To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-14
Oleszno: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 208/2014.
Numer ogłoszenia: 235340 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100392 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 7474572, faks 94 7474571, 7474605.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie - znak postępowania 208/2014..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów budowlanych, sanitarnych i elektrycznych do konserwacji bieżącej dla Jednostki Wojskowej 3378 Drawsko Pomorskie. 2.Zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1)Część nr 1 - materiały budowlane; 2)Część nr 2 - materiały sanitarne; 3)Część nr 3 - materiały elektryczne. 3.Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kod CPV): 44111000-1 - materiały budowlane 31680000-6 - elektryczne artykuły i akcesoria 44411000-4 - wyroby sanitarne 14622000-7 - stal 03419000-0 - drewno cięte 4.Obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonanie przedmiotu zamówienia polega na dostawie, rozładunku oraz odbiorze towaru przez Zamawiającego. 2)W miejscu dostawy Zamawiający i Wykonawca podpiszą protokół odbioru dostawy. 3)Wykonawca odpowiada za rozładunek przedmiotu zamówienia, który obejmuje zdjęcie towaru z pojazdu i ułożenie w wyznaczonym przez Zamawiającego (Kierownika Grupy Zabezpieczenia) miejscu w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. 4)Zamawiający wymaga obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy przy każdej dostawie przedmiotu zamówienia. 5)Koszty i ryzyko dostawy przedmiotu zamówienia do miejsca odbioru u Zamawiającego ponosi Wykonawca. 6)Wszystkie koszty pośrednie związane z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego należy wkalkulować w cenę towarów. 7)Magazyny Zamawiającego są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: od 8:00 do 14:00. 8)Wykonawca powinien dostarczyć towar zgodnie z wykazem formularz cenowy - załącznik nr 2A, 2B lub 2C i terminem ustalonym w umowie - 21 dni od dnia podpisania umowy. 9)Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 30 dni od dnia wpływu faktur do Zamawiającego. 10)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować będzie: a)koszt dostawy, b)koszt rozładunku, c)w przypadku uszkodzeń towaru, Wykonawca zobowiązuje się wymienić towar na nowy, wolny od wad, we własnym zakresie, 11)Do faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie załączyć protokół odbioru dostawy podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy i przedstawicieli Zamawiającego. 12)Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o planowanej dostawie z 2 dniowym wyprzedzeniem pisemnie bądź telefonicznie - Kierownika Grupy Zabezpieczenia: Mirosławiec, Oleszno, Wałcz i Złocieniec. 5.Parametry techniczne materiałów. 1)Przedmiot zamówienia musi być nowy i znajdować się w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych (dotyczy materiałów pakowanych wieloilościowo), które winny być opisane przez producenta przedmiotu zamówienia w sposób identyfikujący wyrób. 2)Wykonawca do dostarczonego towaru dołączy aktualne karty charakterystyki oraz certyfikaty (atesty) jakości towaru. 3)Dostarczony do Zamawiającego towar, wyszczególniony w formularzu cenowym - załącznik nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, powinien spełniać następujące warunki: a)Powinien być dopuszczony do obrotu i stosowania w oparciu o obowiązujące akty prawne - ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r., nr 92, poz. 881 ze zm.), b)Posiadać atesty oraz dopuszczenia do obrotu handlowego z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne; wspólne specyfikacje techniczne; normy międzynarodowe; W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w pkt 2, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne wyżej opisywanym. c)Posiadać aktualne certyfikaty B i CE lub równoważne, d)Zastosowanie materiałów będących przedmiotem zamówienia, powinno spełniać następujące wymagania: a.Bezpieczeństwo konstrukcji b.Bezpieczeństwo pożarowe c.Bezpieczeństwo użytkowania d.Oszczędność energii elektrycznej i cieplnej e.Zapewnienie odpowiednich warunków zdrowotnych, higienicznych i ochrony środowiska, 4)Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być gatunku I, nieposiadający wad technicznych i mechanicznych, 5)Przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku nr 2A, 2B, 2C do SIWZ musi posiadać na oryginalnych opakowaniach fabrycznych Instrukcję stosowania produktu w języku polskim, 5)Wykonawca zobowiązuje się, że oferowany przedmiot zamówienia objęty terminem ważności, posiada aktualną datę ważności w dniu dostawy. 6)Na przedmiot zamówienia obowiązuje gwarancja producenta, nie krótsza jednak niż 12 miesięcy od daty odbioru towaru przez Zamawiającego (potwierdzonego protokołem odbioru dostawy). 7)Niezależnie od udzielonej gwarancji Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, z tym, że okres rękojmi wydłużony zostaje na cały okres trwania gwarancji plus 30 dni. 8)Termin gwarancji i rękojmi biegnie od daty podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy. 9)Karty gwarancyjne, kompletne i wypełnione przez Wykonawcę (data sprzedaży, podpis i pieczęć Wykonawcy), zostaną dostarczone do Zamawiającego najpóźniej w dniu dostawy każdej partii towaru. 10)W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek przedmiotu zamówienia w miejscu i terminie każdorazowo określonym przez Zamawiającego. 6.Przedmiot zamówienia, w ilościach określonych w zał. nr 2A, 2B, 2C do SIWZ, należy dostarczyć do: a)Grupa Zabezpieczenia Oleszno - ul. Główna 1, 78-513 Oleszno; b)Grupa Zabezpieczenia Złocieniec - ul. Czwartaków 4, 78-524 Złocieniec (Budowo); c)Grupa Zabezpieczenia Wałcz - ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz; d)Grupa Zabezpieczenia Mirosławiec - Mirosławiec Górny, 78-651 Mirosławiec. 7.Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w załączniku do SIWZ: 1)Nr 2A - formularz cenowy dla cz. 1 - materiały budowlane, 2)Nr 2B - formularz cenowy dla cz. 2 - materiały sanitarne, 3)Nr 2C - formularz cenowy dla cz. 3 - materiały elektryczne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00-1, 31.68.00.00-6, 44.41.10.00-4, 14.62.20.00-7, 03.41.90.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1 - materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł BRONIKOWSKI, Norbertańska 3, PŁOCK, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 179491,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 161732,39
Oferta z najniższą ceną: 169591,94 / Oferta z najwyższą ceną: 185144,63
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2 - materiały sanitarne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł BRONIKOWSKI, Norbertańska 3, PŁOCK, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88369,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80261,68
Oferta z najniższą ceną: 80261,68 / Oferta z najwyższą ceną: 81185,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3 - materiały elektryczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELKOND Sp. z o. o, ul. Handlowa 6C, BIAŁYSTOK, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113886,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100967,22
Oferta z najniższą ceną: 83338,99 / Oferta z najwyższą ceną: 106239,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OLESZNO
- Dostawa olei i tłuszczy roślinnych
- Usługi transportowe do przewozu żołnierzy i pracowników wojska z rejonu odpowiedzialności 16 WOG
- Konserwacja urządzeń dźwigowych UTB
- ,,Dostawa kawy i herbaty". Znak postępowania 505/2024
więcej: przetargi OLESZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części elektrycznych
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- Sukcesywna dostawa materiałów podłogowych.
- Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w 2025 roku
- spoiwo mineralno cementowe.
więcej: Drewno cięte »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.