Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Nidzica: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica
Numer ogłoszenia: 235349 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica , Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 625 07 10, faks 089 625 07 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące oczyszczanie miasta Nidzica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące oczyszczanie miasta Nidzica tj. 1. Bieżące oczyszczanie ulic 1.1.Bieżące stałe utrzymanie czystości pasów drogowych ( w tym: jezdni, parkingów, chodników, pasów zieleni) o powierzchni 123 777 m2 zgodnie z załącznikiem nr 1 umowy . Cena miesięczna 1 m2 powierzchni oczyszczania przy stałym utrzymaniu czystości obejmuje: a/ zamiatanie ulic i chodników (oczyszczanie z błota, piasku, śmieci, chwastów, liści oraz innych zanieczyszczeń), b/ zbieranie zmiotek z zamiecionej powierzchni, c/ zbieranie zmiotek złożonych na jezdni lub poboczu, pozostawionych przez właścicieli nieruchomości w wyniku wykonanych prac porządkowych na jezdni, chodnikach i pasach zieleni, stanowiących mienie gminny przy ulicach gminnych , których powierzchni nie uwzględniono w niniejszym przedmiocie zamówienia , d/wycinanie - unieszkodliwianie trawy i chwastów ze zleconej do oczyszczania powierzchni według potrzeb, e/ oczyszczanie z odrostów pni drzewostanu rosnącego w ciągach ulic zleconych do oczyszczania, f/ bieżące zbieranie zanieczyszczeń w pasie zieleni wraz z wykaszaniem traw i chwastów nie mniej niż sześć razy w roku wraz z uzupełnianiem trawy w miarę potrzeb na niewielkich fragmentach, g/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, h/ usuwanie - zabezpieczenie padłych zwierząt z ulic i dróg gminnych oraz terenów gminnych do czasu odbioru ich przez Punkt Zbiorczy Padliny Uniszki Zawadzkie Zdzisław Kacprzak tel.0-23 655-23-01, kom. 504 451 362, i/ flagowanie ulic z okazji świąt państwowych i innych (w razie potrzeb), przy czym zakup i bieżące uzupełnianie oflagowania będzie na koszt Zamawiającego. j/ Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego zawiadamiania Zamawiającego lub odpowiednie służby o stwierdzonych zagrożeniach niebezpiecznej wyrwy w jezdni lub chodniku, zerwania przewodów linii energetycznej, wiatrołomów itp. oraz podejmowania doraźnych działań w celu zabezpieczenia przed występującymi zagrożeniami. 2. Opróżnianie koszy ulicznych 1.2. Bieżące opróżnianie stałych i przenośnych koszy ulicznych ustawionych w ulicach gminnych w ilości 81 szt , zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Cena miesięczna ryczałtowa opróżniania 1 szt kosza ulicznego obejmuje : a/ bieżące opróżnianie koszy z nieczystości wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu, a w okresie: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień - codziennie. b/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne, c/ mycie i dezynfekcja koszy ulicznych przeprowadzana dwa razy w ciągu roku kalendarzowego w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, d/ remont i konserwacja koszy polegające na bieżących naprawach, oznakowanie oraz uzupełnianie zniszczonych lub skradzionych wkładów do koszy, ustawianie i znakowanie nowych koszy ulicznych dostarczonych przez Zamawiającego, e/ sprawowanie bieżącego nadzoru nad powierzonymi koszami ulicznymi . 1.3. Bieżące stałe utrzymanie czystości słupów i tablic ogłoszeniowych w ilości 15 szt zlokalizowanych na terenie miasta oraz utrzymanie czystości terenu wokół nich, zgodnie z załącznikiem Nr 3 do umowy . Cena miesięczna ryczałtowa utrzymania 1 szt słupa i tablicy oraz terenu wokół niego obejmuje : a/ oczyszczanie słupa i tablic z uszkodzonych i naderwanych ogłoszeń - plakatów , b/ oczyszczanie słupa i tablic ze wszystkich ogłoszeń - plakatów do jego naturalnej powierzchni w miarę potrzeb , c/ oczyszczanie terenu wokół słupów i tablic ogłoszeniowych, d/ wywóz zebranych nieczystości na wysypisko komunalne . 1.4. Wykonywanie innych czynności nie wymienionych w ust.1. ust.2 i ust.3 a wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia oraz obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - (Dz.U.z 2005r. Nr 236, poz.2008 ze zmianami), przy czym: 1) uprzątnięcie błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości należy do właścicieli nieruchomości, a za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą dla ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości. Właściciel nieruchomości nie jest obowiązany do uprzątnięcia chodnika, na którym jest dopuszczony płatny postój lub parkowanie pojazdów samochodowych. 2) utrzymanie zjazdów należy do właścicieli lub użytkowników gruntów przyległych do drogi; - ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628 wprowadzona ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska , ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 100, poz.1085ze zmianami) ; - uchwały Nr LII/534/2006 Rady Miejskiej w Nidzicy z dnia 31 sierpnia 2006r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu czystości i porządku na terenie gminy Nidzica . Zakres i sposób wykonania zamówienia określa: - Projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. PRZETARG NIEOGRANICZONY O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ < OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE art.11 ust.8 PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i złożyli wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu w/w warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona zostanie, według formuły Spełnia-Niespełnia, wyłącznie na podstawie analizy dokumentów wymienionych w rozdziale IV SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego wynika że profil działalności jest odpowiedni dla wykonania zamówienia; 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu i odbioru odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi o odpadach lub umowa na odbiór odpadów komunalnych zawarta z Przedsiębiorstwem-Firmą prowadzącą działalność w zakresie odbioru odpadów komunalnych oraz zezwolenie tej że Firmy na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych, wystawione przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, , wykonawca składa następujące dokumenty opatrzone kolejnymi numerami jako załączniki do oferty: 3. Wykaz co najmniej 1 wykonanej tożsamej usługi o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły odbioru itp.), sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia (posiadać zamiatarkę mechaniczną uliczną), wraz z załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania tym sprzętem, sporządzony przed upływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujący dokument opatrzony kolejnym numerem jako załącznik do oferty: 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 100.000 PLN - wystawioną przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej opisano w SIWZ. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87, poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/nidzica_gmina_miejsko_-_wiejska/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica (pokój nr 3) w godz. 7:30-15:30 lub po złożeniu pisemnego wniosku: pisemnie, faxem lub drogą elektroniczną na e-mail:um_przetragi@nidzica.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 19) Urzędu Miejskiego w Nidzicy, Plac Wolności 1, 13-100 Nidzica.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 grudnia 2009 r. o godz. 11:15 w pokoju nr 5 Urzędu Miejskiego w Nidzicy. Zamwiający wydaje SIWZ nieodpłatnie. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r..
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- 05/2025 Sprzedaż i dostawę materiałów opatrunkowych odzieży jednorazowej oraz rękawic diagnostycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- Przebudowa drogi gminnej na dz. o nr ew. 147/2 w Módłkach
- Remont drogi powiatowej nr DP 1623N na odcinku Grabówko - Zawady
- Remont dróg powiatowych nr DP 1304N oraz DP 1548N w m. Wola
- Remont drogi powiatowej nr 1264N na odcinku Koniuszyn - DW 545 (Moczysko)
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
- Rozbudowa budynku przedszkola samorządowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania w części na żłobek przy ul. Bukowskiej w Skawinie
- Roboty budowlane polegające na budowie skweru w ramach zdania BO edycji X pn.: Zielony skwer przy ul. Galicyjskiej i Centralnej, pielęgnacją nasadzonej zieleni w latach 2025-2026, dla ZZM w Krakowie.
- "Zrównoważona i zintegrowana mobilność miejska w Gminach Ostrowiec Świętokrzyski i Kunów" Budowa miejsc obsługi rowerzystów w Gminie Kunów
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.