrobów medycznych wprowadzonych do obrotu przed 31.10.2002r. zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych. - dotyczy wyposażenia karetki. Uwaga: Dokumenty muszą być datowane nie wcześniej niż: pkt. 2, - 6 miesięcy, przed terminem otwarcia ofert. 5. Do oferty prosimy dołączyć dokładny opis danych technicznych i wyposażenia oferowanej karetki(folder lub prospekt producenta), potwierdzający spełnienie parametrów zaoferowanych przez wykonawcę. W przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona, jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego. Oświadczenia 6. Oświadczenie wykonawcy, czy nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych; 7. Oświadczenie, czy wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów technicznych - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. szpital-makow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul Witosa 2, kancelaria na I piętrze, część administracyjna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria na I piętrze część administracyjna SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim, ul. Witosa 2..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.